R&P bedoel jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Chinless het volgende:
Stoerrr kickje WGR voor hulp ?
aan je avatar te zien ben je echt zo'n kut gangster zonder normen en waardenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Chinless het volgende:
Stoerrr kickje WGR voor hulp ?
open dan geen topic!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef ikJur het volgende:
niks tof dit is noodzaak, er zit nog een heel verhaal achter maar geen zin om te typen, misschien morgen
Humor heb je gelukkig wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef ikJur het volgende:
[..]
aan je avatar te zien ben je echt zo'n kut gangster zonder normen en waarden
Wie gaat er dan ook vliegeren op dit uur?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef ikJur het volgende:
ok ik wist niet dat het een buks was maar ik heb mooi aangifte gedaan en deze man is zwaar de lul![]()
sorry ik vat em niet is een buks een vlieger ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vliegeren op dit uur?
Ik zie dat Bas-Beest zojuist al een hint had gepostquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
sorry ik vat em niet is een buks een vlieger ofzo![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat Bas-Beest zojuist al een hint had gepost
Jouw ava kan ik niet echt accepterenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:02 schreef ARKON het volgende:maar vertel tegen ome ARKON wat er gebeurt was..
Qu est-ce qu'c'est?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedreig wel eens mensen met mijn puddingbuks, maar das legaal.
ik denk dat ze daar op het schoolplein van de lagere school anders over denkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedreig wel eens mensen met mijn puddingbuks, maar das legaal.
Tja, dan moet JE dat niet doen he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar op het schoolplein van de lagere school anders over denken
vliegersquote:
IK bedreig geen mensen hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dan moet JE dat niet doen he?.
+1 skerp.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
als je nog windows gebruikt word je elke dag bedreigt door buks
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:11 schreef Sirtalis het volgende:
Tja dude, krijg je er van! Handjes af van de Opel Manta!
nee totaal geen reden en dat is nou net het probleem met deze lui.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef SuperwormJim het volgende:
d'r zal vast wel een reden zijn waarom TS bedreigd werd ........
Toen kapte ik met lezen, succes verder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
nee totaal geen reden en dat is nou net het probleem met deze lui.
We waren dus lekker aan t skaten op een pleintje en op een gegeven moment zie ik een groepje jongens aankomen. Ineens krijg ik een schop in me rug, en zo'n aggressieve kankermongool geeft me zonder reden een klap en begint te duwen en zegt dat ie geld (doekoe)wil zien. Ondertussen zei een maat van me dat ze moesten kappen maar dat zagen ze als een reden om hem aan te vallen, hij kreeg een kopstoot en ik zag dat. Op dat moment kreeg ik een onwijze klap in me nek.wij hadden onze skateboards nog vast en daar kan je aardig hard mee meppen we stonden al in de aanslag. Maar op dat moment kwam die kerel met dat wapen. En ja wisten wij veel dat het een buks was, ik schrok me het leplazerus. Dus ja wij zijn gewoon rustig gebleven. Toen dropen ze af. Wij naar het bureau 300 meter verderop. Verhaal vertellen, maat van me ging mee in de auto om die gasten op te sporen want ze waren nog in de buurt.
Nou ze waren inmiddels opgepakt wij een hele getuigen verklaring gedaan en bla bla bla. Ook zo'n spiegelconfrontatie leek net the usual supectsennem nou zitten ze dus vast de politie mag ze 3 dagen vast houden, maar ze worden dus ook van heel veel andere dingen verdacht. dus de hufters kunnen voorlopig even
naar hun vrije tijd
oja?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Toen kapte ik met lezen, succes verder.![]()
ja gewoon beetje van die popi jopies in d&g kleren en met zo'n "hip" nektasjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:35 schreef Skv het volgende:
Hmm, wel sneu.
wat voor lui waren dat dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef keijz het volgende:
Toch opvallend, een skater die iemand pauper noemt![]()
Dus je houdt niet van Avril Lavigne?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
![]()
ik ben trouwens meer van de sport dan van de skatecultuur
dan moet ik je teleurstellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dus je houdt niet van Avril Lavigne?![]()
ja man die gek had me bijna gezwaffeldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Jaja, met z'n pudding-buks zeker. Viezerik.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:33 schreef Dreadknight het volgende:
Toch maar even de trend doorbreken
Goed zo!
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:57 schreef bas-beest het volgende:
ben jij dan 13?
Man schiet op 13-jarige vliegerende jongen
Domme kutkneuspauper, open dan geen topic als je met een half gebakke kutverhaal aankomt kakken op FOK!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef ikJur het volgende:
ok ik wist niet dat het een buks was maar ik heb mooi aangifte gedaan en deze man is zwaar de lul![]()
als jij nou met je half gebakken kutkneuspauperkop het topic had doorgelezen had je het hele verhaal kunnen lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Domme kutkneuspauper, open dan geen topic als je met een half gebakke kutverhaal aankomt kakken op FOK!
Als dat het hele verhaal is zou ik toch nadenken wat je hier op FOK! komt doen en niet gewoon op habbahotel.nl zit ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef ikJur het volgende:
[..]
als jij nou met je half gebakken kutkneuspauperkop het topic had doorgelezen had je het hele verhaal kunnen lezen
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:50 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja gewoon beetje van die popi jopies in d&g kleren en met zo'n "hip" nektasje![]()
stoer praten, aggressief je kent het wel. En volgens mij waren ze er alleen op uit om te vechten want mijn brommertje en tas met telefoon enzo lagen een paar meter verderop maar daar hebben ze totaal geen aandacht aan besteed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |