zodat jij een topic kan openen in KLBquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef miss_schaapje het volgende:
pfff normaal heb ej nooit last van ze en nu al dagen lang
volgens mij zijn ze aan het verbouwen
heel de dag door tik tik met de hamer en zagen vreselijk komt zelfs boven me harde muziek uit
in de ochtend beginnen ze tot 's avonds laat
wrom?![]()
hahahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
zodat jij een topic kan openen in KLB
whehe heb geen vib.... lolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef eurodance het volgende:
misschien hebben ze s'avonds ook last van het gezoem van je vib... (om maar even een balletje op te gooien).
whahahahhahah zotquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef BunnyHunter het volgende:
ik denk dat ze een schoarma tent bouwen om van de overlast af te komen die jou schapen veroorzaken
Must be a BreEzaHhquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
Jij lacht snel of niet?
Misschien proberen ze je iets duidelijk te maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef miss_schaapje het volgende:
...komt zelfs boven me harde muziek uit...
Ze de hele dag keihard nuecken, ze niet willen dat jij dat hoort en daarom een tape-je met klusgeluiden op 10 zetten. Logisch tochquote:
Ja erg logish, en vooral romantish...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ze de hele dag keihard nuecken, ze niet willen dat jij dat hoort en daarom een tape-je met klusgeluiden op 10 zetten. Logisch toch![]()
Niet dat ik ze heb hoor, maar neem een paar tortelduiven of beesten wat s'ochtends heel vroeg al beginnen te kraaien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef miss_schaapje het volgende:
heel de dag door tik tik met de hamer en zagen vreselijk komt zelfs boven me harde muziek uit
wrom?![]()
wat zou jij doen als je vakantie had, en je hebt bouwplannen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef miss_schaapje het volgende:
wrom?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Doen ze express om jou op te fokken
Ik zou lid worden van een drumvereniging en ze elke dag bij jou thuis laten oefenen na het avondeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef beyond_cool het volgende:
Wees blij, dit is maar tijdelijk. Er zijn andere mensen die een buur hebben die de hele dag klust ... Elke dag van de week ... Elke week van het jaar ... Je vraagt me af hoe zijn huis recht blijft staan als je hoort hoe vaak 'ie gaten zit te boren. Als het daar ooit brandt, dan brandt dat hele huis gelijk af want dat zit vol met houten panelen, houten kasten en weet ik veel wat 'ie nog allemaal van dat hout maakt. En ja, dat hout moet vooral ook zelf gezaagd worden
lol zo vaak draai ik geen muziek alleen nu meej die herrie van zequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:26 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
lijkt me dat je buren meer last van jou hebben met je harde muziek!
hypocriet
Niemand behalve jij weet er wat vanaf, dus je eigenlijk vind je je eigen topic overbodigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
lol zo vaak draai ik geen muziek alleen nu meej die herrie van ze
en als je er nix van af weet BEMOEI je er dan ook niej mee
Ik moet denken aan dat 'You got STALL0WN3D!1'-plaatje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Niemand behalve jij weet er wat vanaf, dus je eigenlijk vind je je eigen topic overbodig
Maar OT:
Zolang ze het binnen de 'normale' tijden doen heb je het er maar mee te doen.
je zegt toch zelf dat je muziek hard staat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
en hou je bek als niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
goh doe maar stoerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
en hou je bek als niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit.
quote:
ga met kleuters spelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |