Ja weet ik wel zeker. Zeker omdat ik meer bereikt heb dan jou tot nu toequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whatever....alsof jouw woorden enige kracht hebben![]()
Ja, precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, ze gaat even nieuwe puickende reacties uit haar duim zuigen.
Nuttige bijdragequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef plopje het volgende:
eigenlijk zou jij ook in dit lijstje voor moeten komen.
Geloof mij nou maar, das een kwestie van tijd. Survival of the fittest ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef plopje het volgende:
eigenlijk zou jij ook in dit lijstje voor moeten komen.
Aan die andere foto's te zien heeft ze wel een bol kontje ook denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Ik zou d'r wel neucken hoor.
Ze zal het niet overleven nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, das een kwestie van tijd. Survival of the fittest ofzo?![]()
Ben benieuwd wat voor baantje dit dan precies was.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik werk niet, om de simpele reden dat ik het diep HAAT! Mijn langste bijbaantje hield ik 4 weekjes aan, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ok dan hebben we een vragenlijst.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
niet alleen op de hoofdfoto. er is dus ook gen enkel verband tussen haar hoofdfoto(haar echte kop) en die zogenaamd mooie foto die ze random van internet heeft geplukt,en gebruikt om geile jongetjes hier te lokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Op die hoofdfoto ziet ze er achterlijk lelijk uit trouwens.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Whehehe, nu je het zegt...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
niet alleen op de hoofdfoto. er is dus ook gen enkel verband tussen haar hoofdfoto(haar echte kop) en die zogenaamd mooie foto die ze random van internet heeft geplukt,en gebruikt om geile jongetjes hier te lokken.
Haar kantoorbaantje duurde 2 weken zei ze hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor baantje dit dan precies was.
Heb je trouwens nog een broer of zus, en krijgen zij ook geen zakgeld meer?
whehehehe...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:09 schreef Xalopalyps het volgende:
Mevrouwtje weet alleen maar wat er in de boeken staat en niet wat de wereld haar voorschoteld.
[..]
WHOOOHOO HOLY SHIT O FUCK, MAG IK JE AANRAKEN?!111
Goede LaPo
Ik had het gezien, ja, daarom ben ik wel benieuwd ernaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Haar kantoorbaantje duurde 2 weken zei ze hier![]()
...net als Jodi zeker...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
.......verder weg van de nulquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog minderjarig, ouwe lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |