je moet niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je hem weer die je alleen ziet als ik een leuke vraag stel. Zelf stelt ie ze nooit en kent deze vraag nog van lang geleden uit het sportforum. Maar weer bedankt dat je het komt verpesten. Natuurlijk heb je het goed maar laat je dan vaker zien buiten het ruieneren van een geweldig leuke vraag.
dolle_hond+1
oslo ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet niet zoveel drinkenen steeds dezelfde vragen stellen
welke club staat momenteel 1e in de noorse voetbalcompetitie
Dat is toch geen voetbalclubquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik voel mij als een kerstboom zonder piek"
nee, alweer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
Niet gewoon Rosenborg toch?
ik dacht misschien soort fc oslo ofzo maar dan niequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
oslo is geen club, maar een stad.
lillestrom is beiden, maar niet juist
voordat die lul van een bezopen tong er brann voor zegt, geef ik je het puntquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:40 schreef Neleos het volgende:
Bergen?
Welterusten Soempie!quote:
Ze hebben wel iets met kruizen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
Rode Kruis?
Nottingham Forrest ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:44 schreef Neleos het volgende:
Waar is Nathan Bedford Forrest de oprichter van?
Zou nog best eens kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef Irakeez het volgende:
is dat niet die gozer van de KKK ?
Yup.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef Irakeez het volgende:
is dat niet die gozer van de KKK ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |