De versterker voor de fronts is er eentje van 360Watt, en de subwoofer komt van mijn Logitech Z-5500 5.1 surround set. (was jij dat niet die lachte met 'pc-speakers' op msn
![]()
)
http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1753498,00.aspquoteje:
Bottom lineThe Logitech Z-5500 Digital speaker system is a 5.1-channel behemoth that boasts a wealth of connectivity options and multi-channel effects. It's a perfect match for most game consoles, home theaters, and PCs—but its bombastic low end can become overbearing with certain types of source material.
Pro'sFearsome volume levels. Plugs directly into almost any analog or digital source. Deep bass. Outstanding tethered control pod and wireless remote.
Con'sBass can overwhelm the sound.
Met een beetje geluidskaart valt de bass wat te minderen en is dat een subliem setje, ook al is het van Logitech wat PC-speakers produceert.
En het vermogen van de sub:
Power rating subwoofer: 188 watts RMS per channel
En te groot voor mijn kamer, dat bestaat niet
![]()
. Het staat hier al een jaar te geven en nog steeds pink ik ontroerd van al dat moois, een traan weg als ik mijn buik voel zinderen van de bass. Ik heb wel nog nooit het volume op het maximum kunnen zetten, ik zou het toch es willen proberen. Maar vanaf 20% volume vergaat horen en zien in mijn kleine kamer.