Misschien zijn je ouders wel mongool gewordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef PrinceLu het volgende:
Iedere keer als ik met de kleine bij m'n ouders langsga, doen ze net alsof ie simpel is. Hij is een jaar nu, en m'n vader z'n stem stijgt vijf octaven als we binnenkomen. Ook maakt ie debiele gilgeluidjes naar em. Erger ik me hevig aan. M'n norse ouders zijn veranderd in infantiele wezens, die ieder geluidje dat de kleine maakt moeten imiteren.Doe effe normaal zeg. Hij kan nog niet praten, maar dat maakt em nog geen debieltje.
gehandigcaptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Misschien zijn je ouders wel mongool geworden![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Misschien moet jij eens een boek over kinderen lezen, dan weet je dat volwassenen dat automatisch doen bij kleine kinderen (zit in onze genen) omdat een kind onder ander beter reageert op hoge geluiden dan op zware bromstemmen. Als je dat als ouder niet eens weet ben jij degene die een beetje infantiel is..
Grappig dat jij doctor Spock nog leest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Misschien moet jij eens een boek over kinderen lezen, dan weet je dat volwassenen dat automatisch doen bij kleine kinderen (zit in onze genen) omdat een kind onder ander beter reageert op hoge geluiden dan op zware bromstemmen. Als je dat als ouder niet eens weet ben jij degene die een beetje infantiel is..
Ooit toen je klein was een harde trap in de ballen gehad of zo? Misschien is je stem daarna nooit meer gedaald.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom doe ik dat dan niet? Ik heb totaal geen gene tegenover m'n eigen kind, maar heb nooit de behoefte gehad om m'n stem te verhogen. Ik praat altijd normaal tegen 'm, en dat vind ie al geweldig.
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn oudste zoon was 2 weken oud toen een vriend van ons hem onder de kin kietelde en 'oetchiekoetchiekoe' zei. Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen mijn zoon. Ik vond en vind dat een abnormale manier van een kind benaderen, hoe jong ook.
inmiddels heeft het zelfde kind twee klassen overgeslagen op de basisschool![]()
Twee klassen? Gaat dat dan niet een probleem zijn op de middelbare school denk je? Hij zal dan ook 2 jaar jonger dan de rest zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn oudste zoon was 2 weken oud toen een vriend van ons hem onder de kin kietelde en 'oetchiekoetchiekoe' zei. Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen mijn zoon. Ik vond en vind dat een abnormale manier van een kind benaderen, hoe jong ook.
inmiddels heeft het zelfde kind twee klassen overgeslagen op de basisschool![]()
Ik heb een aantal kinderen dat zien doen. Meestal worden het verre van modelleerlingen. Vaak de doodssteek voor een fatsoenlijke opleiding.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Twee klassen? Gaat dat dan niet een probleem zijn op de middelbare school denk je? Hij zal dan ook 2 jaar jonger dan de rest zijn.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Lucille het volgende:
Misschien hebben de ouders hun hele leven al zo gesproken tegen hun nageslacht.
Whehehequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.Zou ook verklaren waarom ik het zo slecht deed op de MAVO.
![]()
Dat weet ik wel zeker. Hij zal net 10 zijn als hij klaar is met de basisschool. We zijn druk bezig met een overbrugging voor op zijn minst een jaar, omdat ik dus niet wil dat hij op z'n 10e al naar het VWO gaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Twee klassen? Gaat dat dan niet een probleem zijn op de middelbare school denk je? Hij zal dan ook 2 jaar jonger dan de rest zijn.
Boemerang geweldiggggggggggggggggggggggggggggquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ooit toen je klein was een harde trap in de ballen gehad of zo? Misschien is je stem daarna nooit meer gedaald.
* kanaiken moet denken aan 'boemerang'
Wel goed dat je een overbrugging overweegt, het zal anders niet meevallen voor hem om aansluiting te vinden bij klasgenoten. Wat fijn dat je kind zo makkelijk leert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Hij zal net 10 zijn als hij klaar is met de basisschool. We zijn druk bezig met een overbrugging voor op zijn minst een jaar, omdat ik dus niet wil dat hij op z'n 10e al naar het VWO gaat.
Zijn IQ is getest en ligt rond de 180. Hij rekent sneller als dat mama een rekenmachine pakt. Hij is tot op heden toe een modelkind geweest, nooit geen problemen of gezeur of wat dan ook en ik ben me terdege van bewust dat dat totaal om kan slaan zodra hij de puberteit nadert.
Reken maar van yes!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
of wat dan ook en ik ben me terdege van bewust dat dat totaal om kan slaan zodra hij de puberteit nadert.
En dáár ligt het natuurlijk aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
da's toch die 2e hork van prins H2o en zijn argentijnse drankboot (je was een beetje dom)??quote:
ehm juist niet,, als je ze laat zitten DAN wel...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb een aantal kinderen dat zien doen. Meestal worden het verre van modelleerlingen. Vaak de doodssteek voor een fatsoenlijke opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |