Diplomacy is juist!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:40 schreef slaveloos het volgende:
diplomacy?
ik heb t wel eens gespeeld, echt een superspel, maar pas op, als je er teveel bij drinkt, kunnen de gemoederen hoog oplopen. haal de breekbare spullen weg!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Diplomacy is juist!![]()
staat tevens in mijn kast, voor degenen die mijn kast reeds hebben aanschouwd op het fotoboek
Beste spel ooit
[b]Slaveloos +1[/url]
Dat is het zekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef Soempie het volgende:
geen idee, maar lijkt me een geweldig spel
Dat is zeker zoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb t wel eens gespeeld, echt een superspel, maar pas op, als je er teveel bij drinkt, kunnen de gemoederen hoog oplopen. haal de breekbare spullen weg!
Wat zijn dat?quote:
Marhil +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:48 schreef marhil het volgende:
stendhal (echte naam beyl dacht ik)
Joepie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1 dus
nee hoor, t was een vraag van Marhil, ik ken geen rufus, alleen als begeleidingsband van Chaka Kahnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Joepie!![]()
Het was de vraag van Slaveloos, maar ik weet wel bijna zeker dat ik het goed heb... En als Wendytje het heeft opgezocht...
Excusesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nee hoor, t was een vraag van Marhil, ik ken geen rufus, alleen als begeleidingsband van Chaka Kahn
Nice try, maar neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:14 schreef Soempie het volgende:
iphigeneia?
Da's de vrouw van Agamemnonquote:
van Iphigineia, Orestes en Elektra ja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:16 schreef Soempie het volgende:
en dat wsa zeker de moeder
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef slaveloos het volgende:
sorry, hier haak ik af, ik weet de vraag niet, en kan de antwoorden die gegeven worden niet eens uitspreken
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Soempie het volgende:
kassandra
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef Soempie het volgende:
ze werd niet geloofd maar sprak wel altijd de waarheid
Zo issie helemaal goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef Soempie het volgende:
ze kon dingen voorspellen
Op dit soort momenten voel ik me een lompe boer...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo issie helemaal goed!![]()
Tragisch figuur... Ze werd door de Macedoniers Alexandra genoemd
Soempie +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |