Nee..dat is een deel van de naam. Is mis een paar lettersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Roth dan
Dat klinkt niet Zweedsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:36 schreef Neleos het volgende:
Rothchild
Moet het Zweeds klinken dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat klinkt niet Zweeds
Eerder RothBjörn dan
Dan ga ik spieken....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet het Zweeds klinken dan?
Anyway..andere vraag. Deze is bij deze gesloten
Is goed, maar te laat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:38 schreef Asmodian het volgende:
Roth-eim?
Nederlander?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:38 schreef Nembrionic het volgende:
-knip-
Helaas pindakaasquote:
Ik zei zeker Zweed?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:38 schreef Sitethief het volgende:
The modern aerosol spray can was invented in Oslo in 1926 by Erik Rotheim, a Norwegian chemical engineer.
Een Noor
Fuck ja, dat zou wel eens kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Adolfje Hitler?
yupquote:
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Adolfje Hitler?
Ach echt Noors is de achternaam nietquote:
Ik heb de hele dag ook maar 2 punten gescoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil vandaag minstens een punt scoren, gewoon dit topic campen
Die vraag heb ik gemist, maar ik ben wel een mongool dat ik "Cezanne" roepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:41 schreef Asmodian het volgende:
MaJo vroeg een tijdje geleden ook al een Hitler-schilderij en je 'joviale knakker' hint was een weggevertje
Oh..daar was is niet bijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:41 schreef Asmodian het volgende:
MaJo vroeg een tijdje geleden ook al een Hitler-schilderij en je 'joviale knakker' hint was een weggevertje
Ik had het kunnen denken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:42 schreef Asmodian het volgende:
Nietzsche
Yay!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik had het kunnen denken...
Asmodian +1
Al knuppel je me kreupelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Tja, Filosofie blijft een passie van me
Welke schrijver schreef bijna al zijn werken (behalve zijn bekendste) over een familie die Glass heet?
Ik had gehoopt op een stortvloed van nazi's, eigenlijk...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Tja, Filosofie blijft een passie van me
Dubieuze uitspraak indien uit verband gerukt (zoals in een ondertitle ofsoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een stortvloed van nazi's, eigenlijk...
Alles van deze schrijver vind ik best aan te raden, maar zijn bekendste werk zekerquote:
Breng me niet op idëenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dubieuze uitspraak indien uit verband gerukt (zoals in een ondertitle ofso)
Ik zoek troost bij m'n Glenfiddichquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Alles van deze schrijver vind ik best aan te raden, maar zijn bekendste werk zeker. Het is een van de enige boeken die overal in de VS tot verplichte literatuur behoort op alle middelbare scholen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:50 schreef Neleos het volgende:
Thomas Mann?
Ik kijk naar m'n fles Tullamore Dew die ik ga openen met Dafquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zoek troost bij m'n Glenfiddich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |