ik let nooit op dataquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:09 schreef Lucille het volgende:
Een zinloze topic kick is altijd vervelend, of het nu van een geband persoon is of niet.
Als je dit nu over een jaar nog eens doet, was het wel leuk geweestquote:
BrauN is allang terug, evenals Dirktator trouwens, de rest van de ONZ-harde kern heb ik helaas nog niet kunnen ontmaskeren, maar ik weet zeker dat die ook allang een kloon hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Admins.. breng hem terug.. please?
Kindervriend = BrauN... duhquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dirktator is Alberto_VermicelliWie is BrauN dan?
Ik wil BrauN ook terug.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:11 schreef Molluck het volgende:
Haha die was wel heel duidelijk he
Over BrauN heb ik eigenlijk alleen sterke vermoedens, maar die durf ik nog niet uit te spreken totdat ik het zeker weet.
Overigens vind ik klonen eraan naaien not-done, maar Alberto was wel erg duidelijk
Dan is het al te laat he, kansloze, dan is het leed al geschied.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Bovenaan, naast de topictitel staat [afbeelding]
Klik daarop en er wordt een topicrapport naar een mod gestuurd. In de omschrijving zet je dan iets als 'kudtkick'
ROFL OMFG, zeg dat welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Oude topics kicken roeleert wel btw rofl omfg
Maag Griepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
We gaan een zoektocht beginnen naar Braun![]()
triangeljosti's kicken ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ja he gek das me hendig kut altijd.
Oude topics kicken roeleert wel btw rofl omfg
gast nerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:05 schreef Molluck het volgende:
Vaak zie ik in een topic opeens weer users posten die gebanned of om een andere reden lange tijd weg waren.
Mijn eerste reactie is dan "OMGOMGOMGOMGOMGOMG! Dirktator (bijvoorbeeld) is terug!11!!1 EINDZ!! !1
OM!!1
GOMG!!1!!"
En dan blijkt het een kutkick van een half jaar oud topic te zijn
Mijn klacht: die staat hier boven.
Vlegnos een elnges oznoerndek?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik wil BrauN ook terug.
Ik heb ook vermoedens.
En een stijve plasser!![]()
;d;d;
![]()
![]()
;d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |