ja, en nu de keizer of de oproerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Asmodian het volgende:
Byzantijnen?
Yay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
Mooi verhaal. Wagenrenrellen.
link
Je komt er dus wel opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
oh grrrr ik weet het maar kom er niet op.. steinbeck?
Neequote:
Trouwens, antwoorden editen is niet netjes, he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
oh grrrr ik weet het maar kom er niet op.. steinbeck?
schrijver van het boek dus, "Of mice and men" - over twee broers tijdens de depressie in de jaren '30. Een broer is niet helemaal 100%.
De ene keer weet niemand ook maar een zinnig antwoord te geven (gisteravond), en de andere keer blijkt iets een weggevertje..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:38 schreef Soempie het volgende:echt te makkelijk. Ik werd afgeleid...
Ik heb dat ook weleens gehadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:41 schreef macondo het volgende:
[..]
De ene keer weet niemand ook maar een zinnig antwoord te geven (gisteravond), en de andere keer blijkt iets een weggevertje..
Geen probleem.. dacht dat alle aanwezigen het wel al gezien hadden, en gaf wat extra informatie voor de leuk. Had ook in nieuwe post gekund inderdaad. De film is ook goed trouwens.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Trouwens, antwoorden editen is niet netjes, he?
Ik zag dat je het goed had voordat iemand anders had gepost, dus er is nu gewoon niks aan de hand, maar mensen kunnen flink miepen over ge-edit, k?
Was ook leuk en zoals gezegd echt geen probleem. Maar in het vervolg is een nieuwe post een verstandiger ideequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen probleem.. dacht dat alle aanwezigen het wel al gezien hadden, en gaf wat extra informatie voor de leuk. Had ook in nieuwe post gekund inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |