Neen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Open Dag Feyenooit Afterparty?
Ja, die zijn eerste of tweede geworden van hun competitie en hebben zodoende op basis van hun prestaties over een heel seizoen CL afgedwongen, kunnen we van jouw clubje niet zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zij maken in ieder geval nog kans op CL voetbal.......![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen hand in hand!
wij hebben CL afgedwongen door 2x in 1 week jullie te vernederen en dat was veel leukerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja, die zijn eerste of tweede geworden van hun competitie en hebben zodoende op basis van hun prestaties over een heel seizoen CL afgedwongen, kunnen we van jouw clubje niet zeggen
Je zegt het heel goed....ZOU, als in ZOU spelenquote:Ik zou me kapot schamen om op zon manier CL te gaan spelen.![]()
En die andere 2 vernederingen was je zeker alweer vergetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wij hebben CL afgedwongen door 2x in 1 week jullie te vernederen en dat was veel leuker![]()
[..]
Je zegt het heel goed....ZOU, als in ZOU spelen
Jup, gelukkig hebben jullie die nog op dvd staan hèquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Kaap het volgende:
[..]
En die andere 2 vernederingen was je zeker alweer vergeten
ik zal het even spellen voor jequote:En verder kan je niet lezen want zon is niet hetzelfde als zou. Maar goed, wellicht verwacht ik teveel van een kleuter met het IQ van een gehandicapte.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Kaap het volgende:
Ik zou me kapot schamen om op zon manier CL te gaan spelen.
Eh...ja vast...iig die joodjes hier hebben allemaal wel een grote bek en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen...we gaan jullie gewoon dit seizoen zo snoeihard bashen dat jullie de eerst komende 25 jaar niks meer durven te zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien hebben ze weer een geheime oefenwedstrijd ingelast![]()
Het alom geprezen Legioen was ook snel de wegwezer toenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar op het moment dat het ergens om ging gaven de oh zo veel clubliefde hebbende spelers van 010 ff niet thuis
Wel meteen je overwinning op Excelsior op DVD zetten dan hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Eh...ja vast...iig die joodjes hier hebben allemaal wel een grote bek en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen...we gaan jullie gewoon dit seizoen zo snoeihard bashen dat jullie de eerst komende 25 jaar niks meer durven te zeggen.
Waaaaaaaah, nog meer humor dan die andere kakkerlak, Gerard Coxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Eh...ja vast...iig die joodjes hier hebben allemaal wel een grote bek en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen...we gaan jullie gewoon dit seizoen zo snoeihard bashen dat jullie de eerst komende 25 jaar niks meer durven te zeggen.
Ach, als jullie het beter doen dan wij dan kan ik het 100% begrijpen hoor, ga je gang..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Boooooh. ik hep un gouwe kettung om me nek en geejn sjut oan. Feyenooooooot, boooooh.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wei sijn ojoks, wei sijn de beste![]()
je vergeet: "dood an alle kanker neuze" er nog bij te vermeldenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boooooh. ik hep un gouwe kettung om me nek en geejn sjut oan. Feyenooooooot, boooooh.
en als ze wel een jut oan hebben staat er 110% anti-neus opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boooooh. ik hep un gouwe kettung om me nek en geejn sjut oan. Feyenooooooot, boooooh.
Ga nou maar eerst van ADO winnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:41 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Jorien is kaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
doopy is homo
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel meteen je overwinning op Excelsior op DVD zetten dan he![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Amsterdam is een vieze gaystad.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam is een kutdorp met een nagemaakte sfeer.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Alles wat er nu in rotterdam staat in na de wereld oorlog nagemaakt man!
Weer die a'damse humorquote:Dat van ons is authentiek en sfeervol.
dus het klopt toch dat een homo altijd met een lekker wijf loopt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
doopy is homo
is dat niet lastig op je werk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
dus het klopt toch dat een homo altijd met een lekker wijf loopt!![]()
Sure, maar bij ONS is alles gewoon zoals het was, grachtengordel is vergeleken met die gare Erasmusbrug van jullie ZO fucking mooi.....quote:
nee hoor, dat lekkere wijf werkt hier namelijk ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is dat niet lastig op je werk?
Kijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee hoor, dat lekkere wijf werkt hier namelijk ook![]()
Authentiek voor de (drugs)toeristen ja. Hoe kan je nou huizen met een brug vergelijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, maar bij ONS is alles gewoon zoals het was, grachtengordel is vergeleken met die gare Erasmusbrug van jullie ZO fucking mooi.....
Natuurlijk is niet alles even goed, maar het is 100% gezelliger dan in r'dam.
Nou bash je Eindhoven.. Niet amsterdam of Rotterdamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals Theo Maassen ooit zei: Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig, en Eindhoven heeft geen idéé waar het over gaat
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou bash je Eindhoven.. Niet amsterdam of Rotterdam
Om even met onze spartaanse vriend te spreken: amsterdam heeft het en anders jatten ze het wel..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals Theo Maassen ooit zei: Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig, en Eindhoven heeft geen idéé waar het over gaat
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
25-5-2007 komt ze niet meer van me af ook![]()
Klopt, die gaan zomaar in FB klagen dat het de hele tijd over Ajax gaat hoor.......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |