Nee johquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:16 schreef Neleos het volgende:
Maakt Camilla Parker Bowles nog kans dan?
Hebbes!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:18 schreef Neleos het volgende:
Koning Carlos van Spanje ken ik nog
Jottumquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hebbes!
Neleos +1
De rest is hier te lezen
tskquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jottum![]()
Even een vraag verzinnen.
Hij gaat over whiskey![]()
Geen idee, ik heb me nooit in die fotoboeken verdiept.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, vraagje: hoe maak ik fotos makkelijk kleiner of iig lichter zodat ze op m'n Fok fotoboek passen?
Hulp Nodig? Ik ben ICT'erquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, vraagje: hoe maak ik fotos makkelijk kleiner of iig lichter zodat ze op m'n Fok fotoboek passen?
Edmund Hillary had ik eigenlijk wel moeten weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:23 schreef Asmodian het volgende:
Van de anderen waren op zich (moeilijk) te doen: Anne, Andrew en Edward (broers en zus van Charles), Philip (man van Elizabeth), Edmund Hillary (beklimmer van Everest), Duke of Wellington (van de generaal) en Akihito van Japan, Karel Gustav van Zweden, Margarethe van Denemarken en Harald van Noorwegen
Foto's opslaan als bmp enzo, maar ik ga d'r vanuit dat je dat al wel weet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:29 schreef Asmodian het volgende:
Doh, intikker gemist door rondkloten met foto's
Vervolgvraag aub!
Nog bedankt voor de intikker trouwens, ik ben je een glas whisky verschuldigdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:24 schreef Neleos het volgende:
Simpel.
Hoe wordt Amerikaanse Whiskey ook wel genoemd?
Want daarvan droog je uit?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:30 schreef Sitethief het volgende:
Dit kan een intikkertje zijn:
Waarom is dihydrogeen monoxide zo gevaarlijk?
ga verderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:32 schreef Asmodian het volgende:
Waarom water gevaarlijk is?
Die hou je me nog te goed jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de intikker trouwens, ik ben je een glas whisky verschuldigd
Uberquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:35 schreef Asmodian het volgende:
Jullie krijgen allebei van mij een glaasje whiskey op de meet.
wat kan je niet als je omringd bent met water?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:34 schreef Asmodian het volgende:
Daar was toch een internet-hoax over?
Tsja, wat wil je horen? Overmatig gebruik kan tot dood leiden?
Ademen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
wat kan je niet als je omringd bent met water?
+1 Neleosquote:
Dan zal ik om 't goed te maken een vraag stellen die hij weet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
+1 Neleos
eigenlijk gedeeld met asmo
Ach, ik gun Neleos het puntje van hartequote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
+1 Neleos
eigenlijk gedeeld met asmo
Voorlopig op 26 augustus bij mij thuis (Utrecht)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:36 schreef Sitethief het volgende:
Trouwens wbt die meet, hoe, wanneer waar?
K, count me inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Voorlopig op 26 augustus bij mij thuis (Utrecht)
Nee, maar wel met God enzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:44 schreef Sitethief het volgende:
God zij met u ?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:46 schreef Asmodian het volgende:
Als het God's wil is
Dat klopt ook jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:46 schreef Asmodian het volgende:
(ik dacht eers 'in de naam van God', maar da's Bismillah)
Yay!quote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:52 schreef Neleos het volgende:
Groenlo natuurlijk.
Precies, moet er nog een vraag komen eigenlijk?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
Ik dacht, een intikker voor de kenners zo vroeg
Welterusten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:00 schreef Sitethief het volgende:
ik ga snurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |