Nee, ik zoek alleen de naam van de predikant!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:47 schreef Asmodian het volgende:
Geelkerken iig... Er werd een nieuwe kerk opgericht: Hersteld Verband... Die preek weet ik ook wel, ff brainstormen
Yaaay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, ik zoek alleen de naam van de predikant!
Asmo +1
Einstein heeft in Leiden lesgegeven/gestudeert, daar ben ik 100% zeker van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:- Einstein had helemaal niks met Nederland
Hintje voor de toekomst: Als ik ooit een universiteitsvraag stel in Nederland is het antwoord bijna geheid Utrecht
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef dork22 het volgende:
Einstein was Joods, dus die van Jeruzalem?
Dan vind je dit wel een grappig artikel denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:
Z'n hersenen zijn on display in een universiteit, naar zijn wensen
Einstein was een vriend van Debeye. Een Nederlander..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:- Einstein had helemaal niks met Nederland
Hintje voor de toekomst: Als ik ooit een universiteitsvraag stel in Nederland is het antwoord bijna geheid Utrecht
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:57 schreef dork22 het volgende:
[..]
Einstein heeft in Leiden lesgegeven/gestudeert, daar ben ik 100% zeker van.
Vet grappig!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:58 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dan vind je dit wel een grappig artikel denk ik.
http://www.post-gazette.com/pg/05107/488975.stm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |