abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 06:39:59 #151
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41506008
Zo erg is die prijs toch niet gedaald ? We zijn nog geen 10% gedaald en zo veel vind ik dat niet met al die speculatie rondom olie. Moet je kijken wat er gebeurt als er weer een mogelijke orkaan langs komt. Maar de rit die we net maakten ging wel redelijk hard, het enige wat ik me kan voorstellen is dat het niet uit de klauwen is gelopen in het MO en dat men verwacht dat het een rustig orkaanseizoen is.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:02:17 #152
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41514503
Er is wel een enorm overschot aan olie. De voorraden (boven de grond) zijn in jaren niet zo hoog geweest en groeien nog steeds. Ik verwacht wel wat prijsdruk als er straks geen opslag capaciteit meer is.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:28:03 #153
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41520900
Dat zou een mooie zijn voor Vopak !

Het is trouwens gruwelijk rustig geworden op de Laurus draadjes her en der ....
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:56:23 #154
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_41521698
Btw, ik noem nu een Vopak en weet dat HAL Holding daar een flink belang in heeft. Is er ergens een overzicht te vinden waar je kunt zien welke grotere belangen waar liggen ? Uiteraard wisselt dat nogal eens, maar een beetje recent is genoeg, het gaat me even om het idee.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:44:27 #155
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_41540527
Op de website van HAL (www.halinvestments.nl) kun je alle belangen op een rijtje zien. De investeringen omvatten voornamelijk Kempen, het FD, Pearl en andere optiekketens en Vopak. Hoe accuraat en up-to-date het is weet ik zelf ook niet. Wel dat de Halletjes al jaren briljant presteren.
Overal verstand van.
pi_41554672
Ja, ik had mijn vraag beter moeten formuleren, ik zoek een site waar ik grofweg kan zien welk bedrijf waar in zit, zoals dat ik ook weet (en daar dan kan zien) dat ING en Aegon rond de 10% in Getronics zitten. De HAL heeft ook nog een grafische groep, daar werk ik ergens en zo hebben ze nog wel meer wat nergens staat.
pi_41584401
Via de site van de AFM krijg je inzicht in de transacties van de 'insiders' zeg maar. Zo heeft iemand eind augustus via personeelsopties 8000 stuks Fugro van de hand gedaan rond koers van ¤34,50 (uitoefenprijs was ¤12,5). Toch even iets om bij na te denken als zo iemand besluit te gaan cashen...??
pi_41588819
DIe AFM site ken ik ja, daar heb ik al eens gekeken, best leuk, destijds kocht of verkocht Moberg aardig wat, maar dan zie ik alleen transacties. Ik ben gewoon benieuwd wie waar in zit, de media kan die cijfers er ook te pas en te onpas bij toveren, dus het moet érgens staan.
pi_41588995
Even wat anders dan alleen aandelen. Wat vinden jullie van het rendementsplan van Spaarbeleg? Niet echt zelf beleggen is dat maar meer een beleggingsfond waar je 50 euro per maand inlegd.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:22:01 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41589017
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:21 schreef Stansfield het volgende:
Even wat anders dan alleen aandelen. Wat vinden jullie van het rendementsplan van Spaarbeleg? Niet echt zelf beleggen is dat maar meer een beleggingsfond waar je 50 euro per maand inlegd.
ik kom jou echt overal tegen ej
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41589302
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:21 schreef Stansfield het volgende:
Kan je meer in leggen? Wat zijn de verwachtte rendementen? Wat zijn de rendementen van de laatste 5 jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41589494
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:22 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

ik kom jou echt overal tegen ej
Ja ik jou ook, misschien veel dezelfde intresses. Ik post ook in steeds meer verschillende onderwerpen dus dat heeft er ook wel mee te maken.
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan je meer in leggen? Wat zijn de verwachtte rendementen? Wat zijn de rendementen van de laatste 5 jaar?
http://www.spaarbeleg.nl/periodiek/rendementplan/

https://mijn.spaarbeleg.nl/servlet/SPGateway?PROC=Sp_Prospect_Display_Koers&from=toolbar

Ik heb al flink wat spaargeld daar staan, maar ik kreeg laast een advies van een vriend van mij die ook bij spaarbeleg zit dat mijn spaargeld daar behoorlijk stil zit om het zo maar te zeggen en ik veel meer rendement kan halen door er iets mee te doen. En hij deed dat dus met rendementplan.
pi_41744494
Daar hebben we een ander topic voor, Spaar rekeningen toch?
peace, nd suck a !@$%
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:48:58 #164
57047 macondo
pi_41750696
Een rendementplan of een dergelijke constructie is meestal iets anders dan sparen.
Overal verstand van.
pi_41835626
KPN vandaag misschien eindelijk eens een slot op of over de 10¤ ? Ik heb hier (te) lang op gewacht en voor mij een feestje waard.
pi_41847662
ADBE
+12%. Iemand enig idee waarom? Ik zit er niet mee maar ik vraag me wel af waar die plotselinge stijging vandaan komt.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:40:44 #167
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_41848320
De Dow nog maar iets van 150 punten weg van het all-time high uit 2000
pi_41853160
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef VD het volgende:
ADBE
+12%. Iemand enig idee waarom? Ik zit er niet mee maar ik vraag me wel af waar die plotselinge stijging vandaan komt.
quote:
'The Photoshop and Acrobat software maker reported third-quarter net income Thursday of $94.4 million, down 35 percent from $144.9 million a year earlier, but 24 percent more revenue, growing to $602.2 million from $487 million.'
Bron: finance.yahoo.com / http://biz.yahoo.com/bizj/060915/1347107.html?.v=1

Goede cijfers dus
pi_41862244
heb ik net KPN op verkopen gezet met een limiet van 10 euro (heb ze al vanaf het begin dat ze kelderden, dus heb al een goede winst gepakt) zie ik dat bijna alle analisten het erover eens zijn dat een koersdoel van 13/15 euro heel reëel is
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_41863150
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:32 schreef Whoho het volgende:
heb ik net KPN op verkopen gezet met een limiet van 10 euro (heb ze al vanaf het begin dat ze kelderden, dus heb al een goede winst gepakt) zie ik dat bijna alle analisten het erover eens zijn dat een koersdoel van 13/15 euro heel reëel is
Als ik je goed begrijp heb je die limiet gezet omdat je een goeie winst hebt, ik snap de klacht wel, maar voorlopig staan ze nog niet op 13/15¤, ik vind dat ook niet zo heel reëel overigens. Wees blij dat je verkocht hebt, je hebt je winst veilig gesteld.

Ik heb Ahold verkocht rond de 7,35 omdat ik mijn koersdoel voor de zoveelste keer haalde. En elke voorgaande keer zakten ze daarna in, nu staan ze tegen de 8¤ aan te tikken, dat geeft mij ook wel een dubbel gevoel, maar ik heb de keerzijde ook een paar keer mogen zien. Je zult altijd zien dat de koers stijgt als je verkoopt en zakt als je houdt, als je daar niet tegen kunt, kun je beter gelijk stoppen met beleggen, dit is namelijk schering en inslag.
pi_41863166
Btw, als je net een limiet hebt ingesteld en je twijfelt nu, dan kun je de verkooporder toch gewoon cancellen ?
pi_41865582
hij staat bij internetbankieren onder te lichten verkoop. hij staat ook niet meer met zijn waarde in mijn portefeuille, al is het nog niet bijgeboekt op mijn rekening. ik meen dus dat het al gebeurt is.

de order is iig niet meer te editen.. (met de winst ben ik uiteraard tevreden, maar 3/5 euro erbij met een koers van 10 euro is wel veel )
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_41866767
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:37 schreef Whoho het volgende:
hij staat bij internetbankieren onder te lichten verkoop. hij staat ook niet meer met zijn waarde in mijn portefeuille, al is het nog niet bijgeboekt op mijn rekening. ik meen dus dat het al gebeurt is.

de order is iig niet meer te editen.. (met de winst ben ik uiteraard tevreden, maar 3/5 euro erbij met een koers van 10 euro is wel veel )
Als jij je order nabeurs hebt ingevoerd, dan lijkt het mij sterk dat de order is afgehandeld. Als het je echt dwars zit kun je erover bellen natuurlijk. Verder snap ik niet hoe je erbij komt dat je nu al 3 to 5¤ mist. Er is namelijk echt niemand die dat kan zeggen en zoals je weet is KPN al een paar jaar niet aan knallen qua koers, al biedt dat geen enkele garantie voor de toekomst. Maar je praat hier over 30-50% koersstijging, dat is echt niet zomaar gebeurt, ik snap niet dat je je zo laat leiden door iets wat een paar analistjes zeggen.

Ik denk zelf dat KPN blij mag zijn als ze die 10¤ eerst maar eens vasthouden, volgens mij gaan er grote partijen uit op dit niveau (zeker gezien het verloop van afgelopen vrijdag).
pi_41866919
wie doet er mee met de turbo competitie van ABN AMRO
pi_41867273
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:34 schreef elcastel het volgende:

[..]

Als jij je order nabeurs hebt ingevoerd, dan lijkt het mij sterk dat de order is afgehandeld. Als het je echt dwars zit kun je erover bellen natuurlijk. Verder snap ik niet hoe je erbij komt dat je nu al 3 to 5¤ mist. Er is namelijk echt niemand die dat kan zeggen en zoals je weet is KPN al een paar jaar niet aan knallen qua koers, al biedt dat geen enkele garantie voor de toekomst. Maar je praat hier over 30-50% koersstijging, dat is echt niet zomaar gebeurt, ik snap niet dat je je zo laat leiden door iets wat een paar analistjes zeggen.

Ik denk zelf dat KPN blij mag zijn als ze die 10¤ eerst maar eens vasthouden, volgens mij gaan er grote partijen uit op dit niveau (zeker gezien het verloop van afgelopen vrijdag).
ik volg de beurs (m.n. AEX) lang genoeg dat 30/50% geen rendement is wat zomaar gehaald wordt. zeker niet met alleen fondsen, maar ik ook maar kleinschalig in actief ben.
wat is jou achtergrond als ik vragen mag, als je denkt dat er grote partijen uitgaan? (of baseer je dit puur op het koersverloop)
pi_41867733
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:54 schreef Whoho het volgende:
ik volg de beurs (m.n. AEX) lang genoeg dat 30/50% geen rendement is wat zomaar gehaald wordt. zeker niet met alleen fondsen, maar ik ook maar kleinschalig in actief ben.
Dan snap ik je klacht niet helemaal.
quote:
wat is jou achtergrond als ik vragen mag, als je denkt dat er grote partijen uitgaan? (of baseer je dit puur op het koersverloop)
Ik ben gewoon een particulier. Ik baseer het op het feit dat er vrijdag steeds flinke hoeveelheden werden verkocht op 9.95, niet dat ik er inzage in heb, maar dat las ik overal en uit meerdere bronnen, voor de rest lul ik ook maar wat. Ik verwacht gewoon dat een hoop mensen dit een mooi punt vinden om uit te stappen, 10¤ is mooi rond, het is meer een gevoel dan iets wat ik kan onderbouwen, dus mijn redenering kan net als wat die analisten vertellen zo in de kliko.
pi_41882445
Wanneer denken jullie dat er weer een dip op de beurs zal komen? Rond '98 en daarna '03 waren de laatste en met een beetje fantasie zit er rond 2007-2008 weer een aan te komen denk ik?
  zondag 17 september 2006 @ 12:38:57 #178
57047 macondo
pi_41884513
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef elcastel het volgende:

Ik ben gewoon een particulier. Ik baseer het op het feit dat er vrijdag steeds flinke hoeveelheden werden verkocht op 9.95, niet dat ik er inzage in heb, maar dat las ik overal en uit meerdere bronnen, voor de rest lul ik ook maar wat. Ik verwacht gewoon dat een hoop mensen dit een mooi punt vinden om uit te stappen, 10¤ is mooi rond, het is meer een gevoel dan iets wat ik kan onderbouwen, dus mijn redenering kan net als wat die analisten vertellen zo in de kliko.
Overal verstand van.
pi_41889793
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef ronald181 het volgende:
Wanneer denken jullie dat er weer een dip op de beurs zal komen? Rond '98 en daarna '03 waren de laatste en met een beetje fantasie zit er rond 2007-2008 weer een aan te komen denk ik?
gemiddeld om de 5-7 jaar
  zondag 17 september 2006 @ 16:55:31 #180
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_41892915
lompheid
  maandag 18 september 2006 @ 00:16:13 #181
57047 macondo
pi_41907980
De bull en bear markten zijn onvoorspelbaar. Blij dat sommigen zich er toch aan wagen hier, maar het is natuurlijk onzin.
Overal verstand van.
pi_41923151
kpn is hier definitief de deur uit.
iemand nog goede tips wat betreft websites met beursnieuws/analyzes?
ik ben namelijk op zoek naar nieuwe fondsen en heb eigenlijk als enige bronnen debeurs.nl, rtlz (laatste tijd minder), guruwatch.nl en abnamro.nl
pi_41923891
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:18 schreef Whoho het volgende:
.
iemand nog goede tips wat betreft websites met beursnieuws/analyzes?
www.iex.nl
pi_41924111
Ik kijk vooral op dft.nl en soms op wallstreetweb.nl voor het nieuws. De eerste is wel snel met beursnieuws, de tweede is handig om te kijken hoe de AEX het in de VS doet na sluiting.
  maandag 18 september 2006 @ 18:12:18 #185
57047 macondo
pi_41925823
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef elcastel het volgende:
Ik kijk vooral op dft.nl en soms op wallstreetweb.nl voor het nieuws. De eerste is wel snel met beursnieuws, de tweede is handig om te kijken hoe de AEX het in de VS doet na sluiting.
Ik reken voor de verwachte opening van de volgende dag gewoon het resultaat door van de Dow als wij dicht zijn. Omrekenen in een percentage, en je hebt al snel een relatief betrouwbare indicatie.

En nieuwe fondsen? Ik zou in ieder geval alle gelovigen mijden op sites als IEX met die kleine bagger. Je kent ze wel, zal maar geen voorbeelden noemen anders loopt het hier weer vol met idioten die hun aandeel komen verdedigen.
Overal verstand van.
pi_41926477
Mwah macondo, moet kunnen toch dat mensen wat kwijt willen ? Ik vind het altijd wel leuk om de kijk van een ander aan te horen. Wat ik ermee doe is een tweede, maar als we het allemaal zo goed wisten, dan was dit topic ook overbodig natuurlijk (wat het ook eigenlijk is, ...).
  maandag 18 september 2006 @ 19:38:18 #187
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_41928339
Ik vond t wel gezellig om dat gebash rond Rood Testhouse te lezen (volgens mij was t dat)
The greatest things in life cost nothing
pi_41928882
Dat waren gewoon fanaten die geen tegenspraak dulden.
was voor mij reden een paar posts door te scrollen
  maandag 18 september 2006 @ 20:45:45 #189
57047 macondo
pi_41930711
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef elcastel het volgende:
Mwah macondo, moet kunnen toch dat mensen wat kwijt willen ? Ik vind het altijd wel leuk om de kijk van een ander aan te horen. Wat ik ermee doe is een tweede, maar als we het allemaal zo goed wisten, dan was dit topic ook overbodig natuurlijk (wat het ook eigenlijk is, ...).
Ik bedoel ook absoluut niet dat mensen geen mening mogen ventileren over individuele aandelen of reacties mogen peilen hoor. Sterker nog, ik denk dat dit misschien wel een van de beste plekken is om dat te doen. En daarom is dit topic sowieso nuttig - ongeacht of je er nu veel of weinig verstand van hebt.

En heb zelf recentelijk mijn aandelen KPN de deur uitgedaan op 9.44...

[ Bericht 3% gewijzigd door macondo op 18-09-2006 20:51:03 ]
Overal verstand van.
  maandag 18 september 2006 @ 22:16:37 #190
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_41934500
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef ronald181 het volgende:
Hoorde iets van de Amerikaanse huizenmarkt 'die aan het inzakken is' en dat oa de valuta en grondstoffenmarkt al flink aan het dalen zijn...... Dat zouden signalen zijn dat volgend jaar de beurs ook flink af kan gaan koelen. Maarja...koffiedik kijken....

Overigens, wat vinden jullie momenteel van Akzo Nobel? Koopwaardig?
pi_41936822
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef macondo het volgende:
Ik bedoel ook absoluut niet ....
Dan begreep ik je verkeerd.
pi_41957731
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Hoorde iets van de Amerikaanse huizenmarkt 'die aan het inzakken is' en dat oa de valuta en grondstoffenmarkt al flink aan het dalen zijn...... Dat zouden signalen zijn dat volgend jaar de beurs ook flink af kan gaan koelen. Maarja...koffiedik kijken....

Overigens, wat vinden jullie momenteel van Akzo Nobel? Koopwaardig?
Ik zit zelf ook al een tijdje te kijken naar Akzo Nobel maar ik denk niet dat er nog veel meer dan 50 euro inzit. Weliswaar gaat de lijn nog steeds rustig omhoog maar ik zie daar toch verandering in komen. De hoge winst kwam vooral door incidentele resultaten en volgend jaar zal dat Organoiets eruit gaan en juist dat deel zorgde voor een grote stijging. Ik hoop zelf dat het aandeel binnen een jaar rond de 30 euro in een dip zit en dan stap ik wel in. 47 euro voor Akzo zit weinig potentieel in.

Tegelijkertijd ben ik niet echt superervaren in beleggen dus neem het vooral niet te serieus.
pi_41959760
Ik heb mijn AEX fondsen de deur uit gedaan omdat ik het toch niet helemaal meer vertrouw op KT.
Turbootjes Olie mee gekocht
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:50:50 #194
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_41967829
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:26 schreef ronald181 het volgende:

Tegelijkertijd ben ik niet echt superervaren in beleggen dus neem het vooral niet te serieus.

Ben ingestapt op 43, zit aan de 50-51 te denken om uit te stappen. Heb toch wel het idee dat we daar uit kunnen komen, maar we zullen zien.
  woensdag 20 september 2006 @ 11:53:29 #195
57047 macondo
pi_41978598
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:26 schreef ronald181 het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook al een tijdje te kijken naar Akzo Nobel maar ik denk niet dat er nog veel meer dan 50 euro inzit. Weliswaar gaat de lijn nog steeds rustig omhoog maar ik zie daar toch verandering in komen. De hoge winst kwam vooral door incidentele resultaten en volgend jaar zal dat Organoiets eruit gaan en juist dat deel zorgde voor een grote stijging. Ik hoop zelf dat het aandeel binnen een jaar rond de 30 euro in een dip zit en dan stap ik wel in. 47 euro voor Akzo zit weinig potentieel in.
Ik ben redelijk vast op Akzo. Het dividendrendement is redelijk met 3,2 procent en het feit dat Organon er uit gaat is juist bijzonder positief. Daar wordt al jaren op gewacht eigenlijk. Een "dipje" naar de 30 euro zie ik niet gebeuren, zou het ook eerder een crash noemen.. Maar ja.. het heeft al wel een mooie koersontwikkeling laten zien, ben wel bang dat ik er te laat mee ben.. Overweeg wel om er een paar van te kopen.
Overal verstand van.
pi_41989683
Nou verdomd, KPN heeft zijn slotstand boven de 10¤ genoteerd. Toch een klein feestje hier.
pi_42015875
Woei! De AEX heeft de hoogste stand van 2006 tot nu toe bereikt.
  donderdag 21 september 2006 @ 16:27:21 #198
90140 TFD
Business Man
pi_42018321
hallo is er hier iemand die weet hoe ik aandelen kan kopen op de taiwanese beurs? (de tsec)? Ik heb hier namelijk een aantal interessante bedrijven gezien waar ik wel aandelen van wil hebben. Kan dit vanuit nederland en via een bank of website? komen hier veel kosten bij etc?
  donderdag 21 september 2006 @ 23:48:13 #199
57047 macondo
pi_42034346
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef TFD het volgende:
hallo is er hier iemand die weet hoe ik aandelen kan kopen op de taiwanese beurs? (de tsec)? Ik heb hier namelijk een aantal interessante bedrijven gezien waar ik wel aandelen van wil hebben. Kan dit vanuit nederland en via een bank of website? komen hier veel kosten bij etc?
Het goedkoopste alternatief is een tracker op de beurs van Taiwan kopen. Hoe je daar losse aandelen kunt kopen is mij niet bekend - en ja, daar komen veel kosten bij kijken als het ergens wel lukt. Wel een paar vraagjes voor jou:

1) waarom ben je zo overtuigd van deze bedrijven? Waarom zou je het beter weten dan de beleggers in Taiwan zelf?
2) als je het er tóch op wilt wagen, doe het dan met voldoende geld. Als je je druk maakt over transactiekosten, dan is het waarschijnlijk niets voor jou (en dat is geen schande). Als de aandelen al flink moeten stijgen om de transactiekosten goed te maken, dan heeft het geen zin.
3) als het te mooi om waar te zijn lijkt, kan ik je uit de droom helpen : het is ook niet waar. Het is jouw geld, maar pas op : blijf realistisch anders ga je geld verliezen.
4) de combinatie gouden kansen zien en kennisgebrek is gevaarlijk
Overal verstand van.
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:36:36 #200
78918 SeLang
Black swans matter
pi_42050527
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef TFD het volgende:
Ik weet niet of er in NL banken of brokers zijn die dat voor je kunnen doen.
Anders een account in Taiwan regelen.

Hoewel ik zelf in Taiwan woon doe ik niks op de Taiwanese beurs om diverse redenen.
1. De meeste bedrijven zijn technologie bedrijven en aangezien ik zelf in die sector werk weet ik waarom ik daar niet in wil beleggen (dwz in de meeste van die bedrijven). Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.
2. Het is veel moeilijker om informatie te krijgen over Taiwanese bedrijven dan over westerse bedrijven. Zelfs als je goed Chinees kunt lezen.
3. De regels voor de Taiwanese beurs zijn veel minder streng dan voor westerse beursen en het toezicht op boekhouding etc is veel slechter. Ik vertrouw de winst rapportage niet.
4. Insider trading is een veel groter problem dan in westerse bedrijven. Als je zelf geen insider bent heb je een serieuze informatie achterstand. Er wordt ook veel gemanipuleerd met nieuwsberichtjes, cijfers etc.
5. Je hebt een additioneel valuta risico (maar dat geldt natuurlijk voor alle landen buiten de euro zone)

Welke aandelen had je willen kopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door SeLang op 22-09-2006 16:42:41 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')