sorry hoor, moest van Wendytje, en ik heb het al jaren geleden afgeleerd om vrouwen tegen te sprekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:11 schreef Asmodian het volgende:
Maar die vraag was teruggetrokken omdat er al een andere vraag stond...
Anders had ik 'm ook wel beantwoord...
Dan had jij eigenlijk geen punt toe moeten kennen... Maar goed, whateverquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:14 schreef wendytje het volgende:
heel goed slaveloos
ik dacht: omdat het toch niks in de war zou sturen, want hij was toch aan de beurt voor de vraag en ik was eigenlijk fout door mijn vraag te posten
Heel wijsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sorry hoor, moest van Wendytje, en ik heb het al jaren geleden afgeleerd om vrouwen tegen te spreken![]()
Welterusten, Neleos. Was gezellig om de nachtdienst met je te draaienquote:
Zie sigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef marhil het volgende:
damn wat ben je weer snel asmo,
Yhey!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmodian +1
Mag't ook een bordspel zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Speelgoed.
Daar zit iets in...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:24 schreef slaveloos het volgende:
ik moet Monica kiezen, maar ik Jennifer dan ook nog nooit Itailiaans horen spreken. Dat is geen must, maar t helpt wel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |