Zou Klaas deze keer wel de definitiefe selectie halen?quote:Zeven Ajacieden in voorlopige selectie Oranje
Zeist, 2 augustus 2006
Bondscoaches Marco van Basten en John van 't Schip hebben zeven spelers van Ajax opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met Ierland. De ontmoeting staat voor woensdag 16 augustus in Dublin op het programma.
Lansdowne Road vormt het decor van de interland. De aftrap is om 19.30 uur plaatselijke tijd (20.30 uur Nederlandse tijd).
De volgende spelers maken deel uit van de voorlopige selectie:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen, Gijs Luirink en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Jan Kromkamp (Liverpool) en André Ooijer (PSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), Stijn Schaars (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nigel de Jong en Rafael van der Vaart (beiden HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Denny Landzaat (Wigan Athletic)
Aanval: Ryan Babel en Klaas-Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuyt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Marco kan nu toch niet meer om klaas heen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Klaas deze keer wel de definitiefe selectie halen?
Kon hij voor het WK netzo min als nu. Het zou me niet verbazen als hij toch weer Ruud en Kuyt oproept. Kuyt heeft op het WK toch wel bewezen een mindere 4-4-3 spits te zijn dan Klaas-Jan, lijkt mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef WEST het volgende:
[..]
Marco kan nu toch niet meer om klaas heen?
ben de afgelopen jaren ook geweest, vanaf het jaar dan manchester speelde met beckham nog geloof ik.. maar het begint toch een beetje prijzig te worden.. nu dat ik het zelf moet betalen :|quote:
Inderdaad, die Dirk Kuyt moet eens thuis gelaten worden. Huntelaar basisplek en Van Nistelrooy op de bank.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kon hij voor het WK netzo min als nu. Het zou me niet verbazen als hij toch weer Ruud en Kuyt oproept. Kuyt heeft op het WK toch wel bewezen een mindere 4-4-3 spits te zijn dan Klaas-Jan, lijkt mij.
Eens. Huntelaar verdient een kans in de basis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad, die Dirk Kuyt moet eens thuis gelaten worden. Huntelaar basisplek en Van Nistelrooy op de bank.
Ik heb er geen problemen mee. Meetrainen en -spelen is met Oranje is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Huntelaar kan ie niet meer omheen. Maar of we er bij Ajax zo blij mee moeten zijn? Het is wel een keyspeler, die wil je eigenlijk weer niet teveel belasten.
Ik denk het ook wel hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Meetrainen en -spelen is met Oranje is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling denk ik.
Godverdomme, daar is het nu wel tijd voor ja. En laat VoH nu maar lekker thuis!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Huntelaar verdient een kans in de basis.
Ik ben bang dat wij hem niet meer kwijt kunnen. Of anders voor zéér weinig geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Urquhart het volgende:
VI: Charisteas wijst interesse uit Rusland af
Voetbal International meldt dat de Griek Charisteas geen interesse heeft voor een transfer naar de Russische competitie. Diverse clubs uit dat land, waaronder Dynamo Moskou zouden interesse hebben getoond. De Griek zou alleen naar Engeland of Duitsland willen. Zijn rol bij Ajax lijkt inmiddels uitgespeeld, al blijft hij wel bij de A-selectie.
Ik had hem er eigenlijk nog wel bij willen hebben, in de rol van een pinch hitter, maar die rol moet hij natuurlijk wel zelf willen vervullen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wij hem niet meer kwijt kunnen. Of anders voor zéér weinig geld.
Dan speelt Rosenberg al of anders Babel of Poepon. Dus latersssquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Laat hem lekker blijven! KJH wil ook wel eens een dagje rust tegen RKC ofzo.....
Toch gewoon lekker houden, en ZEKER niet naar Koetje laten gaan. Iig naar het buitenland dan..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan speelt Rosenberg al of anders Babel of Poepon. Dus latersss
Hij heeft meermaals aangegeven te willen blijven en dus ook deze rol te willen vervullen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik had hem er eigenlijk nog wel bij willen hebben, in de rol van een pinch hitter, maar die rol moet hij natuurlijk wel zelf willen vervullen.
Maar met zijn goede instelling wekt hij sympathie bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |