Joechei!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef Soempie het volgende:
Asmodian + 1
Top!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef marhil het volgende:
excuses voor mijn later reactie asmo had idd het juiste antwoord zoon van willem de veroveraar willemii werd rufus genoemd vanwege zijn rode gezicht (punt is reeds gegeven door A_D)
Kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:34 schreef slaveloos het volgende:
mary shelly frankenstein
quote:
bijnaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Dr. Phil
de leermeester van Skinnerquote:
Asmodian +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:47 schreef Asmodian het volgende:
Was dat Watson?
Yheyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Asmodian +1
leuk is wel te vertellen dat zijn eigen kinderen slecht terecht zijn gekomen, ik geloof dat er zelfs eentje zelfmoord heeft gepleegd
quote:
Helemaal goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Al-Sahaf
Np. Het moest toch 'the modern prometheus' zijn. Niet 'a'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry, Berkery. Ik vind't geweldig dat je de ondertitel er ook bij postte. Je was misschien eerder geweest dan Slaveloos als je dat niet had gedaan, en ik vind't sneu om je daarvoor te 'straffen', maar Slaveloos' antwoord is goed genoeg - ik had niet gedacht dat iemand de ondertitel zou weten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:55 schreef AntonDingeman het volgende:
"That answer of AntonDingeman is not good! He is an infidel and can suck balls in hell. "
Ach, maar ik ben niet een Gazpacchio(?)-vragenstellerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Np. Het moest toch 'the modern prometheus' zijn. Niet 'a'![]()
Klopt, ik heb dan ook geen idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:16 schreef macondo het volgende:
Misschien dat Soempie het weet, maar die is niet zo'n ster in sportvraagjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |