quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh, dat zou mooi zijn. Misschien krijg ik ooit nog eens geheugenverlies, dan kan ik nog een keer maagdelijk genieten van FFVII
Ik vind Tidus eigenlijk meer lijken op Zidanequote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Ixnay het volgende:
VIII vind ik het meeste op X lijken van alle FF spellen.
Waarschijnlijk omdat de characters op elkaar lijken.
Squall - Tidus
Rinoa - Yuna
Quistis - Lulu
Zell heeft veel weg van Wakka.
En IX is gewoon de meest onderschatte FF ooit.
Die is niet eens platinum geworden, terwijl het spel dat echt verdiend had.
[edit]Hij was dus wel platinum, wist ik niet[/edit]
Op de PS3,... volllledig klaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er moet gewoon een remake komen vind ik.
Nee het verhaal moet hetzelfde blijven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef Diablos79 het volgende:
Nou FF7 met ps3 graphics vind ik wel aantrekkelijk klinken, al zouden ze het hele spel hetzelfde houdenMaar als ze een remake zouden maken moeten ze wel meer doen dan alleen de graphics opkrikken. Ze moeten dan op zijn minst ook het verhaal uitbreiden.
Ieder zijn ding he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja of niet. Hooguit X-2 kan ik dan aanraden, die heeft een gaaf systeem qua jobs/classes. De rest is veel minder leuk.
En ja, flame me maar hiervoor. Ik vind FF games echt overgewaarderde crap, op X-2 na want die was echt de shit.![]()
Als ze de random encounters wegehalen zou dat alleen voor mij al een reden zijn het spel te kopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie het nut van een remake niet? Dan heb je precies hetzelfde spel met betere graphics? En dan? Dan ga je het nog een keer spelen en dan doe je nog een keer hetzelfde? Speel dan gewoon de PS1 versie weer?![]()
Naja oke, ik zie wel een reden ervoor: het zal honderden miljoenen opleveren voor S-E.![]()
Als je het vehaal uitbreid hoeft niet te betekenen dat je het verhaal veranderdquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee het verhaal moet hetzelfde blijven.
Dat is hetzelfde als dat ze de bijbel zouden veranderen.![]()
Toen ik het voor het eerst speelde vond ik het verhaal best moeilijk. Dus dat duidelijker maken mag wel, maar het spel zelf moet hetzelfde blijven, anders is het geen FF7 meer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je het vehaal uitbreid hoeft niet te betekenen dat je het verhaal veranderd. Stukken van het verhaal uitdiepen, meer achtergrond info geven van iedereen, extra's scene's erin maken die nog meer duidelijkheid bieden. Meer sidequest erin voor iedere karakter enz.. Dit kan allemaal zonder de basis van het verhaal te veranderen.
Als ze ooit een remake maken moeten ze iedergeval meer doen dan alleen een grafische update. Wat ze naar mijn idee iedergeval niet moeten doen is veel aan de gameplay(iedergeval het battlesystem) veranderen, want die is gewoon al goed genoeg. Maar ik zie een remake sowieso niet snel komen, dus het blijft allemaal speculeren om niks
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe FFVII beter kan. Ik vind juist dat in FFVII alle karakters al behoorlijk uitgediept zijn. Veel beter dan in de andere FF's waar er toch altijd een paar karakters zijn die er een beetje bij hangen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je het vehaal uitbreid hoeft niet te betekenen dat je het verhaal veranderd. Stukken van het verhaal uitdiepen, meer achtergrond info geven van iedereen, extra's scene's erin maken die nog meer duidelijkheid bieden. Meer sidequest erin voor iedere karakter enz.. Dit kan allemaal zonder de basis van het verhaal te veranderen.
Als ze ooit een remake maken moeten ze iedergeval meer doen dan alleen een grafische update. Wat ze naar mijn idee iedergeval niet moeten doen is veel aan de gameplay(iedergeval het battlesystem) veranderen, want die is gewoon al goed genoeg. Maar ik zie een remake sowieso niet snel komen, dus het blijft allemaal speculeren om niks
Desalniettemin staat realtime (zoals in FFX2) niet gelijk aan iets meer nadenken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:18 schreef ethiraseth het volgende:
Beter vechtsysteem? Het huidige is echt verschrikkelijk saai. Iets meer nadenken dan "Hold X to win" zou wel fijn zijn.
IXquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef MeZZiN het volgende:
Wil ook gaan beginnen met Final Fantasy op de PS2 waar kan ik het beste beginnen?
Heb alleen een stuk van FF 1 gespeeld op de GBA.
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Desalniettemin staat realtime (zoals in FFX2) niet gelijk aan iets meer nadenken.
VIII. Vind je dat niks kan het alleen maar beter. Begin je met IX of VII en vind je dat niks, tja, dan ben je meteen klaar met FF.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef MeZZiN het volgende:
Wil ook gaan beginnen met Final Fantasy op de PS2 waar kan ik het beste beginnen?
Heb alleen een stuk van FF 1 gespeeld op de GBA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |