Dat kan dan toch helemaal niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je
Voordat ik naar Israel ging had ik meer punten dan #2, 3 en 4 samen, dat is nu al lang niet meer het geval. En ik begin aan't eind van de maand waarschijnlijk met een nieuwe baan, dus ik zal je vast nog mogen feliciteren met het mij overtreffen. Zou leuk zijn als dat ook door een vraag van mij zou zijn
Je leraar had het goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
Mijn leraar zei Lord Byron
Nee, inderdaad nietquote:
Ik moest er serieus even over nadenken of dat nou wel of niet konquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet. Tenzij iemand mij zijn/haar vraag laat stellen
Ik dacht er ook pas later aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest er serieus even over nadenken of dat nou wel of niet kon![]()
nee, voor je het weet word je geflashed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:53 schreef vanKampen het volgende:
mag ik een vraag aan een collega stellen?
Vragen staat vrij, daar hoef je toch geen toestemming voor te vragenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:53 schreef vanKampen het volgende:
mag ik een vraag aan een collega stellen?
Of de nieuwe vraag is in het dubbele punten topic.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest er serieus even over nadenken of dat nou wel of niet kon![]()
Ja! Slim van jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:53 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Of de nieuwe vraag is in het dubbele punten topic.
(het was dus Gordon lord Byron)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je leraar had het goed
Asmodian +1
Yhey!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je leraar had het goed
Asmodian +1
Heeeee Homdeck!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Homdeck het volgende:
Hallo ik ben ook weer back in town. Sta nog 8e zie ik, dus de schade valt mee.
Leraar wat if I may ask?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yhey!![]()
Dacht ik al- hij is een slimme man
Even denken over een persoonlijke vraag
quote:
Russische Literatuurquote:
volgens mij vergeet hij het.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef vanKampen het volgende:
nieuwe vraag...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef Asmodian het volgende:
Groetjes van MaJo trouwens, iedereen. Ze feliciteert Soempie met haar tweede plek maar zal vanaf as. maandag de strijd om de 2e plek weer volop inzetten
lijkt het wel opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:00 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
volgens mij vergeet hij het.
Als ik dat beantwoord komt mijn volgende vraag in geding. Maar je merkt het zo welquote:
Close!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef vanKampen het volgende:
Neude!
Die andere!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef slaveloos het volgende:
ik dacht Utrecht, en dan vreeburg?
Jaaaaaaa!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Biltstraat
Jepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef theSummoner het volgende:
Huh, kan je IB doen in Utrecht????
Yep!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef theSummoner het volgende:
Huh, kan je IB doen in Utrecht????
Maar of dat nou iets is waar je blij mee moet zijn...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yep!
De constructie is vreemd, je moet het via Geschiedenis, TCS (Taal & Cultuur Studies) of LAS (Liberal Arts & Sciences) doen, maar de opleiding is bijna geheel IB en op je diploma staat IB
Plus dat je les hebt van mensen als Maarten van Rossem en Arend Jan Boekestein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |