Het was me niet echt opgevallen.. volgens mij kunnen alle links naar oude edities nog steeds weg. En kunnen we het leger aan jonge beloftes met 1 punt niet eh groeperen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef Asmodian het volgende:
Van vinden jullie van de nieuwe gestroomlijnde vorige topics-lijst? (een van de kleine veranderingen in afwachting voor wanneer ik tijd heb de nieuwe OP te implementeren)
Snel en goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
Bruce Wayne
Peter Parker
Clark Kent
Bruce Banner
Die links zoals die er nu staan vind ik okee. En met het laatste punt van macondo ben ik het wel eens. Maar misschien is dat lastig met tellen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Het was me niet echt opgevallen.. volgens mij kunnen alle links naar oude edities nog steeds weg. En kunnen we het leger aan jonge beloftes met 1 punt niet eh groeperen?![]()
Tot straks!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef dartfanaat het volgende:
Punt gegeven. Ik ben off, misschien tot vanavond
iedereen met 1 punt moet blijven staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die links zoals die er nu staan vind ik okee. En met het laatste punt van macondo ben ik het wel eens. Maar misschien is dat lastig met tellen?
Jeej!quote:
Zoiets bedoelde ik ook, maargoed eigenlijk maakt het me ook niks uitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iedereen met 1 punt moet blijven staan.
wel evt niet steeds op een nieuwe regel
Die kloppen alle drie!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Gonorroe
Herpes
Chlamydia
Ik heb geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |