quote:AMSTERDAM - Johnny Kraaykamp heeft losse handjes! De acteur zich schuldig hebben gemaakt aan mishandeling van zijn vriendin Sophia Ocenta. Zij heeft vorige week maandag aangifte van mishandeling gedaan nadat ze met een bloedneus, een dichtgeslagen oog en een gekneusde rib op het politiebureau verscheen...
Johnny geeft in Weekblad Privé toe dat er rake klappen zijn gevallen na een ruzie. "Maar zoals altijd, het verhaal heeft twee kanten. Ik weet niet precies wat Sophia heeft verteld aan de politie. Bovendien was het volgens mij ook beslist niet nodig geweest om meteen naar het bureau te hollen voor aangifte. Dit hadden we best zelf kunnen oplossen."
Na de klappartij is Sophia naar een Amsterdams politiebureau gegaan. Hier tekende een agent de aanklacht op 24 juli om 11.00 uur op.
Johnny heeft op zijn beurt zijn excuus al aangeboden. "Het spijt me vreselijk dat het gebeurd is en dat heb ik ook in mijn verklaring tegen de politie gezegd. De politie is een onderzoek gestart en ik moet nog een keer gehoord worden. Tot die tijd wacht ik maar af wat er gebeurt. Meer dan mijn excuus aanbieden kan ik op dit moment niet."
Owkeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ja. Zal het even verduidelijken in de TT.
Simpel toch, ze heeft het er zelf naar gemaakt, zij is ook geen lieverdje, bladiebla.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:50 schreef Copycat het volgende:
Uit De Telegraaf:
[..]
Een dichtgeslagen oog, bloedneus en een gekneusde rib. Ben heel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal ...
Johnny's woorden:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef BobRooney het volgende:
Hoezo andere kant van het verhaal? Je slaat toch geen vrouwen ...
quote:Maar zoals altijd, het verhaal heeft twee kanten. Ik weet niet precies wat Sophia heeft verteld aan de politie. Bovendien was het volgens mij ook beslist niet nodig geweest om meteen naar het bureau te hollen voor aangifte. Dit hadden we best zelf kunnen oplossen."
True, maar ik ben wel benieuwd naar wat te aanleiding van deze mishandeling is geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef BobRooney het volgende:
Oh, dat kan bij dit soort mannetjes vanalles zijn, hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
True, maar ik ben wel benieuwd naar wat te aanleiding van deze mishandeling is geweest.
Ik las net dit nog:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:16 schreef Suko het volgende:
Ow, dus dat meppen naar z'n moeder (dubbelrol) in die Koopmans-reclame is based on a true story?
[afbeelding]
quote:Voor Kraaykamp kan de matpartij nog een financieel staartje krijgen nu meelproducent Koopmans van de poffertjes en de pannenkoeken overweegt de tv-reclame met Kraaykamp, waarin hij de ideale vader speelt, van de buis te halen. In het contract met de acteur staat namelijk dat Kraaykamp zich 'netjes' dient te gedragen...Bron.
Speelt hij dan ook een vrolijke huisvader in een commercial?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
Zal dit ook in het contract van Lange Frans opgenomen zijn?![]()
HIj is er vanaf gekomen met een bedrag van 300e.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
Zal dit ook in het contract van Lange Frans opgenomen zijn?![]()
Die laatste zin moet je even uitleggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat had ik niet verwacht van John Kraaykamp J.R.
Dat hij een vrouw mishandelt![]()
Maar je moet van beiden kanten lezen.
Je moet het van hem lezen en van haar natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die laatste zin moet je even uitleggen.
quote:De acteur zich schuldig hebben gemaakt aan mishandeling van zijn vriendin Sophia Placenta.
dat ligt echt aan de situatie....als het nodig is (levens gevaar of serieuze bedreiging) mep ik alles vrouwen, kinderen, mannen dieren maakt niet...... Als het nodig...is het nodigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef BobRooney het volgende:
Een dichtgeslagen oog, bloedneus EN gekneusde rib krijg je nooit van een enkele klap/duw uit zelfverdediging (als zij hem eerst aangevallen zou hebben zou dat ook genoeg zijn geweest) maar is duidelijk het gevolg van een blinde aanval.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
dat ligt echt aan de situatie....als het nodig is (levens gevaar of serieuze bedreiging) mep ik alles vrouwen, kinderen, mannen dieren maakt niet...... Als het nodig...is het nodig
Zo (levens)bedreigend was het voor hem dusquote:"Bovendien was het volgens mij ook beslist niet nodig geweest om meteen naar het bureau te hollen voor aangifte. Dit hadden we best zelf kunnen oplossen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |