Weet niet of ik wondgaas heb, zoniet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:48 schreef Gripper het volgende:
Als ie bol staat van het vocht: doorprikken met een schone naald, vocht eruit, en laten drogen aan de lucht. (wel oppassen dat er geen viezigheid in komt)
Wil je toch persé vanavond weer gaan trainen, dan moet je m effe afdekken met een wondgaasje, ruimschoots om de blaar heen, en dat vastzetten met tape of pleister. Na de training zo snel mogelijk weer de pleisterboel eraf, anders kan het nog niet goed drogen.
propje watten, of dubbelgevouwen stukje wcpapier. Alles, als het maar wat vocht kan opnemen en niet aan de blaar zelf vastplakt. Oja: laat het plakkende spul (wat je ook gebruikt) ruim buiten de randen van de blaar beginnen, anders kan de huid alsnog scheuren. net zoals bij het plakken van een gaatje in de band: de plakker moet ruim om het gat heen vallenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Weet niet of ik wondgaas heb, zoniet?
Moet lukkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
propje watten, of dubbelgevouwen stukje wcpapier. Alles, als het maar wat vocht kan opnemen en niet aan de blaar zelf vastplakt. Oja: laat het plakkende spul (wat je ook gebruikt) ruim buiten de randen van de blaar beginnen, anders kan de huid alsnog scheuren. net zoals bij het plakken van een gaatje in de band: de plakker moet ruim om het gat heen vallen
Maar het moet toch niet plakken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Vogel87 het volgende:
Dit is dus dat spul wat ik gebruik, maar dat plak ik al meestal erop als er een gevoelige plek ontstaat en een blaar zich aandient:
[afbeelding]
Werkt snel en makkelijk en niet zo duur als die speciale blaarpleisters
Bij mij gaat het er altijd vanzelf weer af bij het douchen, maar als je echt grote blaren hebt kun je volgensmij ook beter het advies van Gripper opvolgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar het moet toch niet plakken?
Iesh koet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er altijd vanzelf weer af bij het douchen, maar als je echt grote blaren hebt kun je volgensmij ook beter het advies van Gripper opvolgen
Je kan nog beter eerst je blaar doorprikken met een schoon naaldje voordat je de blaarpleister erop plakt. Dan hoef je niet eens te wachten tot ze verdwijnen en de huid herstelt best snel met zo'n pleistertje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
Naar de winkel en blarenpleisters halen van compeed. Die erop plakken en je hebt er en geen last meer van en ze gaan vrij snel weg
Hij is allang kapot. En het vel is er ook al afgevallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef BobbyHill het volgende:
Daar krijg je toch nare plekken van, af en toe. Je kan je blaar echt beter eerst doorprikken, vocht eruit laten lopen en dan een (blaar)pleister eroverheen doen. Dan heb je nergens meer last van en de huid kan ongestoord weer dichtgroeien.
Was k net mee bezigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat je beter je voet kan amputeren
Sterk doorzien deze pigingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:49 schreef VoreG het volgende:
nee zou ik neit doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |