OK, Yvonne. Bannen he!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:21 schreef Bendeleider het volgende:
Het land is alles behalve mooi.
Het volk is lelijk en ik bedoel écht lelijk!
Niemand wil engels op duits met je spreken en als jij je best doet om frans te spreken worden ze nog boos en ongeduldig ook!
Had Hitler het maar afgemaakt daar!
Vuil volk met hun strakke zwembroeken en ranzige kaas!
alle vrouwen die jij kan krijgen jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef BobRooney het volgende:
Alle Franse wijven roken en hebben harige oksels en missen tanden.
Flikker op gij zwetslaars!quote:
Ik kan tenminste iemand krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle vrouwen die jij kan krijgen ja
Vrouwen krijg je niet...je moet ze bestellen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik kan tenminste iemand krijgen![]()
slechte comeback...ik weet het...maar ik wist niks anders![]()
Ik spreek een goed woordje frans maar als ik niet snel genoeg praat zijn ze heel erg ongeduldig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:29 schreef Little_Meanie het volgende:
wat zielig toch altijd, die Nederlanders die Frankrijk een kutland vinden omdat ze zelf te dom zijn om Frans te leren
ik praat juist te snel frans. dan begrijpen ze me nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik spreek een goed woordje frans maar als ik niet snel genoeg praat zijn ze heel erg ongeduldig.
Komt er een fransman in Nederland past de beste man zich totaal niet aan.
Kortom niet meer zoveel je adem inhouden!
Maar ze is wel Frans. En is getrouwd met een Franse zanger. En heeft al een kind.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:34 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Maar ze is wel Frans. En is getrouwd met een Franse zanger. En heeft al een kind.
Klote Frankrijk,.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |