quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
omdat je een kutavatar hebt
Geilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
geeneens waarschuwing of bekeuring voor het bellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef 2609 het volgende:
weet je ik reed net in de auto van mn broer over de snelweg maar ik reed geeneens te hard want was aan het telefoneren word ik opeens gestopt door de politieauto met zo een bordje van stop politie, dus ik ging stoppen op de vluchtstrook en toen kwamtie naar me toe vroeg ie is die auto van jou ik zeg neej van mn broer moest ik de papieren laten zien en mn rijbewijs en toen mocht ik weer doorrijden![]()
wtf hoe nutteloos![]()
waarom deed ie dat
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef geevee het volgende:
Misschien wilde hij je adres hebben maar durfde het niet te vragen.
bluetooth je weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef arnold-d het volgende:
[..]
geeneens waarschuwing of bekeuring voor het bellen![]()
![]()
k3 is fijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
jah leuk niet iedereen heeft een universiteitsdiploma nederlands hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef Hendrik_ het volgende:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
Gelukkig is basisschool nog door de overheid gefinancierd. Iets om van gebruik te maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah leuk niet iedereen heeft een universiteitsdiploma nederlands hoor![]()
Ik meende dat je altijd verkondigde dat je universiteit had gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah leuk niet iedereen heeft een universiteitsdiploma nederlands hoor![]()
ben nog bezigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik meende dat je altijd verkondigde dat je universiteit had gedaan.
je moet die link uit mn ondertitel nemen domme koe die link is wel goed en de rest slaat nergens opquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef kanaiken het volgende:
Jij, 2609, bent een homo want:
-Je gebruikt geen interpunctie.
-Je hebt een kutava.
-Je gebruikt ":s" in de TT.
-Je naam is een nummer.
-Je ondertitel zuigt (zie ook 2e punt).
-Je profiel is leeg, evenals je wel geactiveerde fotoboek waar je niet eens in kan reageren.
-Je klacht is matig
Heb ik nu alles?
nooit ik kan echt wel bellen en rijden tegelijk ik heb weleens 200 gereden en toen was ik aan het bellen en ik was niet eens gebotstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef Deetch het volgende:
Ws reed je een beetje raar omdat je aan het bellen was.
Wow, dan valt geen enkel punt weg, aangezien je profiel ook nog aarsch zuigt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
je moet die link uit mn ondertitel nemen domme koe die link is wel goed en de rest slaat nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |