Volgende zomer duurt me echt te lang.... ik haal ook de US versie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik wacht gewoon totdat hij in Nederland uitkomt.
Daar is Wiki voor!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef BMH het volgende:
Het nieuwe Chocobo spel voor de DS staat nog niet in de OP
Gewoon een actie uitproberen en dan onthouden wat het wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef Ixnay het volgende:
Hoe weet je nou wat Hastega in het Japans is bijvoorbeeld.
Of spreek je goed Japans?
Doe 's voorquote:
FF3 en FF5 hebben beiden ook een uitgebreid job systeem.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ja of niet. Hooguit X-2 kan ik dan aanraden, die heeft een gaaf systeem qua jobs/classes.
Zoals Chocobo zou zeggen, niemand is perfect.quote:En ja, flame me maar hiervoor. Ik vind FF games echt overgewaarderde crap, op X-2 na want die was echt de shit.![]()
Hooguit maart 2007.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgende zomer duurt me echt te lang.... ik haal ook de US versie.
Tenzij ze bedoelen het financiele eerste kwartaalquote:
Ja, het is een remake van de eerste FF game ooit. Technisch wat beter dan de ouwe en beter gebalanceerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Final Fantasy I Dawn Of Souls
Ga ik nu eens proberen.
De eerste ff game ooit toch ?
Een remake van de eerste FF is correcter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Ga ik nu eens proberen.
Ik had jouw post nog niet gelezen toen ik de mijne tikte.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat bedoel ik met 'beter gebalanceerd' Chibi
VII, VIII, IX, X en X-2. Geeneen uitgespeeld op X na, maar Vii tot IX allemaal tot minstens de 3e cd gekomen. Elke keer haakte ik daar ergens af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
FF3 en FF5 hebben beiden ook een uitgebreid job systeem.
[..]
Zoals Chocobo zou zeggen, niemand is perfect.FFX-2 heb ik nog nooit gespeeld, maar het komt op mij over als een 'chick game'; het verbaast me dat Hugh Grant er niet in voorkomt.
Welke FF's heb je eigenlijk gespeeld?
Ja, en de moeilijkste.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Ga ik nu eens proberen.
Ach ja, ik denk dat ik ook last heb van een algemene games-moeheid. Na 15 jaar gamen heb ik veel dingen wel gezien, en die FF spellen blijven ook maar duren en duren en duren. En dan ga ik me ergeren aan allerlei kleine dingen en das niet goed voor je spelplezier.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef chibibo het volgende:
We kunnen in ieder geval niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:50 schreef PrinceLu het volgende:
Zo bizar, ik vond iedere FF helemaal te gek, behalve X-2.Die vond ik echt ruk.
Ik weet het niet... kwam er maar niet in. Tactisch lukte het me niet.... ging zo snel... deed maar wat etc. etc.... Ben meer van de verhaalvolg FF's dan de missie basedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |