Heyhey Belgje, Angel is van mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:04 schreef pievdb het volgende:
beuh, telkens als ik hier kom gaat iedereen slapen
ik wil ook bij iemand in bed kruipen
*poke Ang3l°
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey Belgje, Angel is van mij![]()
![]()
Damn ja, er gaat zelfs al een shirt uit. En het is bestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
Nu, op Veronica televisie, homo's! in NEXT
Het grappige is dat er nu in die bus ook wat kan gebeuren, zeg maar.![]()
Oh ik heb zo'n leuke film gekekenquote:
Een Amerikaanse datingshow waarbij er voor 1 deelnemer 5 kandidaten zijn. Als ze niet bevallen: NEXT!quote:
En daar zitten homo's in?! Wow... AMerikaans zei je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een Amerikaanse datingshow waarbij er voor 1 deelnemer 5 kandidaten zijn. Als ze niet bevallen: NEXT!
Belachelijk dom en kansloos programmaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een Amerikaanse datingshow waarbij er voor 1 deelnemer 5 kandidaten zijn. Als ze niet bevallen: NEXT!
Doen! nu!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:38 schreef wonderer het volgende:
Van gehoord, nooit gezien. Staat wel ergens op een lijst om te kijken ja.
Kan niet, we kijken Wil & Gracequote:
Gemist!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Damn ja, er gaat zelfs al een shirt uit. En het is best.
Even goed geinig als er homojo's inzitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:39 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Belachelijk dom en kansloos programma![]()
Surf eens langs je local channels oid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar zitten homo's in?! Wow... AMerikaans zei je?
Sorry, ik meldde zo snel als ik kon.quote:
Vandaag een wat betere dag toegewenst!quote:
Ow, die is zo liefquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:36 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n leuke film gekekenFucking Amal
![]()
Jij hebt geen sex, en je wil 3 mensen tegelijk daten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey Belgje, Angel is van mij![]()
![]()
ja en was het nog maar 11 uur geleden dat ik de deur achter me dicht trok op dit kantoor en nu alweer terugquote:
Kan ik hem nog ruilen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:10 schreef Stroekie het volgende:
zo en weer een hele nieuwe dag voor ons![]()
Dan zijn het geen terrasafspraken meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef NathaN het volgende:
Je had ze ook gewoon naar binnen kunnen verplaatsen.
Ik zag het al aankomen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*naar buiten kijk*
*terrasafspraken afzeg*
Muhahahaha, eat thatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt geen sex, en je wil 3 mensen tegelijk daten.
Nee dus![]()
Ware het niet dat ik met jou nog geen afspraak heb.quote:
Ik doe niet meer aan binnenafspraken. Daar komt alleen maar sex van.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef NathaN het volgende:
Nee, maar het blijven wel afspraken. Da's toch nog de helft gered.
Daaromquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik met jou nog geen afspraak heb.
En je neukt liever in de buitenlucht?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe niet meer aan binnenafspraken. Daar komt alleen maar sex van.
Laten we het idd hopen ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op goed weer voor volgende week..
Nee dat is een verkeerde aanname.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
En je neukt liever in de buitenlucht?
Stel je voor dat we het weer een jaar moeten uitstellen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laten we het idd hopen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |