quote:Wij hebben de brief van Gonny aan haar buren
Vrijdag 28-7-2006 15:34
Revu meldde vorige week dat Gonny van Oudenallen haar sociale huurwoning illegaal zou onderverhuren. Twee buren bevestigden dit onafhankelijk van elkaar. Gonny was 'not amused' en stuurde de buren een brief.
Bronquote:Vraag waarom ik mij afgescheiden heb van de LPF? Het is een persbericht van de LPF zegt dat zij mij niet in de fractie zouden willen omdat er nog geen duidelijkheid bestaat over wat er in Amsterdam is gebeurd. Niemand heeft ooit van de pers mijn mening en
of statement gevraagd! En die is er en die ligt bij de voorzitter van het parlement. En dit alles voordat ik benoemd werd. U laat u weer door de pers leiden. Heeft u ergens gelezen wat mijn visie opde LPF-fractie en hun persbericht is? Neen, men meldt u niet dat ik geen interviews geef. Gezien de wijze waarop de pers op een zinnetje van mij dagen de pagina's wist te vullen. Terwijl de vraagstelling al fout in de krant stond: er werd gevraagd wat ik vond van de riante wachtgeldregeling: ik meldde dat ik daar niets van wist. Wat staat er in de krant; weet niets van wachtgeldregeling..... Een verschil waarom dit onderwerp de voorpagina's haalde en het een foute weergave is van de vraag die aan mij gesteld is en opwelke vraag ik antwoord gaf op een moment dat ik vna links naar rechts in een gangetje liep. Dom van mij, ik had even niets moeten antwoorden; nu wordt de indruk gewekt dat ik niets van wachtgeld wist. Ik wist niets van een riant wachtgeld en daar zit toch een levensgroot verschil in.
Onderwerp haarverven, door nieuwe middelen vermoedelijk, slechter dan ooit geweest; vraag eens aan uw vrouw, vriendin of u zelf of u daar iets over wist? Dat er sinds 2002 een rapport bestaat, en dat de branche 5 jaar tijd kreeg om er iets mee te doen. Pardon: gaat de industrie voor op de volksgezondheid? Het rapport is beangstigend. En niet alleen voor de kappersbranche. Dus heel terecht dat dit onderwerp de aandacht van het parlement en de minister krijgt.
Onderwerp A10, ik heb een werkbezoek meerdere dagen gedaan; ik heb iemand die de weg niet kende in mijn auto gezet, die raakte de wegkwijt door de slechte bebording. Op diverse uren zag je km's geen werkman aan het werk. De bebordingen zijn heel klein aangebracht en als je Amsterdam eindelijk inkomt en je zou dan naar de plek moeten waar je normaal uitkomt moeten gaan, kun je gigantisch verdwalen. Hetzelfde geldt voor
als je Amsterdam uitrijdt; als je je gewone routes hebt, kom je geweldig in de knel. En daar gaan mijn vragen over. In Nedelrand is de arbodienst soms zo aso dat een hele strat als de Zeilstraat afgesloten moest worden omdat men niet zou kunnen werken; de arme ondernemers daar. In deze tijden moeten er makkelijke wijzes zijn om zoveel
mensen niet een andere route te laten rijden. Behalve in NL!
Verder vind ik het zonde dat er zo geketterd wordt; uw frustratie over de kieswet en de genomen besluiten in een parlement kreeg ik over mij heen: stel de sp de vraag:
heeft u tegengestemd en gaan uw mensen dit geld teruggeven? Stel die vragen aan groenlinks en pvda: heeft u voorgestemd en straks na de verkiezingen gaat u dat geld dan terug laten geven door u leden?
Houd een sop over mijn prive-leven; of begin eens over het feit dat bos en halsema
allebei terwijl zij een prive-leven hebben en parlementarier zijn niet op vrijdag werken want het is hun kinddag; 4 jaar x 52 dagen niet werken= een riant bedrag toch?
Waar was de pvda en groenlinks met vragen hierover binneneigen club en een staatsecretaris die in 4 jaar tijd 3 kinderen krijgt, is toch ook een unicum te noemen?
Ik vind kinderen heel leuk, doe er ook veel voor echter ik vind dat u af en toe appelen met peren vergelijkt.
Nogmaals er is een zwetsforum; indien het alleen maar een clubje oudbejaarde forumleden is die denkt alles te mogen zeggen stop ik op de site en dan? Waar is uw contact met dat parlement? Mailen de halsemas en de bossen en de Marijnissen is echt, nemen die moeite en tijd? Ja, zo dadelijk 3 maanden voor de verkiezingen echter waar waren al die mensen de afgelopen 3 jaar die voor Amsterdam in de kamer zitten?
Dus ik laat u de keuze, stelt u vragen en helaas kan ik niet overal een antwoord op geven. Echter ik doe mijn best zoveel mogelijk aan u te melden.
ps die emneer die zo over minister Bot praat; ik heb niet die commissie opgeroepen dat deden de linkse partijen. Ik zat daar uit hoofde van mijn functie De LPF had geen vervanger van Herben gestuurd en 8 mensen inclusief ik waren daar aanwezig.
De minister bleef vaag en pas nadat groenblinks,d66 en ik doorzaagden kwam hij met een bewogen en een normaal antwoord. De rest had hij namelijk al in zijn brief geschreven en voegde niets toe. Dus als u niet gezien heeft wat daar gebeurde dan moet u niet zulke dingen op het forum zetten.
groet gonny van oudenallen
quote:Oudenallen, H.F.M. Van (Groep Van Oudenallen)
personalia
titulatuur, naam; roepnaam
Van Oudenallen, H.F.M. (Gonny)
geboorteplaats en -datum
Amsterdam, 31 January 1957
anciėnniteit
27 dagen
fractie
Groep Van Oudenallen (Groep Van Oudenallen)
onderwijs
- Lyceum![]()
- MAVO![]()
- VWO![]()
- Secretaresse-opleiding
- Doktersassistente-opleiding
- Stewardess-opleiding
- Cursussen op gebied radio- en videotechnieken
- Deeltijd studie politicologie aan de Open Universtiteit
loopbaan
- Stewardess bij K.L.M. en Martinair
- Producer en presentator diverse lokale radio- en tv-programma's (Surinaamse Omroep in Amsterdam)
- Eigenaar reclamestudio 'Dreams Come True' te Amsterdam, vanaf 1987
- Reclamemaker, ondernemer, binnenhuisarchitectuuradviseur, tot 1998
- Lid gemeenteraad van Amsterdam, van april 1998 tot 16 maart 2006
- Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 7 juli 2006
- Lid bestuur V.V.D. afdeling Amsterdam-binnenstad, van 1990 tot 1992
- Diverse functies bij Mokum Mobiel
- Lijsttrekker Mokum Mobiel Gemeenteraadsverkiezingen Amsterdam, 1998
- voorzitter Stichting Fractieondersteuning Mokum Mobiel'99
- lijsttrekker Mokum Mobiel Gemeenteraadsverkiezingen Amsterdam, 2002
- lijsttrekker Mokum Mobiel Gemeenteraadsverkiezingen Amsterdam, 2006
quote:Oudenallen, H.F.M. Van (Groep Van Oudenallen)
geschenken
-Een enorm boeket bloemen van fans (Waarde ongeveer ¤60,--) i.v.m. succes- en sterktewens bij het aanvaarden van een kamerzetel.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:05 schreef nsfw het volgende:
En dit op fok! zetten, zodat een nog groter publiek het kan lezen is niet laag wil je zeggen![]()
dat is echt niet alles hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef kollie het volgende:
1e zin van de 4e alinea: Ik kan me niet voorstellen dat ik dit heb verdient![]()
Spellen kan ze ook al niet, wat een dom wijf.
Is niet alles nee, maar dit vind ik altijd wel zo dom..... Zo moeilijk is het toch niet, dat gebruik van d's en t's?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:13 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
dat is echt niet alles hoor![]()
maar ze is dyislektisch joh![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef kollie het volgende:
[..]
Is niet alles nee, maar dit vind ik altijd wel zo dom..... Zo moeilijk is het toch niet, dat gebruik van d's en t's?
quote:- Lyceum
- MAVO
- VWO
- Secretaresse-opleiding
- Doktersassistente-opleiding
- Stewardess-opleiding
- Cursussen op gebied radio- en videotechnieken
- Deeltijd studie politicologie aan de Open Universtiteit
Ik vind de vreemde zinsopbouw erger dan een D of T of DT foutje..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef kollie het volgende:
1e zin van de 4e alinea: Ik kan me niet voorstellen dat ik dit heb verdient![]()
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
ze heeftw el veel opleidingen gedaan, heeft ze ze ook afgemaakt?
Het zijn alleen maar rare zinnen. Tis net Kouwes de 2e.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik vind de vreemde zinsopbouw erger dan een D of T of DT foutje..
..mevrouw die meent omdat ik haar 'links laat liggen' zij de pers te woord zou moeten staan.rare zin
..mevrouw die meent dat zij de pers te woord zou moeten staan, omdat ik haar 'links laat liggen'.is beter
En zo heeft ze nog wat rare zinnen, die afsluiting ook..
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:25 schreef lurf_doctor het volgende:
Oh, dat is toch dat mens dat zich voor een paar maanden in de 2e kamer laat installeren, om na november lekker een riant wachtgeld op te kunnen strijken
quote:Terwijl de vraagstelling al fout in de krant stond: er werd gevraagd wat ik vond van de riante wachtgeldregeling: ik meldde dat ik daar niets van wist. Wat staat er in de krant; weet niets van wachtgeldregeling..... Een verschil waarom dit onderwerp de voorpagina's haalde en het een foute weergave is van de vraag die aan mij gesteld is en opwelke vraag ik antwoord gaf op een moment dat ik vna links naar rechts in een gangetje liep. Dom van mij, ik had even niets moeten antwoorden; nu wordt de indruk gewekt dat ik niets van wachtgeld wist. Ik wist niets van een riant wachtgeld en daar zit toch een levensgroot verschil in.
Ja, hoi, kijk even naar d'r opleidingen.quote:
Wat nou dom! Je weet TF niet eens waar je het over hebt. Onderzoek wijst uit dat een heuse meerderheid van de Nederlanders min of meer zelf hun spelling bepalen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef kollie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |