abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40410542
eerste album van spingsteen was Greetings from ashburry park
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
pi_40410550
nee
uit een aspergernest
pi_40410557
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:55 schreef marhil het volgende:
eerste album van spingsteen was Greetings from ashburry park
bijna
uit een aspergernest
pi_40410562
sex pistols manager is Mc Laren
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
pi_40410565
Greetings from the USA
pi_40410574
er moet nog ",N.J." achter...

maar goed puntje voor marhil +1
uit een aspergernest
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:57:49 #82
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_40410583
ik heb mijn vraag maar even doorgestreept, anders word t weer zo'n bende, en ik ben geen springsteen kenner helaas
En Malcolm Mclaren was wel goed!
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_40410585
Greetings from ashbury park N.J
pi_40410609
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:25 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Roep 'ns een categorie
Leuk idee!

Dat ga ik ook een keer doen als ik een vraag moet stellen.
pi_40410629
Vroegah hadden we van die zwarte schijven die muziek konden weergeven a.k.a LP's waar staat de afkorting LP eigenlijk voor
pi_40410632
langspeelplaat
pi_40410634
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:57 schreef slaveloos het volgende:
ik heb mijn vraag maar even doorgestreept, anders word t weer zo'n bende, en ik ben geen springsteen kenner helaas
marhil nog een punt geven en hij moet nu toch al de vraag stellen.......
uit een aspergernest
pi_40410647
long play
uit een aspergernest
pi_40410663
@ A-D dat is de nederlandse benaming maar niet de betekenis van de afkorting (eigenlijk is de juiste afkorting LPG)
pi_40410670
@ wendytje bijna goed
pi_40410684
long play grammophone
pi_40410699
long play record?

kan die g niet plaatsen
uit een aspergernest
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:05:07 #93
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_40410721
MARHIL +1
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_40410726
Ik heb altijd gedacht dat het "langspeelplaat" betekent. En dat dat ook de betekenis is van de afkorting.
pi_40410754
Ik heb het nog even nagezocht maar de nederlandse afkorting LP staat inderdaad als Langspeelplaat in de DvD dus

AntonDingeman =1

De officiele benaming voor LP = Long Playing (micro) Groove (langspelende (dunne) Groef en is in 1948 geintroduceerd door Columbia records (deze draaide als eerste in de 33 1/3 snelheid)
pi_40410758
Waar komt die +1 voor Marhil vandaan?
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_40410786
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef Asmodian het volgende:
quote:
hier
uit een aspergernest
pi_40410790
ik denk van de sex pistols vraag ?
pi_40410797
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef Asmodian het volgende:
voor de sex pistols manager

Ok, ik ga een vraag bedenken. Noem een categorie.
pi_40410818
Maar die vraag was teruggetrokken omdat er al een andere vraag stond...

Anders had ik 'm ook wel beantwoord...
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')