Hier vang, Fikkie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je de hond even wegjaagt...
[afbeelding]
Ik zei wegjagen, niet iets laten vangen. Nou is 't een beetje groot fikkie geworden...quote:
ROTFLOLquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zei wegjagen, niet iets laten vangen. Nou is 't een beetje groot fikkie geworden...
[afbeelding]
Tsjaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is essentieel voor het maken van een chemische tuin?
Ik zoek eigenlijk slecht 1 chemicalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:52 schreef Asmodian het volgende:
Een boel dingen, zoals een glas... Welk essentieel ding bedoel je? De chemicalien?
Eh..nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:52 schreef dolle_hond het volgende:
een balkon?
a.k.a. 'waterglas'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:53 schreef Asmodian het volgende:
De cruciaalste is denk ik Natriumsilicaat, als ik mijn jeugd goed herinner
http://images.google.nl/images?q=chemische+tuin&hl=enquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:53 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet wat een Chemische tuin is.
Yay!quote:
Denk ik niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach so? Dus net zoals vroeger op school een touwtje met een knoopje erin gebruiken om een enorm vitriool-kristal te maken?
Voornaam?quote:
Yup!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:57 schreef Neleos het volgende:
Raoul Castro
Adriaan en Olivier-kenner?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, erg voornaam. Broer van enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |