Die links zoals die er nu staan vind ik okee. En met het laatste punt van macondo ben ik het wel eens. Maar misschien is dat lastig met tellen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Het was me niet echt opgevallen.. volgens mij kunnen alle links naar oude edities nog steeds weg. En kunnen we het leger aan jonge beloftes met 1 punt niet eh groeperen?![]()
Tot straks!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef dartfanaat het volgende:
Punt gegeven. Ik ben off, misschien tot vanavond
iedereen met 1 punt moet blijven staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die links zoals die er nu staan vind ik okee. En met het laatste punt van macondo ben ik het wel eens. Maar misschien is dat lastig met tellen?
Jeej!quote:
Zoiets bedoelde ik ook, maargoed eigenlijk maakt het me ook niks uitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iedereen met 1 punt moet blijven staan.
wel evt niet steeds op een nieuwe regel
Die kloppen alle drie!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Gonorroe
Herpes
Chlamydia
Ik heb geen idee.
Het is maar goed dat je te laat bent, anders kom je nooit wegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Asmodian het volgende:
Judge Advocate General
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Asmodian het volgende:
Judge Advocate General
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef marhil het volgende:
woei ik was sneller als asmo
Preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je te laat bent, anders kom je nooit weg
Ik weet'tquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is dat marhil je voor is, maar anders
![]()
Goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef marhil het volgende:
judge advocat general
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |