Nee. Tenzij er een ander is dan de versie met Tom Cruisequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef Neleos het volgende:
Few Good Men?
Het was een antwoord verpakt als vraagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef macondo het volgende:
Maar ik vraag naar de film, niet de acteur
Ik bedoel een andere film ja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee. Tenzij er een ander is dan de versie met Tom Cruise
Ik weet al welke het is, maar ik kom niet op de titel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef macondo het volgende:
Ik moet zo naar een feest, dus ik kijk vanacht wel of jullie er uit gekomen zijn![]()
Deze foto zou nog wel eens voldoende kunnen zijn...
[afbeelding]
fuck dat wilde ik ook net zeggen, maar ik had al JFK gezegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef Neleos het volgende:
LA Confidential
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef nodisch18 het volgende:
maar mensen ik moet op feest...
Zelfde feest?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef macondo het volgende:
Ik moet zo naar een feest...
Volgens mij is het gewoon toegestaan dat je nog een antwoord geeft, wanneer je opeens op het antwoord komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef AntonDingeman het volgende:
fuck dat wilde ik ook net zeggen, maar ik had al JFK gezegd.
Ik zag het aan Guy Pearce.
A beautiful mind bedoel je.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef ChrisJX het volgende:
A perfect mind
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon toegestaan dat je nog een antwoord geeft, wanneer je opeens op het antwoord komt.
Stiekem wel, maar het is aan jou om eerlijk te blijven. Eindeloos gokken vind ik sowieso stom. Dus na een paar logische gokjes wacht ik meestal op de volgende vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef AntonDingeman het volgende:
!
Maar dan kun je een eindeloze rits films opnoemen ...
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar het is aan jou om eerlijk te blijven. Eindeloos gokken vind ik sowieso stom. Dus na een paar logische gokjes wacht ik meestal op de volgende vraag.
In muziektrivia is er niet echt een regel voor. Maar als iemand als een waanzinnige begint te gokken, wordt ie wel teruggefloten, net als hier eigenlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |