dan lopen er 2 door elkaar, de dolfijnvraag is nog niet beantwoordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef vanKampen het volgende:
[..]
kom maar door met de volgende vraag
Dat is een walvis. Mijn dolfijn wordt in het engels wel eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef AntonDingeman het volgende:
bultrug
Die ja. De zwart-witte versiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef Jayhawk het volgende:
orka
Jij bent in bezit van een orka?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat is een walvis. Mijn dolfijn wordt in het engels wel eenswalvis genoemd....
wil niet zeuren hoor, maar dat Zwart - Wit is een essenciele toevoeging (die ik wel had) aangezien er ook kleinere, zwarte orka's zijn van een meter of 4quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Die ja. De zwart-witte versie
Jayhawk +1
Ja, heel leuk en aardig, maar er is nu wel weinig plek in mijn badkuipquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij bent in bezit van een orka?
kost zeker ook een godsvermogen aan vis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:36 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, heel leuk en aardig, maar er is nu wel weinig plek in mijn badkuip
Wat isquote:is het oplichten van mensen door een vertrouwde website te kopiëren, en de nietsvermoedende personen al hun gegevens te laten ingeven zoals hun kredietkaartnummer en hun geheime code. De slachtoffers kunnen naar de valse website gelokt worden door een e-mail met een link naar de website.
macondo + 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef macondo het volgende:
phishing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |