Ben je nou alweer jarig?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef OFfSprngr het volgende:
En dan is er geen enkele FOK!ker die het nodig vind om zn post-philia conditie te gebruiken om te feliciteren, nou zeg..
(KLB topic?, ja, want KLB is leuker dan GC).
Ja man,.. lijkt er wel op alsof het elk jaar is..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ben je nou alweer jarig?![]()
Gefeliciteerd he![]()
Oh, de falsetto en de contradictie, maar bedankt voor je reply. =Dquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja man,.. lijkt er wel op alsof het elk jaar is..
Totdat ik mn schadevergoeding heb niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef opgebaarde het volgende:
godverdomme wat een ellende, gefeliciteerd en zijn nu je gekwetste gevoelens weer gefixt?
zal ik die dan straks komen brengen? (K)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Totdat ik mn schadevergoeding heb niet.![]()
![]()
Mn moeder's kut, bewijs?.. moet ik mn ID in scannen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:55 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Bron? Bewijs?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zal ik die dan straks komen brengen? (K)
Iets zegt me: "liever niet".quote:Geslacht: Man
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, hiermee doel ik niet op de veronderstelling dat ik een paard ben...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me: "liever niet".
Gelukkig maak jij het helemaal goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Poncho het volgende:
Wel triest als je er dan zelf een topic over gaat maken.
Aandacht tekort?
Vieze "Emo"!11quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef SiemeN het volgende:
Huillie.
Nu nog even wat posts over emo's en al dat andere tuig wat je haat, en je zelf ook onder valt, en dit word weer een topic als vanouds.
Ik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |