duuuuuuuuh, maar ik wil het zien!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef Nega het volgende:
Ajax gaat het gewoon winnen van Kopenhagen, maak je niet druk zeg.
Mooi, dan kan ik beiden zien, thuiswedstrijd zelfs bezoeken als mijn supp. cc er tegen die tijd is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:11 schreef Sethje het volgende:
Ja. op ajax.nl staat dat 23 augustus ajax-kopenhagen is.
quote:FC Kopenhagen opponent Ajax in voorronde Champions League
Helsinki, 2 augustus 2006
Ajax moet het in de derde voorronde van de UEFA Champions League zoals verwacht opnemen tegen FC Kopenhagen. De duels worden op woensdag 9 en 23 augustus gespeeld. Ajax begint met een uitwedstrijd.
De Denen speelden weliswaar de uitwedstrijd tegen MyPa'47 met 2-2 gelijk, maar hadden het eerste duel al met 2-0 gewonnen.
In Helsinki kwam Kopenhagen dankzij een vroeg doelpunt in de twaalfde minuut van Fredrik Berglund op een 0-1 voorsprong. Nog voor rust kwam MyPa'47 langszij, maar in de tweede helft namen de Denen wederom de leiding. Tobias Lindenroth zette Kopenhagen op 1-2. Hoewel de Finnen nog op 2-2 kwamen, was dat bij lange na niet voldoende om de wedstrijd te doen kantelen. Daardoor is Kopenhagen, dat met voormalige Ajacieden Jesper Gronkjaer en André Bergdolmo in de basisformatie speelde, de tegenstander van Ajax in de strijd om een Champions Leagueticket.
Het tijdstip van de wedstrijd Kopenhagen - Ajax op 9 augustus is nog niet definitief, maar het is wel zeker dat de thuiswedstrijd op woensdag 23 augustus om 20.30 uur aanvangt.
Moet je een seizoenskaart hebben om kaarten voor de CL te kunnen kopen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik beiden zien, thuiswedstrijd zelfs bezoeken als mijn supp. cc er tegen die tijd is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik beiden zien, thuiswedstrijd zelfs bezoeken als mijn supp. cc er tegen die tijd is.
neuh. maar volgens mij heb je dan wel voorrang dacht ik? Staat duidelijk op AJAX.nl beschreven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Moet je een seizoenskaart hebben om kaarten voor de CL te kunnen kopen?
Doe ff normaal zeg..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:17 schreef Sethje het volgende:
clubcard 2 jaar geldig.... AJAX.NL voor de mensen onder ons die kunnen lezen
Ik weet best hoe het werkt, alleen moeten ze hem nog wel opsturenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:20 schreef Sethje het volgende:
hehe ja zoek dan ff naar de info. Het staat er allemaal uitgebreid op beschreven, sorry als ik je op je teentjes heb getrapt. KUSJE!:)
Eerst maar eens de voorronde winnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef Nashje het volgende:
Hmm dan moet ik maar wat seizoenskaarten regelen. Wil eigenlijk wel naar alle 3 de poulewedstrijden gaan.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang jij al wacht op die kaart.![]()
verder niets mis mee hoor!
Er blijft voor ons zaterdag genoeg te fluiten over, ook zonder die homo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Slecht bericht voor de mensen die een lesje fluiten hebben genomen
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Eerst maar eens de voorronde winnen.
Gaan jullie nu al je eigen spelers en trainer uitfluiten na het verlies tegen Dortmund?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Er blijft voor ons zaterdag genoeg te fluiten over, ook zonder die homo.
dat was wel grappig. jij mag blijven, mits je je gedraagt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Gaan jullie nu al je eigen spelers en trainer uitfluiten na het verlies tegen Dortmund?
Nu al? Wij beginnen nu pas. Jullie zijn na Katwijk al begonnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Gaan jullie nu al je eigen spelers en trainer uitfluiten na het verlies tegen Dortmund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |