Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Jayhawk het volgende:
Een van de evolutie-theorien is de endosymbiotische theory, leg kort uit wat deze inhoud.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.
celkernen en bladgroenkorrelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:15 schreef Jayhawk het volgende:
Hint, vul de x-en in:
De Endosymbiontenhypothese gaat over de herkomst van x en x in plantencellen en wordt tegenwoordig algemeen geaccepteerd.
Ribosomen zetten messenger RNA om in eiwit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
en chloroplasten zijn zeker bladgroenkorrels? wat zijn dan ribosomen?
vond het gewoon knap van je.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:
ik hoor deze vraag te weten eigenlijk
Voorlopig is het nog niet goed gerekendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
vond het gewoon knap van je.
En schrok ook een beetje![]()
Aan de antwoorden op mijn vragen te zien wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:
ik hoor deze vraag te weten eigenlijk
Eindeloos antwoorden opnoemen mag toch niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
mitochondieen zitten ook in plantencellen toch?
ik heb de bel horen luiden....
Ik zie nog steeds geen +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja maar jij weet het dan ook.
o dat was geen antwoord. Was een vraag aan jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Eindeloos antwoorden opnoemen mag toch niet?![]()
Oh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
o dat was geen antwoord. Was een vraag aan jou.
Nembrionic +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |