Zoals Advent Children, dat vond ik idd ook vet. Alleen het verhaal mag wel wat dieper en emotioneler, zoals in sommige FF delen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
FMV's heersen, als ze van FF 1 grote FMV zouden maken zou ik het nog best vinden.
Ik wil gewoon FF9 helemaal in FMV.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals Advent Children, dat vond ik idd ook vet. Alleen het verhaal mag wel wat dieper en emotioneler, zoals in sommige FF delen.
Je hebt het geen moment over deel VII,.... please tell me dat je die wel gespeeld hebtquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Final Fantasy.
Ben in 1999 begonnen met Final Fantasy 8 die een klasgenootje toendertijds nog aan me uitleende omdat ie niet verder kwam. Ik was meteen in de ban van de mooie graphics en het RPG systeem. Ik ging niet alleen op zoek naar meer FFs, maa ook andere RPGs. Inmiddels heb ik elke Final Fantasy gespeeld, maar ook Breath of Fire, Wild Arms, enz. Door Final Fantasy is mijn RPG gekte dus eigenlijk begonnen.
4, 5, 8 en 9 waren toch m'n grote favorieten, alleen jammer dat 9 zo kinderachtig makkelijk is. Final Fantasy X vond ik wel meevallen, X-2 vond ik überverwijfd en saai. Jammer, want het hele job systeem wat d'r achter zat was weer moordend. FFXI heb ik nooit veel gespeeld, vind het jammer dat het gewoon een online spel geworden is i.p.v. een traditioneel single player game waar je toch elke keer maar weer een hoop aan side-quests hebt.
Ik ben enthousiast over de release van XII en verwacht er ook heel wat van. Sowieso leuk dat ie toch nog op de PS2 komt zodat ik niet weer een hele nieuwe console voor een paar honderd pleuro's hoef te kopen.
Het kan. Good + great (met een Carob nut) kan zowel een groene als een blauwe chocobo opleveren. Het geslacht maakt hierbij niet uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef PrinceLu het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat dit kan.
Hij zijn jullie klaar over Chocobo'squote:Op donderdag 7 september 2006 20:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het kan. Good + great (met een Carob nut) kan zowel een groene als een blauwe chocobo opleveren. Het geslacht maakt hierbij niet uit.
Ik ben een poor Chocobo,....... teveel greens gegraast rondom een Mako reactor denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef chibibo het volgende:
Kijk, daar is de blauwe chocobo al.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil die gameNintendo characters, Square characters, Enix characters... En dat allemaal in een Chrono Trigger jasje
![]()
![]()
De ultieme Kingdom Hearts dus wmb
Inderdaad, kan er geen touw aan vast knopen.quote:
Nopequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nav die PA die Strolie postteIk zou een moord doen voor een soort Kingdom Hearts game, maar dan met Nintendo figuren ipv Disney figuren en een opbouw als Chrono Trigger ipv realtime gevechten.
Zo duidelijk?
Nou, sterf dan maar eventjes een beetjequote:
Mod,..... moodddss ! Kan dit zomaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, sterf dan maar eventjes een beetje![]()
Deel 3 komt begin november 2006 naar Amerika en is dan te verkrijgen via import. De Europese versie komt begint 2007 denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef Hafstrom het volgende:
Welke final fantasy kan je nu eigenlijk allemaal op een nintendo ds spelen?
Ik weet alleen deel 3 die nog niet in het Engels te verkrijgen is, toch?
cool!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deel 3 komt begin november 2006 naar Amerika en is dan te verkrijgen via import. De Europese versie komt begint 2007 denk ik.
Daarnaast kun je natuurlijk 1+2 en 4 spelen aangezien de GBA games op de DS te spelen zijn
Ik zat die lijst van de beste 10 songs nog eens door te lezen en eigenlijk mis ik er één die er toch echt wel in hoort te staan, misschien zelfs wel op de eerste plaats, en dat is gewoon de Final Fantasy Theme! Die is zo mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:07 schreef chibibo het volgende:
De Final Fantasy soundtrack top 10 van IGN. Redelijk voorspelbaar, maar wellicht leuk om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |