Onzin trouwens, de soundtrack is gewoon goed en Kiss me goodbye is fantastisch!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
Voor de fans
Prachtig..
Jammer dat de soundtrack van FFXII geen enkel geweldig liedje kent
Dat laatste deel baart me een beetje zorgen ... Slechter game qualiteit naar beneden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:28 schreef Ixnay het volgende:
[afbeelding]
Komt ie in 2007 al uit, zo vlak na XII?
Precies heb je geen internet dan kan je het speel ook niet goed spelen omdat er weer een bug je pad blokeerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:23 schreef Diablos79 het volgende:
Ook erg handig al die patches(tegen bugs) voor de mensen die hun console niet op internet aansluiten.
Het is natuurlijk nog beter als je begint bij deel 1 en je zo omhoog werkt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef MeZZiN het volgende:
Het is mij wel duidelijk geworden gewoon 7 - 8 -9 - enz gaan spelen is het makkelijkst
Ben begonnen met 1 (op de GBA)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog beter als je begint bij deel 1 en je zo omhoog werkt.
O kolere ja, ik heb dan wel VII nu thuis liggen maar heb geen PS1 memorycardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:04 schreef PrinceLu het volgende:
Inderdaad uitkijken, PS1 spellen hebben een PS1 memorycard nodig! Ik zou niet beginnen met 8, eigenlijk, maar gewoon lekker met 7. Veel makkelijker in te komen.
Gewoon je ps2 niet meer uitzetten. En neit doodgaan. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kolere ja, ik heb dan wel VII nu thuis liggen maar heb geen PS1 memorycard
Dit zag je al aankomen bij de Xbox. Hoeveel games zijn daar wel niet op uitgekomen die gewoonweg niet af waren.. Na een paar maand kwamen er patches die de bugs fixten.. Of soms niet (splinter cell 2).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dat laatste deel baart me een beetje zorgen ... Slechter game qualiteit naar beneden.![]()
Dat wordt nog eens wat. Patches voor console gameshoe verzin je het
We moeten onze borst maar nat maken want er komen meer en meer buggie games op de markt gewoonweg omdat er te weinig tijd aanwordt besteed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit zag je al aankomen bij de Xbox. Hoeveel games zijn daar wel niet op uitgekomen die gewoonweg niet af waren.. Na een paar maand kwamen er patches die de bugs fixten.. Of soms niet (splinter cell 2).
Precies ben ik blij dat op de cube maar 512 MB op kan dus daar gaan niet veel patches op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef ethiraseth het volgende:
Vind het wel degelijk een slechte ontwikkeling. Doordat het onmogelijk was een consolespel te patchen moest een spel altijd wel zo goed als bugvrij zijn, iets wat een groot voordeel was t.o.v. pc games. Nu kunnen developers gewoon lui worden en doen wat die knakker zegt: lekker bugs door consumenten laten opsporen en dan pas fixen. En als zelfs een toch gerespecteerde ontwikkelaar als S-E dat zegt is dat geen goed teken.
Leuk artikel, maar ik kon het niet nalaten wat 'correcties' te plaatsen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK! blikt terug: Final Fantasy
Ik zag het jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Leuk artikel, maar ik kon het niet nalaten wat 'correcties' te plaatsen.
FF6 blijft ook mijn persoonlijke favoriet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg nog steeds kippenvel bij deze openingsscene.
Leuk weetje: het lijkt erop dat de makers van FF6 geinspireerd zijn geweest door de opera Le Nozze di Figaro van Mozart: de achternaam van twee hoofdrolspelers (en het kasteel dat ze bewonen) is Figaro, er zit een opera-scene in het spel, en net als in het werk van Mozart, heeft elk belangrijk karakter in het spel een eigen muzikaal thema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |