abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:50:09 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40411734
Uit De Telegraaf:
quote:
AMSTERDAM - Johnny Kraaykamp heeft losse handjes! De acteur zich schuldig hebben gemaakt aan mishandeling van zijn vriendin Sophia Ocenta. Zij heeft vorige week maandag aangifte van mishandeling gedaan nadat ze met een bloedneus, een dichtgeslagen oog en een gekneusde rib op het politiebureau verscheen...

Johnny geeft in Weekblad Privé toe dat er rake klappen zijn gevallen na een ruzie. "Maar zoals altijd, het verhaal heeft twee kanten. Ik weet niet precies wat Sophia heeft verteld aan de politie. Bovendien was het volgens mij ook beslist niet nodig geweest om meteen naar het bureau te hollen voor aangifte. Dit hadden we best zelf kunnen oplossen."

Na de klappartij is Sophia naar een Amsterdams politiebureau gegaan. Hier tekende een agent de aanklacht op 24 juli om 11.00 uur op.

Johnny heeft op zijn beurt zijn excuus al aangeboden. "Het spijt me vreselijk dat het gebeurd is en dat heb ik ook in mijn verklaring tegen de politie gezegd. De politie is een onderzoek gestart en ik moet nog een keer gehoord worden. Tot die tijd wacht ik maar af wat er gebeurt. Meer dan mijn excuus aanbieden kan ik op dit moment niet."

Een dichtgeslagen oog, bloedneus en een gekneusde rib. Ben heel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40411759
Is junior neem ik aan?
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:52:50 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40411813
Ja. Zal het even verduidelijken in de TT .
pi_40414239
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ja. Zal het even verduidelijken in de TT .
Owkee

Maar 't kan maar weinig mensen boeie, geloof ik
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40414436
Ow, dus dat meppen naar z'n moeder (dubbelrol) in die Koopmans-reclame is based on a true story?

pi_40414470
Ik dacht dat die gast nooit een vrouw kon krijgen ofzo.
pi_40414510
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:50 schreef Copycat het volgende:
Uit De Telegraaf:
[..]

Een dichtgeslagen oog, bloedneus en een gekneusde rib. Ben heel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal ...

Simpel toch, ze heeft het er zelf naar gemaakt, zij is ook geen lieverdje, bladiebla.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_40414536
Hoezo andere kant van het verhaal? Je slaat toch geen vrouwen ...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:21:26 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40414579
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef BobRooney het volgende:
Johnny's woorden:
quote:
Maar zoals altijd, het verhaal heeft twee kanten. Ik weet niet precies wat Sophia heeft verteld aan de politie. Bovendien was het volgens mij ook beslist niet nodig geweest om meteen naar het bureau te hollen voor aangifte. Dit hadden we best zelf kunnen oplossen."
pi_40414982
quote:
True, maar ik ben wel benieuwd naar wat te aanleiding van deze mishandeling is geweest.
pi_40415976
Er is nooit een aanleiding (lees excuus) om een partner (meestal de vrouw/vriendin) te mishandelen, iets anders is het als het een vechtpartij is geweest waarbij beide rake klappen hebben gehad. Ben ook benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
pi_40416079
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

True, maar ik ben wel benieuwd naar wat te aanleiding van deze mishandeling is geweest.
Oh, dat kan bij dit soort mannetjes vanalles zijn, hoor.
Een afwas die niet gedaan is, een te aardige blik naar een andere man, alles om even de agressie te kunnen botvieren.
pi_40416160
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:16 schreef Suko het volgende:
Ow, dus dat meppen naar z'n moeder (dubbelrol) in die Koopmans-reclame is based on a true story?

[afbeelding]
Ik las net dit nog:
quote:
Voor Kraaykamp kan de matpartij nog een financieel staartje krijgen nu meelproducent Koopmans van de poffertjes en de pannenkoeken overweegt de tv-reclame met Kraaykamp, waarin hij de ideale vader speelt, van de buis te halen. In het contract met de acteur staat namelijk dat Kraaykamp zich 'netjes' dient te gedragen...Bron.
pi_40416270
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:12 schreef Suko het volgende:

[..]

Ik las net dit nog:
[..]
Zal dit ook in het contract van Lange Frans opgenomen zijn?
'Ja' op alles...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:16:29 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40416308
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Boxkeeper het volgende:

[..]

Speelt hij dan ook een vrolijke huisvader in een commercial?
pi_40416310
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Boxkeeper het volgende:

[..]

HIj is er vanaf gekomen met een bedrag van 300e.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:39:58 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_40417145
Dat had ik niet verwacht van John Kraaykamp J.R.
Dat hij een vrouw mishandelt
Maar je moet van beiden kanten lezen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:42:58 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40417259
Als die godsgruwelijk irritante Koopmans-reclames van de buis afgaan vind ik alles best...
pi_40417287
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat had ik niet verwacht van John Kraaykamp J.R.
Dat hij een vrouw mishandelt
Maar je moet van beiden kanten lezen.
Die laatste zin moet je even uitleggen.
pi_40417373
Een verhaal heeft altijd 2 kanten,maar slaan is altijd fout.
Salsa Española
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:50:26 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_40417507
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:43 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die laatste zin moet je even uitleggen.
Je moet het van hem lezen en van haar natuurlijk.
Maar mishandeling is natuurlijk niet goed, is verschrikkelijk zelfs.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:53:34 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40417609
quote:
De acteur zich schuldig hebben gemaakt aan mishandeling van zijn vriendin Sophia Placenta.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:54:00 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40417624
@ mezelf

Ontopic: Ja het is heel erg voor die vrouw als zoiets gebeurt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:07:47 #24
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_40418077
quote:
dat ligt echt aan de situatie....als het nodig is (levens gevaar of serieuze bedreiging) mep ik alles vrouwen, kinderen, mannen dieren maakt niet...... Als het nodig...is het nodig
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_40419632
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:

[..]

dat ligt echt aan de situatie....als het nodig is (levens gevaar of serieuze bedreiging) mep ik alles vrouwen, kinderen, mannen dieren maakt niet...... Als het nodig...is het nodig
Een dichtgeslagen oog, bloedneus EN gekneusde rib krijg je nooit van een enkele klap/duw uit zelfverdediging (als zij hem eerst aangevallen zou hebben zou dat ook genoeg zijn geweest) maar is duidelijk het gevolg van een blinde aanval.
quote:
"Bovendien was het volgens mij ook beslist niet nodig geweest om meteen naar het bureau te hollen voor aangifte. Dit hadden we best zelf kunnen oplossen."
Zo (levens)bedreigend was het voor hem dus , en de logische angst die z'n gewonde vriendin gevoeld heeft waardoor ze naar de politie stapte wil of kan hij niet begrijpen... wat een slappe zak. Het is gewoon walgelijk en zwak gedrag en beide kanten van het verhaal veranderen daar niets aan, ik heb er zelf wat ervaringen mee gehad en weet hoe weinig/geen aanleiding er soms voor nodig is iemand compleet de zelfcontrole doen laten verliezen, en de egoïstische ("we hadden het zelf op kunnen lossen"..maw hij probeert het voor zichzelf te rechtvaardigen en bagataliseren) en afschuivende ("mmmaar het heeft twee kanten") houding van 'm zeggen mij genoeg. Een volwassen vent (en vrouw) hoort zich bewust te zijn van z'n eigen gedrag en zo heeft hij niet gehandeld, hij moet zich diep schamen.

[ Bericht 1% gewijzigd door saksia op 02-08-2006 16:58:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')