abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:42:03 #201
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40444811
waarom 19 als 19 en niet al 1+9 metro?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40444943
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:42 schreef senesta het volgende:
waarom 19 als 19 en niet al 1+9 metro?
Als ik dat zo doe kom ik op hetzelfde getal uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:46:59 #203
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40444981
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik dat zo doe kom ik op hetzelfde getal uit
Volgens mij keek ik ook verkeerd in zijn berekening.
Hij deed wel 1+9 zie ik net, sorry metro.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:49:05 #204
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40445059
beetje laat, maar goedemorgen
allen
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:49:12 #205
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40445064
Maakt voor de berekening volgens mij inderdaad niks uit, senesta heeft volgens mij wel gelijk.

en mogge dissplision
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:53:08 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40445210
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef displission het volgende:
beetje laat, maar goedemorgen
allen
Goedemorgen displission,

Ik ga weer even verder met behang trekken en mijn badkamer even verder uitsoppen, ik zie jullie later weer.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:55:11 #207
91333 displission
pi_40445294
ik heb gisteren de tweede docu gezien..2nd loose change..

een hele hoop feiten idd..het is een beetje raar..had zoiets niet verwacht van een regering. Eigenlijk te gek voor woorden..!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_40445712
is nou de 2de keer dat er een grote bos bloemen voor me op mijn werk bezorgd wordt...deze keer van mijn collega's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:07:22 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40445740
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:
is nou de 2de keer dat er een grote bos bloemen voor me op mijn werk bezorgd wordt...deze keer van mijn collega's
Haha leuk! nog voor een speciale reden of heeft er iemand een oogje op je?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:13:24 #210
91333 displission
pi_40445920
ja..we wanna know
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:44:24 #211
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40446783
ikke 4
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:44:54 #212
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40446797
nokje vlokje word morgen een jaartje jonger!
stay frosty
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:49:37 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40446957
Die gaat hard achteruit dan
pi_40446971
En wat zeggen ze over nr 8 ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:51:22 #215
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40447033
8 :
- Hier hoort het element aarde bij (het gewaarwordingtype).

Positief: structureren - vasthoudend - eigen wijsheid - regelaar - financiën - bezittingen - trouw - organisator.

Negatief: zwaartillend - neerslachtig - domineren - koppig - materialistisch - verzamel-woede - autoritair - saai - leeft in het verleden - slaafs.

Het getal 8 is het meest nuchtere karakter van de negen getallen. Mensen met dit getal staan over het algemeen niet open voor spirituele zaken zoals kaartleggen, astrologie, numerologie en het paranormale. Waar een 7-karakter soms veel te ver in het spirituele door kan slaan, is het 8-karakter veel te nuchter. Zij bekijken alles zeer aards, je moet volgens hen iets kunnen voelen, zien, proeven of berekenen. Dat is natuurlijk helemaal niet slecht want aan een wereld van zwevers heb je ook niks. In de samenleving moet een gezonde balans zijn tussen alle individuen, alleen al om bepaald extreem gedrag en excessen in een bepaalde richting tegen te gaan. Een sterk 8-karakter bekijkt alles erg praktisch. Ze hebben dikwijls een behoorlijke hang naar materie. Het is ook niet voor niets dat onder de 8-karakters veel mensen in het zakenleven te vinden zijn. Zij kunnen door hun groot doorzettingsvermogen, nuchtere houding en natuurlijk gezag ver komen. Mensen met de lagere trilling van de 8 kunnen erg ambitieus zijn. Zij gaan net als mensen met de lagere trilling van een 1-karakter niets en niemand uit de weg. Waar het 8-karakter zeer berekenend is, gaat het 1-karakter met volle kracht ergens tegenaan. Dit is voor mensen in de omgeving niet prettig want je kunt hen niet bereiken. Een 8?karakter moet leren voor zichzelf iets over te hebben. Zij kunnen zo vreselijk berekenend zijn, dat zij uit een soort gierigheid niets voor zichzelf over hebben. Dat is zonde want als geld alles bepaalt in hun leven dan kunnen ze nooit meer van de kleine spontane dingen van het leven genieten. Ze moeten niet op hun geld gaan zitten maar het laten rollen en anderen erin laten delen. Denk maar aan het gezegde: 'wie goed doet wie goed ontmoet'.
In het huwelijk kunnen mensen met een 8-getal zeer extreem zijn. Zij kunnen veel voor hun partner en kinderen over hebben. Maar er zijn er ook die alleen zichzelf zien staan. Dit is jammer want ook de kinderen moeten kansen krijgen om verder te komen. Een 8-karakter kan zeer vasthoudend zijn. Zij leven dikwijls in het verleden. Zij kunnen niet los komen van de gebeurtenissen.
Ik heb mensen gekend die nog met verbroken relaties van tien jaar geleden bezig waren. Zij leefden niet meer in het heden. Het leven ging grotendeels aan hen voorbij. Dit is niet leuk want als je niets los kunt laten verzuur je en dat is voor de omgeving geen prettig gevoel.
Hun drang om overal orde en structuur aan te brengen zal hen vaak opbreken.
Ze moeten wat soepeler en meegaander zijn en meer open staan voor nieuwe ideeën. Ook moeten ze oppassen dat hun trouwheid geen slaafsheid wordt en proberen hun gevoelens meer te tonen en spontaner te zijn.
Ze zijn erg geschikt om samen met iemand iets op te zetten: een winkel, club, beweging enzovoort.

8-Kinderen: kinderen onder deze trilling kunnen vreselijk koppig zijn, er is geen land met hen te bezeilen. Een gezond portie gevoel voor eigenwaarde is niet gek maar als ouders of andere vriendjes hier onder lijden is dat niet goed. Leer het kind met een 8-karakter dat het leven geven en nemen is. We moeten op z'n tijd allemaal water bij de wijn doen. Leg het kind uit dat ze, door de middenweg te bewandelen, veel meer van andere kinderen gedaan krijgen. Niemand houdt ervan om gedomineerd te worden. Iedereen heeft behoefte aan een beetje eigen inbreng. Vertel dit kind in alle rust wat jij van een bepaalde situatie vindt. Zoek een geschikt moment van de dag op om ze in rust te kunnen vertellen hoe jij als volwassenen / ouder iets ziet. Het heeft geen zin om de koppigheid te breken. Daar word je zelf op den duur niet goed van. Je krijgt dan thuis een wedstrijd touwtrekken; dat is niet fijn en zonde van de energie.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:04:29 #216
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40447483
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
En wat zeggen ze over nr 8 ?
Nummer acht zijn meestal mensen van Belgische afkomst met een hebben geen zin in werken!
stay frosty
pi_40447863
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nummer acht zijn meestal mensen van Belgische afkomst met een hebben geen zin in werken!
Nagel op de kop !
Watch us ... we've got guns 2
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40448278
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nokje vlokje word morgen een jaartje jonger!
Nope....zaterdag pas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40448347
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nope....zaterdag pas
Maar omdat ik morgen vrij ben en daarna een week vakantie heb hebben ze de bloemen nu al gestuurd. En net zat er ook nog een kaartje bij dat ik pas overmorgen mag open maken.
gotta love them.... mijn collega's dus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:36:56 #220
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40448629
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nope....zaterdag pas
Dan ga ik je zaterdag pas feliciteren wel leuk van je collega's
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:47:49 #221
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40449046
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nagel op de kop !
Watch us ... we've got guns 2
lol i got swords and knives.... and guns
stay frosty
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:27:17 #222
91333 displission
pi_40450376
en een heel leuk icoontje ook
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:05:30 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40451629
Zo

Ik ben klaar voor de grote schoonmaak.

Scannen van het universum gaat gebeuren en nog meer

Alles via mijn computer en tevens met mijn hoofd. Nu met deze computer en straks met een andere computer. Straks heb ik een mega computer

Computer moet nog beter gemaakt worden maar het gaat allemaal lukken

Een algehele opschonings-actie. Niet alleen wereld-wijd. Universeel gezien dus ook

Ben ook van plan om updates uit te gaan voeren nog, maar dat merkt iedereen vanzelf wel

Ik ga het systeem beheren
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:08:18 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40451722
Ben weer weg

Werk aan de winkel, af en toe zal ik hier binnen wandelen maar het is tijd voor het echte werk nu
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:08:32 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40451729
Tot laterzzzzzzzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')