quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:51 schreef dolle_hond het volgende:
irving?
Ik blijf gewoon blikjes Grolsch opentrekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zoek troost bij m'n Glenfiddich
Huckleberry Finn is inderdaad bij mijn weten het enige andere werk dat overal verplicht is in de VSquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bekendste Amerikaan die ik me kan inbeelden op een boekenlijst is Mark Twain.
Net zo lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon blikjes Grolsch opentrekken.
Oh Joy! And Happiness! Let's sing, all together:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik kijk naar m'n fles Tullamore Dew die ik ga openen met Daf
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh Joy! And Happiness! Let's sing, all together:
Happy happy joy joy,
happy happy joy....
Nee hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet 't niet Asmo. Teleurgesteld?
Die potentialiteit is actueelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:58 schreef Neleos het volgende:
Ik weet 't ook niet, ik heb in mijn boekenkast nog wel een rijtje Engelse lijsters van de middelbare schoolZou die daar tussen staan denk je?
![]()
Nee, want Asmo zoekt een Amerikaan...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:58 schreef Neleos het volgende:
Ik weet 't ook niet, ik heb in mijn boekenkast nog wel een rijtje Engelse lijsters van de middelbare schoolZou die daar tussen staan denk je?
![]()
Hoe heet dat allerbekendste boek dan? Of is dat een te grote weggever.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:57 schreef Asmodian het volgende:
Het bekendste werk hou ik even voor me, zijn andere bekende werken zijn, o.a.
A Perfect Day for Bananafish (kort verhaal uit 1948)
For Esmé with Love and Squalor(kort verhaal uit 1950)
Franny and Zooey (boek uit 1961)
Allen over de Glass-familie
Ja, maar Engelstalig hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, want Asmo zoekt een Amerikaan...
Yessssssssss!quote:
The Catcher in the Ryequote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe heet dat allerbekendste boek dan? Of is dat een te grote weggever.
Vergeet je niet om vanaf het volgend topic de zooi over te nemen? Ik ga het eind van dit topic niet meemaken. Toch niet thuis, in elk geval.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:59 schreef Asmodian het volgende:
Ik moet echt gaan pitten, dus een grote hint:
De hoofdpersoon van zijn bekendste werk heet Holden Caulfield
De beugelfles is het enige bier van Grolsch dat te drinken isquote:
Ja, die ken ik ja. JD Salinger ook, maar de link had ik niet gelegd. Ik zou eens wat meer literatuur moeten gaan lezen...quote:
Ik moet vandaag best wat werken, maar ik zal mijn best doen om veel aanwezig te zijn. Ook zal ik de puntentelling controleren enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vergeet je niet om vanaf het volgend topic de zooi over te nemen? Ik ga het eind van dit topic niet meemaken. Toch niet thuis, in elk geval.
Om het met de gladiatoren te zeggen:
"Morituri te salutant"
Nahjah.....ik had het gewoon moeten gokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yessssssssss!![]()
Tong saves the day!![]()
Ik heb altijd gezegd dat als ik electronische muziek zou gaan maken mijn naam DJ Salinger zou zijn
Tong +1
Check je later Dafquote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vergeet je niet om vanaf het volgend topic de zooi over te nemen? Ik ga het eind van dit topic niet meemaken. Toch niet thuis, in elk geval.
"Morituri te salutant"
Jij hebt BNN's Cashcab gekekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Morituri te salutant"
Nee, ik ga zometeen eerst m'n vriendin een knuffel geven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:03 schreef Asmodian het volgende:
Ben je nu al onderweg naar buiten, Daf?
Neen, ik kijk zelden Nederlandse TV. Sorry.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt BNN's Cashcab gekeken
Slinger hem erin zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:04 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb ergens nog een open vraag rondslingeren....
Sterkte he!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heren, veel plezier; ik kijk zometeen voordat ik de deur uitga nog wel even.
En laat Haruhi niet te ver boven mij eindigen
Sterktequote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Al Jazeera?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:06 schreef Sitethief het volgende:
Twee Hits van Cat Stevens waren jarenlang niet op lp/casette te vekrijgen, waar waren ze wel te horen?
Veel sterkte in het ziekenhuis Daf en tot heel gauwquote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bijna grappigquote:
Ja maar overgeslagenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:08 schreef Asmodian het volgende:
Deze vraag is toch al gesteld?
Blijkbaar, maar dus nog niet beantwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:08 schreef Asmodian het volgende:
Deze vraag is toch al gesteld?
Ja, sorry.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bijna grappig
Twee Hits voor zijn Islam tijd!
Nopequote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:10 schreef Asmodian het volgende:
op de radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |