abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40412771

* De OP is hier te downloaden.

|X| Geen nieuws...
|X|
|X|
pi_40412836
quote:
Zeven Ajacieden in voorlopige selectie Oranje

Zeist, 2 augustus 2006

Bondscoaches Marco van Basten en John van 't Schip hebben zeven spelers van Ajax opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met Ierland. De ontmoeting staat voor woensdag 16 augustus in Dublin op het programma.

Lansdowne Road vormt het decor van de interland. De aftrap is om 19.30 uur plaatselijke tijd (20.30 uur Nederlandse tijd).

De volgende spelers maken deel uit van de voorlopige selectie:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United).

Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen, Gijs Luirink en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Jan Kromkamp (Liverpool) en André Ooijer (PSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), Stijn Schaars (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nigel de Jong en Rafael van der Vaart (beiden HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Denny Landzaat (Wigan Athletic)

Aanval: Ryan Babel en Klaas-Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuyt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Zou Klaas deze keer wel de definitiefe selectie halen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:29:16 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40412943
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zou Klaas deze keer wel de definitiefe selectie halen?
Marco kan nu toch niet meer om klaas heen?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_40412979
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef WEST het volgende:

[..]

Marco kan nu toch niet meer om klaas heen?
Kon hij voor het WK netzo min als nu. Het zou me niet verbazen als hij toch weer Ruud en Kuyt oproept. Kuyt heeft op het WK toch wel bewezen een mindere 4-4-3 spits te zijn dan Klaas-Jan, lijkt mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:34:22 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40413090
We hebben een A
We hebben een J
We hebben een A
We hebben een X

pi_40413246
Ik ga zaterdag naar het AT.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:44:08 #7
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40413404
Topic vierhonderddertien alweer.....! Mijn vak, prachtig...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_40413429
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
Ik ga zaterdag naar het AT.
ben de afgelopen jaren ook geweest, vanaf het jaar dan manchester speelde met beckham nog geloof ik.. maar het begint toch een beetje prijzig te worden.. nu dat ik het zelf moet betalen :|
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_40413432
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kon hij voor het WK netzo min als nu. Het zou me niet verbazen als hij toch weer Ruud en Kuyt oproept. Kuyt heeft op het WK toch wel bewezen een mindere 4-4-3 spits te zijn dan Klaas-Jan, lijkt mij.
Inderdaad, die Dirk Kuyt moet eens thuis gelaten worden. Huntelaar basisplek en Van Nistelrooy op de bank.
lollig
pi_40413482
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Inderdaad, die Dirk Kuyt moet eens thuis gelaten worden. Huntelaar basisplek en Van Nistelrooy op de bank.
Eens. Huntelaar verdient een kans in de basis.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:47:20 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40413524
Ja, Huntelaar kan ie niet meer omheen. Maar of we er bij Ajax zo blij mee moeten zijn? Het is wel een keyspeler, die wil je eigenlijk weer niet teveel belasten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40413543
Nja, die paar doelpunten die hij even moet maken in het Nederlands Elftal kunnen er wel bij hoor.

Oh, en tvp.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40413555
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Huntelaar kan ie niet meer omheen. Maar of we er bij Ajax zo blij mee moeten zijn? Het is wel een keyspeler, die wil je eigenlijk weer niet teveel belasten.
Ik heb er geen problemen mee. Meetrainen en -spelen is met Oranje is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling denk ik.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:49:49 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40413589
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee. Meetrainen en -spelen is met Oranje is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling denk ik.
Ik denk het ook wel hoor .

Maar hij is ZO belangrijk.... wil er verder niet aan denken .
Get woke, go broke!
pi_40413766
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Huntelaar verdient een kans in de basis.
Godverdomme, daar is het nu wel tijd voor ja. En laat VoH nu maar lekker thuis!!!
pi_40413961
VI: Charisteas wijst interesse uit Rusland af

Voetbal International meldt dat de Griek Charisteas geen interesse heeft voor een transfer naar de Russische competitie. Diverse clubs uit dat land, waaronder Dynamo Moskou zouden interesse hebben getoond. De Griek zou alleen naar Engeland of Duitsland willen. Zijn rol bij Ajax lijkt inmiddels uitgespeeld, al blijft hij wel bij de A-selectie.
pi_40414073
Naar Rusland zou ik ook niet willen.
pi_40414131
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Urquhart het volgende:
VI: Charisteas wijst interesse uit Rusland af

Voetbal International meldt dat de Griek Charisteas geen interesse heeft voor een transfer naar de Russische competitie. Diverse clubs uit dat land, waaronder Dynamo Moskou zouden interesse hebben getoond. De Griek zou alleen naar Engeland of Duitsland willen. Zijn rol bij Ajax lijkt inmiddels uitgespeeld, al blijft hij wel bij de A-selectie.
Ik ben bang dat wij hem niet meer kwijt kunnen. Of anders voor zéér weinig geld.
lollig
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:07:17 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40414154
Laat hem lekker blijven! KJH wil ook wel eens een dagje rust tegen RKC ofzo.....
Get woke, go broke!
pi_40414191
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik ben bang dat wij hem niet meer kwijt kunnen. Of anders voor zéér weinig geld.
Ik had hem er eigenlijk nog wel bij willen hebben, in de rol van een pinch hitter, maar die rol moet hij natuurlijk wel zelf willen vervullen.
Maar met zijn goede instelling wekt hij sympathie bij mij.
pi_40414217
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Laat hem lekker blijven! KJH wil ook wel eens een dagje rust tegen RKC ofzo.....
Dan speelt Rosenberg al of anders Babel of Poepon. Dus latersss
lollig
pi_40414238
SupCC is binnen, zaterdag naar AT

AJAX
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:10:41 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40414261
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dan speelt Rosenberg al of anders Babel of Poepon. Dus latersss
Toch gewoon lekker houden, en ZEKER niet naar Koetje laten gaan. Iig naar het buitenland dan..
Get woke, go broke!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:16:05 #24
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40414422
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik had hem er eigenlijk nog wel bij willen hebben, in de rol van een pinch hitter, maar die rol moet hij natuurlijk wel zelf willen vervullen.
Maar met zijn goede instelling wekt hij sympathie bij mij.
Hij heeft meermaals aangegeven te willen blijven en dus ook deze rol te willen vervullen.
Helaas ziet ten Cate het niet in hem zitten.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:17:24 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40414460
Toch een minpuntje van HtC dan. In mijn mening dan.

Ajax zou eens moeten leren van het verleden, een brede selectie is HEEL fijn....
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')