Mooie kleuren in je usericon. Ga je niet naar de open dag? Ik ben op het moment m'n schoenen aan het aandoen en dan ga ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:46 schreef R81 het volgende:
Sletje.
Ik ben op mn werk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mooie kleuren in je usericon. Ga je niet naar de open dag? Ik ben op het moment m'n schoenen aan het aandoen en dan ga ik.
Bamboéquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Rambo
top gearquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:15 schreef Kiteless het volgende:
Noem 'm Richard Hammond !!!
( http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Hammond )
jimquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
blub
KaMo tochquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef KaMo het volgende:
http://www.geocities.com/chika_luv3/Hamsternames.html
I know..maar dat je gezocht en gevonden hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef KaMo het volgende:
Hoezo, dat is echt niet mijn website!hoe kom je erop, ik heb totaal niks te maken gehad met het maken van die website... echt niet
![]()
google: Hamster namesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know..maar dat je gezocht en gevonden hebt![]()
BIER EN TIETEN?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:26 schreef PeZu het volgende:
tia & maria
jack & daniels
black & label
bacardi & cola
zo zouden mijn 2 hamsters genoemd zijn
Ik zou als Hamster niet met Maikuuul in één kooi willen zitten.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef n00cL30n het volgende:
Maikuuul en BrauN!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Ik zou als Hamster niet met Maikuuul in één kooi willen zitten.....![]()
quote:
Goed dat je hem even uitlegt, want ik vond het al zo onlogisch he een hamster die Konijn heet want het zijn twee totaal verschillende dieren en dan heb ik zoiets van schoenmaker blijf bij je leest maar als je het zo ziet kan het weldegelijk voor hilarische en/of verwarrende taferelen zorgen bijvoorbeeld als je oma zo vraagt HEE HOE HEET IE en dan zeg jij Konijn en dan denkt ze van huhhh want het is een hamster he.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef wietse.cc het volgende:
Konijn is opzich wel leuk, dan heb je Hamster en Konijn, en het zijn alle twee Hansters
Whehehehe tof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
de andere is nog niet te zien op camquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef ryangozer het volgende:
huh waar is de oude hamster gebleven dan? hij had er eerst 1 op 2 cams nu zie ik nogsteeds 2 cams...
Ze leven de eerte dagen apart hèquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
de andere is nog niet te zien op cam![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
te commercieelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja Puik is wel zo'n leuk gebaar tegenover de fabrikant! Ik ga definitief voor Puik!
SeaOfLove omdat zij ons zoveel liefde brengt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Neejoh
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
SeaOfLove omdat zij ons zoveel liefde brengt.![]()
bijna net zo grappig als je sigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:36 schreef ryangozer het volgende:
kan je niet hamster hernoemen naar muis en dan de ander cavia noemen terwijl t allebei hamsters zijn?
drink je usernaam.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:53 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Fallus
beter als een kakkerlakquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Commerciële kuthamster!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Commerciële kuthamster!
quote:Pleurt ff gauw op.
Ja. Maar wel een kekke dierennaam. Jammer dat het beest gedegradeerd wordt tot een commerciehoer. Maar hey, my 2 cents.quote:
neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef ryangozer het volgende:
is er al een beslissing gemaakt?
ik vind het maar een rare naamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef anisubs het volgende:
Noem hem maar Ad van den Berg of Kees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |