abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40420899
Het regent een beetje en die lui kunnen niet eens normaal droge post bezorgen ... stelletje nubs!
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:37:30 #2
152819 DDude
Ceiling Ball is watching you!
pi_40420970
oh, dus omdat ze weer en wind trotseren om jou optijd je post te brengen, zijn het noobs?

Dan ga je toch lekker zelf naar het postkantoor om het op te halen?
oh nee, dan moet je naar buiten, da's natuurlijk eng!
pi_40420975
lowskilled
pi_40420980
Het regent keihard!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40420996
laat SiemeN dat maar niet horen
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_40421129
De post was niet voor mij, daar niet van.. maar het was wel nat!
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_40421217
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef SvenM het volgende:
De post was niet voor mij
wat zeur je dan?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:44:53 #8
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_40421224
wees blij dat ze met dit ***weer de straat op gaan.
.
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 15:45:26 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40421241
quote:
je klaagt dus over andermans post dat nat wordt?
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:45:57 #10
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40421263
ja de postbode heeft er ook niet omgevraagd he om de regen
miss_schaapje
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:46:47 #11
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421288
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef DDude het volgende:
oh, dus omdat ze weer en wind trotseren om jou optijd je post te brengen, zijn het noobs?
....ze moeten de post van elk individu natuurlijk in een waterdichte verpakking tot net aan de brievenbus brengen, daarna hun handen afdrogen..én evt de brievenbus...de opening van de waterdichte verpakking tegen de spleet van de brievenbus positioneren en d.m.v. lichte doch voldoende druk de post uit de verpakking via de brievenbusspleet ín de woning deponeren.
Causaliteit....dat is 't.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:46:55 #12
152819 DDude
Ceiling Ball is watching you!
pi_40421297
quote:
Dat was al duidelijk. Aangezien bankafschriften en bekeuringen meestal niet zo vroeg in de maand verstuurd worden.
pi_40421300
Jonge wat ben jij voor een posti! Zeik niet zo.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40421348
Dan wordt je toch lekker zelf postbode? Zit maar lekker lui op de bank te kijken hoe de postbode in de kou en regen toch zn werk doet, maar wel klagen over andermans post
pi_40421357
Da's service... kan je de envelop makkelijker open maken...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:49:00 #16
112393 KZoUTNiEWeTeN
Ik zou het echt niet weten....
pi_40421363
Waar woonde je ook alweer??
Stuur ik morgen je post wel terug hoor!!
Reden: Geweigerd wegens nattigheid
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:49:09 #17
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421370
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

je klaagt dus over andermans post dat nat wordt?
..da's op zich dan wel weer sociaal he..
pi_40421399
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

....ze moeten de post van elk individu natuurlijk in een waterdichte verpakking tot net aan de brievenbus brengen, daarna hun handen afdrogen..én evt de brievenbus...de opening van de waterdichte verpakking tegen de spleet van de brievenbus positioneren en d.m.v. lichte doch voldoende druk de post uit de verpakking via de brievenbusspleet ín de woning deponeren.
Je vergeet dat ze eerst de brievenbus moeten ontdoen van aanhangende regendruppels voor ze de post uit het waterdichte zakje halen en door de gleuf duwen.

Ook dat ze dan slechts twee straten kunnen doen per dag en je postzegel 6 euro 54 gaat kosten
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:51:43 #19
80382 manny
30 is best veel
pi_40421452
Hol ow de bakkes mien jonge.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_40421481
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je vergeet dat ze eerst de brievenbus moeten ontdoen van aanhangende regendruppels voor ze de post uit het waterdichte zakje halen en door de gleuf duwen.

Ook dat ze dan slechts twee straten kunnen doen per dag en je postzegel 6 euro 54 gaat kosten
wel meer...

Er zijn dan voor ieder buitje vijf keer zoveel postbodes nodig, vijf keer zoveel fietstassen, meer auto's.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:52:30 #21
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421484
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ook dat ze dan slechts twee straten kunne doen per dag en je postzegel 6 euro 54 gaat kosten
...eh het staat er toch?.....das ze hun handen moeten afdrogen én evt. de brievenbus...

..maar dat van die postzegel is onvermijdelijk....

Men kan natuurlijk ook een regenpak ontwikkelen waarin de postzak is ingebouwd incluis een soort luchtsluis om de post droog van binnen (je lekker zweterige) regenpak droog door de brievenbus te krijgen...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:54:17 #22
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40421537
Omdat jij zo'n vervelend ettertje bent wat meteen begint te zeiken als z'n post niet stipt op tijd in de bus valt, heb ik besloten al je brieven aan de hond te voeren, ja! Behalve de blauwe, die krijg je straks. Als het droog is. Eikel!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_40421570
Er zijn wel postbodes die helemaal plastic zakken meenemen voor de post... maar die zijn niet helemaal goed wijs...
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:54 schreef SiemeN het volgende:
Omdat jij zo'n vervelend ettertje bent wat meteen begint te zeiken als z'n post niet stipt op tijd in de bus valt, heb ik besloten al je brieven aan de hond te voeren, ja! Behalve de blauwe, die krijg je straks. Als het droog is. Eikel!
dùùùs
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:55:46 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_40421596
Wat ben je ook een kutjonk heh Sven
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:56:02 #25
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421603
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Jordy-B het volgende:
Er zijn wel postbodes die helemaal plastic zakken meenemen voor de post... maar die zijn niet helemaal goed wijs...
..wel wijs...én lief. Ze hebben nog respect voor hetgeen ze uitvoeren. Meer respect voor een postbode dan voor wie dan ook...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:57:11 #26
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_40421630
Als ik werk is het op wonderlijke wijze vrijwel altijd droog... zoniet dan regel ik wel dat in een autootje meekrijg.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_40421632
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...eh het staat er toch?.....das ze hun handen moeten afdrogen én evt. de brievenbus...

..maar dat van die postzegel is onvermijdelijk....

Men kan natuurlijk ook een regenpak ontwikkelen waarin de postzak is ingebouwd incluis een soort luchtsluis om de post droog van binnen (je lekker zweterige) regenpak droog door de brievenbus te krijgen...
Klopt, niet goed gelezen

Je kun took verlangen van diegene die je de post opstuurt, dat hij waterdichte enveloppen gebruikt, blijft je postzegelprijs binnen de perken...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:58:34 #28
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421668
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Klopt, niet goed gelezen

Je kun took verlangen van diegene die je de post opstuurt, dat hij waterdichte enveloppen gebruikt, blijft je postzegelprijs binnen de perken...
...je kunt ook mailen...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:00:47 #29
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40421741
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

..wel wijs...én lief. Ze hebben nog respect voor hetgeen ze uitvoeren. Meer respect voor een postbode dan voor wie dan ook...
Zo horen we het graag.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:02:37 #30
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421797
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Zo horen we het graag.
Zo zeggen wij 't ook graag.
pi_40421808
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Klopt, niet goed gelezen

Idd... Het is Nederland, dus het regent nog wel eens. Als de post (de inhoud) nat wordt, is dat ook de schuld van de verpakking. En de verpakking is de verantwoordelijkheid van de afzender.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:04:56 #32
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40421875
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

Nu niet gelijk overdrijven he, ze kunnen de post best in de waterdichte verpakking laten zitten en zo door de brievenbus gooien. Dan hoeven ze ook niet alles af te drogen. Verder een goed plan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40421902
Natte krant is erger.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:06:12 #34
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421912
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Idd... Het is Nederland, dus het regent nog wel eens. Als de post (de inhoud) nat wordt, is dat ook de schuld van de verpakking. En de verpakking is de verantwoordelijkheid van de afzender.
Nou...ik denk dat dat juridisch niet helemaal steek houdt.

Op 't moment dat je een postpakket/-enveloppe voldoende gefrankeerd en correct geadresseerd afgeeft ter bezorging dan wel in de juiste rode/oranje brievenbus deponeerd is de verdere afhandeling de verantwoordelijkheid van de bezorgende instantie. "Hij" is verantwoordelijk voor 't correct en onbeschadigd ver- en bezorgen.

.....in mijn bescheiden optiek dan...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:06:20 #35
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40421921
Postbodes in nederland zijn inderdaad echt gewoon Laffe twatten!!!!

Waar is de tijd dat postbodes nog een compleet uniform met pet hadden!

't zijn mietjes! Zek unnen de post niet eens droog bezorgen en weet je wat nog et ergste is? Ze stelen vaak ook gewoon post om het zelf te lezen! Vooral tijdschriften enzo! die worden gewoon gestolen door die KUT postbodes!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:06:44 #36
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421931
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nu niet gelijk overdrijven he, ze kunnen de post best in de waterdichte verpakking laten zitten en zo door de brievenbus gooien. Dan hoeven ze ook niet alles af te drogen. Verder een goed plan.
Ja maarr......dan wordt mijn gang nat...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:07:52 #37
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40421968
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef nsfw het volgende:
Postbodes in nederland zijn inderdaad echt gewoon Laffe twatten!!!!

Waar is de tijd dat postbodes nog een compleet uniform met pet hadden!

't zijn mietjes! Zek unnen de post niet eens droog bezorgen en weet je wat nog et ergste is? Ze stelen vaak ook gewoon post om het zelf te lezen! Vooral tijdschriften enzo! die worden gewoon gestolen door die KUT postbodes!
....zouden die desbetreffende postbodes dan de Marrokaanse nationaliteit hebben??

Ownee...dat kan niet....die werken natuurlijk allemaal niet....
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:08:06 #38
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40421976
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

Ja maarr......dan wordt mijn gang nat...
Daar had ik even niet aan gedacht. Wij hebben een brievenbus aan de gevel hangen, dus dan heb je dat probleem niet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40422011
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:07 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

....zouden die desbetreffende postbodes dan de Marrokaanse nationaliteit hebben??

Ownee...dat kan niet....die werken natuurlijk allemaal niet....
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:11:24 #40
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40422067
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:09 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

u doelt op?
pi_40422136
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

u doelt op?
Ach die grappen over niet werkende Marrokkanen kennen we nu wel denk ik zo.
pi_40422163
ik heb zojuist toch wel lekker een (kurkdroog) pakketje aangenomen van een zeer vriendelijke postman
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:15:46 #43
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40422207
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:13 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ach die grappen over niet werkende Marrokkanen kennen we nu wel denk ik zo.
...eh...'t was een sarcastische opmerking naar hem toe, omdat hij zich generaliserend uitsprak over postbodes m.b.t. die paar rotte appels die post jatten etc..?

pi_40422208
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

Nou...ik denk dat dat juridisch niet helemaal steek houdt.

Op 't moment dat je een postpakket/-enveloppe voldoende gefrankeerd en correct geadresseerd afgeeft ter bezorging dan wel in de juiste rode/oranje brievenbus deponeerd is de verdere afhandeling de verantwoordelijkheid van de bezorgende instantie. "Hij" is verantwoordelijk voor 't correct en onbeschadigd ver- en bezorgen.

.....in mijn bescheiden optiek dan...
Ja, maar je moet er als afzender rekening mee houden dat het wel eens kan regenen. Je hebt enveloppen die na twee regendruppels al veranderen in papier-maché...

Ik heb één keer een discussie gehad met een mevrouw die naar buiten kwam met een grote envelop waarvan de lange kant nat was geworden. Die envelop steekt uit de bundel en komt tegen de rand van de fietstas... als het regent wordt de binnenkant van de fietstas nat (want je moet ook wel eens post uit je tas halen) en die envelop dus ook. Dat had ik dus met goed fatsoen niet kunnen voorkomen en blijft het dus de verantwoordelijkheid van de afzender.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:17:59 #45
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40422285
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, maar je moet er als afzender rekening mee houden dat het wel eens kan regenen. Je hebt enveloppen die na twee regendruppels al veranderen in papier-maché...

Ik heb één keer een discussie gehad met een mevrouw die naar buiten kwam met een grote envelop waarvan de lange kant nat was geworden. Die envelop steekt uit de bundel en komt tegen de rand van de fietstas... als het regent wordt de binnenkant van de fietstas nat (want je moet ook wel eens post uit je tas halen) en die envelop dus ook. Dat had ik dus met goed fatsoen niet kunnen voorkomen en blijft het dus de verantwoordelijkheid van de afzender.
true....ik heb 't ook over 't beginsel van verantwoordelijkheid.....'t moet idd allemaal redelijkerwijs en met de beste intenties haalbaar zijn.

Je kunt hoogstens hopen op begrip en een dienstbare "sorry" aanbieden....
pi_40428414
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef KZoUTNiEWeTeN het volgende:
Waar woonde je ook alweer??
Stuur ik morgen je post wel terug hoor!!
Reden: Geweigerd wegens nattigheid
Haha die reacties ! Kom je me dan ook een paar BacoOtjEs brengen?
pi_40428527
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:35 schreef SvenM het volgende:
Het regent een beetje en die lui kunnen niet eens normaal droge post bezorgen ... stelletje nubs!
Misschien moet JIJ maar eens zelf de post ophalen.
Geen kreukels, niet nat enz, maar je moet het wel elkedag doen.
Amstelveen de beste
pi_40432323
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Jordy-B het volgende:
Wat ik wel vaak deed is dat ik de plastic zak waar m'n regenpak in zat (veel handiger dan zo'n hoesje waar je het ding nooit weer in krijgt) over de bundels hing die half uit de fietstas hingen

En wat regen betreft zat je op de zaterdag nog redelijk goed, veel post in plastic waarmee je de rest een beetje droog houdt
A mind with a heart of it's own
pi_40432677
Tsss niet zeuren.
Anders kom je je post maar lekker halen op het kantoor of neem je een postbus.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_40434708
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wat ik wel vaak deed is dat ik de plastic zak waar m'n regenpak in zat (veel handiger dan zo'n hoesje waar je het ding nooit weer in krijgt) over de bundels hing die half uit de fietstas hingen

En wat regen betreft zat je op de zaterdag nog redelijk goed, veel post in plastic waarmee je de rest een beetje droog houdt
'k heb m'n regenpak gewoon opgefrommeld op m'n bagagedrager of aan het stuur...

Wel doe ik 'ns een groot stuk van dat krimpfolie over m'n fietstassen als ik meer post heb dan onder de klep past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')