Dat is een walvis. Mijn dolfijn wordt in het engels wel eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef AntonDingeman het volgende:
bultrug
Die ja. De zwart-witte versiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef Jayhawk het volgende:
orka
Jij bent in bezit van een orka?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat is een walvis. Mijn dolfijn wordt in het engels wel eenswalvis genoemd....
wil niet zeuren hoor, maar dat Zwart - Wit is een essenciele toevoeging (die ik wel had) aangezien er ook kleinere, zwarte orka's zijn van een meter of 4quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Die ja. De zwart-witte versie
Jayhawk +1
Ja, heel leuk en aardig, maar er is nu wel weinig plek in mijn badkuipquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij bent in bezit van een orka?
kost zeker ook een godsvermogen aan vis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:36 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, heel leuk en aardig, maar er is nu wel weinig plek in mijn badkuip
Wat isquote:is het oplichten van mensen door een vertrouwde website te kopiëren, en de nietsvermoedende personen al hun gegevens te laten ingeven zoals hun kredietkaartnummer en hun geheime code. De slachtoffers kunnen naar de valse website gelokt worden door een e-mail met een link naar de website.
macondo + 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef macondo het volgende:
phishing?
Muskee leeft nogquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Cuby & the Blizzards (Brood)
Volgens mij zat er een kogel in zijn hoofd...?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Jayhawk het volgende:
kurt cobain geen overdosis ofzo?
Dood geschoten (zichzelf)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Jayhawk het volgende:
kurt cobain geen overdosis ofzo?
wurgsexquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Jayhawk het volgende:
zanger inxs is ook niet van bekend hoe die gestorven is...
of door Courtneyquote:
eigenlijk wel jaquote:
Jayhawk + 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Jayhawk het volgende:
Amsterdam dus, door snel intypen een letter teveel
Tikfoutjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Jayhawk het volgende:
tis trouwens baker en niet baket
dat zit in een cel toch? Bio is lang geleden...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
en ik weet wat een endoplasmatisch riticulum ofzo is
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Jayhawk het volgende:
Een van de evolutie-theorien is de endosymbiotische theory, leg kort uit wat deze inhoud.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.
celkernen en bladgroenkorrelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:15 schreef Jayhawk het volgende:
Hint, vul de x-en in:
De Endosymbiontenhypothese gaat over de herkomst van x en x in plantencellen en wordt tegenwoordig algemeen geaccepteerd.
Ribosomen zetten messenger RNA om in eiwit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
en chloroplasten zijn zeker bladgroenkorrels? wat zijn dan ribosomen?
vond het gewoon knap van je.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:
ik hoor deze vraag te weten eigenlijk
Voorlopig is het nog niet goed gerekendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
vond het gewoon knap van je.
En schrok ook een beetje![]()
Aan de antwoorden op mijn vragen te zien wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:
ik hoor deze vraag te weten eigenlijk
Eindeloos antwoorden opnoemen mag toch niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
mitochondieen zitten ook in plantencellen toch?
ik heb de bel horen luiden....
Ik zie nog steeds geen +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja maar jij weet het dan ook.
o dat was geen antwoord. Was een vraag aan jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Eindeloos antwoorden opnoemen mag toch niet?![]()
Oh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
o dat was geen antwoord. Was een vraag aan jou.
Nembrionic +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.
nodisch18 +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef nodisch18 het volgende:
Volgens mij was dat Fritts, eind 19e eeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |