GAAT HEENquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:43 schreef Q. het volgende:
EN GRAAG GEDAAN HOOR!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!11
"DAN!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef mart89 het volgende:
ZEG DAN!!!!!!!!!
Precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:45 schreef Jarno het volgende:
EN BELANGRIJKER: WHO CARES!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111
POST DAN!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef mart89 het volgende:
NU ZEGGEN OF IK GA STUKJES CHATLOG POSTEN..
Hm, ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef mart89 het volgende:
JA DAT IS LEUK DAT MOET JE GEWOON DOEN EN IK WIL DE GROETEN AAN MIJN MOEDER DOEN HALLO MAMA ZIE JE ME EN AAN KANARIE PIET NEE HIJ HEET GEEN PIET HIJ IS EEN KANARIEPIET HIHI WAT GRAPPIG EN AAN MIJN OMA MAAR DIE IS DOOD GROETEN AAN OPA OMA EN AAN TANTE NEL MAAR TOCH MAAR NIET WANT DAT WAS EEN KUTWIJF NOU DOEI HE!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef mart89 het volgende:
okquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
JA DAT IS LEUK DAT MOET JE GEWOON DOEN EN IK WIL DE GROETEN AAN MIJN MOEDER DOEN HALLO MAMA ZIE JE ME EN AAN KANARIE PIET NEE HIJ HEET GEEN PIET HIJ IS EEN KANARIEPIET HIHI WAT GRAPPIG EN AAN MIJN OMA MAAR DIE IS DOOD GROETEN AAN OPA OMA EN AAN TANTE NEL MAAR TOCH MAAR NIET WANT DAT WAS EEN KUTWIJF NOU DOEI HE!!!!
niks dit keerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ben benieuwd.
Het mag alleen niet echt of zo.
Edit: en hoeveel ervan ga je vervalsen [afbeelding]
Zoiets zou een toffe sluitpost zijn, derhalve jammer dat jij/u (quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
JA DAT IS LEUK DAT MOET JE GEWOON DOEN EN IK WIL DE GROETEN AAN MIJN MOEDER DOEN HALLO MAMA ZIE JE ME EN AAN KANARIE PIET NEE HIJ HEET GEEN PIET HIJ IS EEN KANARIEPIET HIHI WAT GRAPPIG EN AAN MIJN OMA MAAR DIE IS DOOD GROETEN AAN OPA OMA EN AAN TANTE NEL MAAR TOCH MAAR NIET WANT DAT WAS EEN KUTWIJF NOU DOEI HE!!!!
Ze zeggen "u" tegen me..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zou een toffe sluitpost zijn, derhalve jammer dat jij/u () geen slotjes kan zetten.
Meer. Niet meer. Doodzonde op een dag als vandaag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zou een toffe sluitpost zijn, derhalve jammer dat jij/u () geen slotjes kan zetten.
Vandaag is een goeie dag om veel slotjes te zetten ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer. Niet meer. Doodzonde op een dag als vandaag.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:49 schreef mart89 het volgende:
[..]
"Ze"? De kindjes die van je lollie hebben genoten?
STIL NOU JE ZOU HET NIET DOORVERTELLEN ALS IK JE DIE 2 KLEINE MEISJES ZOU GEVEN DUS ZEG NOU NIKS ANDERS IS HET NIET LEUK MEER DUS ZEG NIKS OKE DAT ZOU WEL AARDIG ZIJN OKE ZEG NIKS HE DANK JE WEL MAAR NIKS ZEGGEN HE SERIEUS IK ZWEER HET NIET VERDER VERTELLEN NIKS ZEGGENquote:
Volgens mij heeft je caps-lock kanker?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:52 schreef mart89 het volgende:
[..]
STIL NOU JE ZOU HET NIET DOORVERTELLEN ALS IK JE DIE 2 KLEINE MEISJES ZOU GEVEN DUS ZEG NOU NIKS ANDERS IS HET NIET LEUK MEER DUS ZEG NIKS OKE DAT ZOU WEL AARDIG ZIJN OKE ZEG NIKS HE DANK JE WEL MAAR NIKS ZEGGEN HE SERIEUS IK ZWEER HET NIET VERDER VERTELLEN NIKS ZEGGEN
Mijn gedrag is niet altijd hetzelfde, waar jij mij van kent (Nachtbagger's NB reeks) gedraag ik mij een stuk kinderachtiger/irritanter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk 14 gezien zijn gedrag, en gezien die niet wil zeggen hoe oud hij is
NEE HIJ HEEFT:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:53 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je caps-lock kanker?![]()
Sebasser, probeer niet serieus te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn gedrag is niet altijd hetzelfde, waar jij mij van kent (Nachtbagger's NB reeks) gedraag ik mij een stuk kinderachtiger/irritanter.
Leer mij eerst maar eens beter kennen.
En voor veel bier.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaag is een goeie dag om veel slotjes te zetten ?
Ik twijfel nog, nachtrust heb ik niet gehad.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:54 schreef mart89 het volgende:
[..]
NEE HIJ HEEFT:
Lowes syndrom kallas ocksĺ oculo-cerebro-renalt syndrom (OCRL) eftersom ... Lowes syndrom förekommer över hela världen och finns uppskattningsvis hos mellan ...
NIET ALLE SEBASSERS OVER EEN KAM SCHERENquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn gedrag is niet altijd hetzelfde, waar jij mij van kent (Nachtbagger's NB reeks) gedraag ik mij een stuk kinderachtiger/irritanter.
Leer mij eerst maar eens beter kennen.
Verdomme, mijne is grootquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
NIET ALLE SEBASSERS OVER EEN KAM SCHEREN
HATUH IS VERLATUH, ALS IE JUH NIET BEVALD DAN DRUK JE OP DE [X] IN DE REGTERBOVENHOEK!!!111
Alle nabestaanden moeten Rusten in vredequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden!#1#!!!!11!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
HATUH IS VERLATUH, ALS IE JUH NIET BEVALD DAN DRUK JE OP DE [X] IN DE REGTERBOVENHOEK!!!111
Mijn grapje, wat doe jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alle nabestaanden moeten Rusten in vrede?
AHAHAHAHAHAHAHHA JA MAN GECONDOLEERT CAPS LOCKquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goeie page 2 openpost.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat een kut topic
En dat is nog positief.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat een kut topic
Gelieve chromosoom 21 ophalen bij kassa 2.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:01 schreef mart89 het volgende:
DIE INVO WAS OM HET GOED TE MAKEN JA OKEJ?
Ach, heb jij ooit slotjes gezien met 'Mail maar, slotje ?'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
Het is wel tof dat dit soort drek straks gesloten kan worden met een 'PM maar, slotje!'.
Hm, daar hadden ze in de oorlog ook een naam voor, iets met een N en een B maar er hoort nog iets tussen. Laat me denkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
Het is wel tof dat dit soort drek straks gesloten kan worden met een 'PM maar, slotje!'.
Fok heeft heul geen PM functiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
Iemand voor NSB'er uitmaken is zooooooo 1943.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hm, daar hadden ze in de oorlog ook een naam voor, iets met een N en een B maar er hoort nog iets tussen. Laat me denken![]()
Ah dat was het ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Iemand voor NSB'er uitmaken is zooooooo 1943.
Nee, dan kom je met beledigingen als NSB'er écht een stuk slimmer over.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:20 schreef demonseeker14 het volgende:
TR's plaatsen getuigt van hoge intelligentie.![]()
Maar ik wil heul niet slim zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dan kom je met beledigingen als NSB'er écht een stuk slimmer over.
Gelukt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:23 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet slim zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |