En het gezondste ook nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze zijn zo slecht nog niet
Ik heb gewoon altijd een oordeel als ik ergens mee bezig ben dus, hoe ik leven moet heb je nog en dat ik advies krijg ook.
Ik kan het beter als advies zien als ik iets te horen krijg. Dat ik dus niet constant moet denken ook.
Net even een moment van ontspanning gehadEchte ontspanning.
Ik zei tegen mijn vader van..." Soms voel ik me bij vlagen zo ontspannen, dan lijkt het een wonder te zijn".
Echt het gevoel dat de complete spanning eraf is
Ontspanning inplaats van spanning dus. En ontspanning is het beste dat er is
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo iemand die haar eigen trouwdatum vergeet en zo![]()
Oh, ja dat scheeltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik kan het nogal makkelijk onthouden.Sinds 1-1-2006 zijn we samen
Yep, en ze laten me best met rust maar soms ook niet helemaal. Net ertussen in. Maar zo is het gewoon compromis sluiten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
Droom , mooi dat je weer ontspannen bent. Gesprek is dus goed verlopen?
Ja mooie datum inderdaadquote:
Hoe ontspan je dromenvanger?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef Metro2005 het volgende:
Beter maar geen chloor drinken![]()
Bier is op zich niet schadelijk maar overal waar té voor staat is wél schadelijk!
Té veel roken, té veel drinken en zelfs té gezond leven. (ja, echt)
Te gezond leven kan niet, je andere voorbeelden kloppen als een busquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef Metro2005 het volgende:
Té veel roken, té veel drinken en zelfs té gezond leven. (ja, echt)
Ik kom tot ontspanning door te schrijven. En soms doe ik gewoon even helemaal niets. Gewoon genieten van de rust en stilte in huis kan al ontspannend zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe ontspan je dromenvanger?
Wat doe je zelf als je behoefte aan ontspanning hebt?
Bier drinken is geen ramp. Als je zo gezond leeft dat je niet eens lekker durft te eten en te drinken dan gaat sowieso de waarde van het leven omlaag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te gezond leven kan niet, je andere voorbeelden kloppen als een bus.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
mijn mamsje is heel hard aan het knokken tegen een vreselijke ziekte, en ze is het niet aan het winnen....
Kinderen die té beschermd en gezond zijn opgevoed zijn vele malen vatbaarder voor ziektes dan kinderen die wel eens vies doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te gezond leven kan niet, je andere voorbeelden kloppen als een bus.
Klopt ook. Ik leef liever 10 jaar korter met een leven waarin ik gewoon gedaan heb wat ik leuk en lekker vond dan dat ik mijn hele leven lang opofferingen moet doen om maar zo oud mogelijk te wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bier drinken is geen ramp. Als je zo gezond leeft dat je niet eens lekker durft te eten en te drinken dan gaat sowieso de waarde van het leven omlaag.
Als je de hele tijd groente en fruit eet en shakes en nog meer. Dat je bang bent om frites te eten en ga zo door.
Een sigaar op zijn tijd is ook prettig als je daarvan houdt zoals ik.
Te gezond willen leven gaat vaak gepaard met een daling van het levens-genot
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bier drinken is geen ramp. Als je zo gezond leeft dat je niet eens lekker durft te eten en te drinken dan gaat sowieso de waarde van het leven omlaag.
Als je de hele tijd groente en fruit eet en shakes en nog meer. Dat je bang bent om frites te eten en ga zo door.
Een sigaar op zijn tijd is ook prettig als je daarvan houdt zoals ik.
Te gezond willen leven gaat vaak gepaard met een daling van het levens-genot
Weet ik, maar dan is het dus ook niet "gezond" wat ze doen. Zie mijn post hierboven ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kinderen die té beschermd en gezond zijn opgevoed zijn vele malen vatbaarder voor ziektes dan kinderen die wel eens vies doen.
Je immuumsysteem heeft info nodig om zich te kunnen (blijven) ontwikkelen. Krijgt het die info niet dan kan het ook geen antilichaampjes makenWaarom denk je dat er bij vaccins ed een verzwakte of dode variant van het virus in kwestie ingespoten wordt? Dat is om je immuumsysteem aan het werk te zetten. Zodra er een antistof voor is ontwikkeld onthoudt je lichaam dit en gebruikt dit voor als je een keer de ziekte oploopt.
Brr sigaren stinken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor.![]()
Gezond leven houdt in dat je een levensstijl hebt die zorgt voor een optimale gezondheid, en daar kunnen bestt dingen in zitten die op het eerste gezicht ongezond lijken, zoals alcohol, mits zeer beperkt gebruikt.
Als je zegt dat iemand té gezond leeft wordt meestal bedoeld dat mensen door slaan in hun voedingspatroon, te veel sporten etc etc. In feite is dat dus NIET gezond, het zorgt immers niet voor de maximale gezondheid. Daarom bestaat er dus niet zoiets als té gezond, zodra het woordje "te" er voor staat impliceert dat juist dat het ongezond is.
Het is mierenneuken met taal maar ik kon het niet laten.
Ik zou ook best wel weer eens een sigaar lusten eigenlijk.
Dat is best mierenneuken met taal wat je doetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan is het dus ook niet "gezond" wat ze doen. Zie mijn post hierboven ook.
Er word ook wel eens beweerd dat de vele allergien en zo te maken kunnen hebben met de invoering van ons inentingsschema.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan is het dus ook niet "gezond" wat ze doen. Zie mijn post hierboven ook.
Helemaal gelijk heb jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor.![]()
Gezond leven houdt in dat je een levensstijl hebt die zorgt voor een optimale gezondheid, en daar kunnen bestt dingen in zitten die op het eerste gezicht ongezond lijken, zoals alcohol, mits zeer beperkt gebruikt.
Als je zegt dat iemand té gezond leeft wordt meestal bedoeld dat mensen door slaan in hun voedingspatroon, te veel sporten etc etc. In feite is dat dus NIET gezond, het zorgt immers niet voor de maximale gezondheid. Daarom bestaat er dus niet zoiets als té gezond, zodra het woordje "te" er voor staat impliceert dat juist dat het ongezond is.
Het is mierenneuken met taal maar ik kon het niet laten.
Ik zou ook best wel weer eens een sigaar lusten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |