abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59876618
Niet goed genoeg voor de echte top en dus is Schalke een mooie club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59885401
quote:
Farfán haalt geen wit voetje bij Schalke-fans

De supporters van Schalke 04 kunnen de laatste ontwikkelingen rond miljoenenaankoop Jefferson Farfán gewoon in de Duitse boulevardpers lezen. De aanvaller kwam niet alleen te laat terug van vakantie, maar haalde donderdag op zijn eerste training ook gelijk de voorpagina's: de schoenen van de oud-PSV'er waren namelijk zwart-geel, oftewel de kleuren van streekgenoot én aartsrivaal Borussia Dortmund. Klik hier! Farfán werd vorige maand te kijk gezet in een Peruviaanse comedyshow en dit viel nog geen 24 uur later uitgebreid te lezen in de Duitse boulevardpers. Ook kwam hij negatief in het nieuws toen enkele van zijn bodyguards een cameraploeg te lijf gingen. De journalisten waren namelijk bij de doop van zijn pasgeboren zoon te dichtbij gekomen.

De eerste training van het nieuwe seizoen mocht Farfán om privé-redenen laten schieten van Fred Rutten, maar ook op dag twee was hij afwezig. De reden van Farfán is reeds een doorgaans normaal begrip geworden in de voetbalwereld: hij had het vliegtuig gemist. Rutten liet al doorschemeren er geen halszaak van te maken.
Geen al te slimme jongen
pi_59885851
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen al te slimme jongen
Dan heb je je inderdaad niet echt verdiept in je nieuwe club
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59885889
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen al te slimme jongen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:50:25 #130
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59886955
Broodvoetballer he, dan krijg je dat.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:38:09 #131
25034 neilpad
Changry!
pi_59888210
Farfan is toch geen broodvoetballer.
Hij was gewoon altijd al zo, een beetje afwezig en naïef.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_60055643
quote:
Farfán: 'Die gele schoenen gaan de vuilnisbak in'

Jefferson Farfán kent een ongelukkige entree bij Schalke 04. Een verlate terugkeer uit Peru, een lichte blessure en verkeerde schoenenkeuze zetten hem direct in de schijnwerpers.

Voor de aanhang van Die Königsblauen staat de kleur geel gelijk aan aartsrivaal Borussia Dortmund. Dat Farfán op zijn eerste training onder zijn blauwe outfit gele voetbalschoenen droeg was daarom een trap op de Schalke-ziel.

'Ik wist niets van de rivaliteit met BVB', zegt de oud-PSV'er tegen Bild. 'Maar mijn collega's hebben me het direct uitgelegd. En de schoenen zijn eigenlijk neon-groen. Ze zien er alleen geel uit.'

'Ik heb ze nog niet weggegooid. Maar ik zal de schoenen zo snel mogelijk in de vuilnisbak gooien', aldus Farfán, die toch wat hardleers bleek getuige zijn rode schoenen bij de tweede training. 'Ik weet het, die Bayern-kleuren. Ik denk dat ik snel een paar blauwe schoenen moet krijgen. Of ik spuit ze gewoon blauw.'

Farfán, die vanwege privé-problemen de voorbereiding later begon, laat de laatste dagen de groepstraining schieten. 'In april heb ik mijn laatste wedstrijd gespeeld. Het is dus een lange pauze geweest. Daarom train ik op dit moment alleen en zeer hard, zodat ik helemaal fit ben.'
pi_60055699
Rode mogen ook al niet?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60056387
Dat schalke volk
pi_60056746
quote:
'Ik heb ze nog niet weggegooid. Maar ik zal de schoenen zo snel mogelijk in de vuilnisbak gooien', aldus Farfán, die toch wat hardleers bleek getuige zijn rode schoenen bij de tweede training. 'Ik weet het, die Bayern-kleuren. Ik denk dat ik snel een paar blauwe schoenen moet krijgen. Of ik spuit ze gewoon blauw.'
Jezus Gristus, het lijkt m'n jazzballetnichtje van 12 wel. Wat dacht je van zwarte schoenen?
pi_60060929
Hij geeft wel weer aan dat hij een echte broodvoetballer is, als je níks weet over de rivaliteit tussen Schalke en Dortmund
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66118468
Hij heeft nog weinig potten kunnen breken bij Schalke en heeft zich in Duitsland zeker nog niet geliefd gemaakt. Afgelopen week al een auto-ongeluk gehad of veroorzaakt, dit weekend deelde hij een klap uit:

pi_68938018
quote:
'PSV staat open voor terugkeer Farfán'

Het is voor PSV een serieuze optie om Jefferson Farfán na dit seizoen weer terug te halen. De aanvaller werd afgelopen zomer nog verkocht aan Schalke 04, maar mag daar volgens verschillende Duitse en Peruviaanse media weer vertrekken.

Felix Magath, de nieuwe trainer van Schalke, ziet het namelijk niet zitten in de international. Farfán is dan ook op de transferlijst geplaatst en de Duitse club is bereid hem met verlies te verkopen. PSV ontving in de zomer nog tien miljoen euro voor de aanvaller, die in Duitsland niet wist te overtuigen.

Fred Rutten, behalve de nieuwe coach van PSV ook de man die Farfán naar Schalke haalde, heeft nog wel veel vertrouwen in de rechtspoot. Omdat de Eindhovenaren nog altijd op zoek zijn naar een allround aanvaller, zouden zij bij de Peruviaan zijn uitgekomen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:56:12 #139
25034 neilpad
Changry!
pi_68938281
Ijdele hoop ben ik bang. Zou meteen de transfer van de zomer zijn imo.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_68939014
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat hij in maart al gebeld heeft met Reker om te vragen of ie niet terug kon komen naar Eindhoven....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68939031
Laat maar terugkomen en weer spelen met nummer 17
Heb nog een shirt van hem
Brutal. Fucking. Metal.
pi_68939204
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heb je ook een bron? Zou echt geweldig zijn als Farfan terugkeert! Ondanks dat hij het laatste seizoen bij PSV niet heel goed presteerde heeft hij zich in de seizoenen ervoor (in het centrum) wel bewezen. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte en het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat Farfan terugkeert.
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_71760016
Farfan is nog niet echt vriendjes aan het maken met Magath . http://www.telegraaf.nl/t(...)s_leren__.html?p=1,2 .

Eerste wedstrijd stond ie echter wel in de basis.
pi_71763835
Gewoon terug laten komen bij PSV, mag Schalke Lazovic hebben
Brutal. Fucking. Metal.
pi_71764539
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon terug laten komen bij PSV, mag Schalke Lazovic hebben
Koevermans ook graag meenemen svp.
pi_71766152
Doedelzak - Toivinen - Farfan. Dat zijn 50 goals en dan is de titel in een keer stuk dichterbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71773562
Ik vraag me af of een terugkeer van Farfan bij PSV realistisch is. Zijn Zuidamerikaanse vriendjes zijn vertrokken of willen vertrekken en Schalke zal ook wel wat van de betaalde transfersom terug willen zien.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:24:34 #148
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71774402
psv heeft goede aanvallers genoeg.

ze gebruiken ze niet goed.

laat koevermans jaar in de spits en hij ramt er 22 in
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71778287
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef Halcon het volgende:
Ik vraag me af of een terugkeer van Farfan bij PSV realistisch is. Zijn Zuidamerikaanse vriendjes zijn vertrokken of willen vertrekken en Schalke zal ook wel wat van de betaalde transfersom terug willen zien.
Miljoen of 6 betalen, als Schalke wil verkopen dan is dat wel een relastische prijs

PSV kan normaal gesproken geen speler van 25 van het niveau Farfan halen. Als hij nog 2 seizoenen blijft heeft ie ook een NL paspoort al is hij misschien wel zo slim geweest om in Eindhoven te blijven wonen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71800329
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Miljoen of 6 betalen, als Schalke wil verkopen dan is dat wel een relastische prijs

PSV kan normaal gesproken geen speler van 25 van het niveau Farfan halen. Als hij nog 2 seizoenen blijft heeft ie ook een NL paspoort al is hij misschien wel zo slim geweest om in Eindhoven te blijven wonen
Moet PSV wel 6 mio in kas hebben om Farfan te halen. Als het mogelijk is, zou ik het doen. Farfan is toch een zekerheidje en voor 6 mio koop je nu ook weer niet zo gek veel. Misschien een Braziliaans talent waarvan het nog maar de vraag is of het iets wordt.

Denk echter niet dat dit financieel op te brengen is voor PSV. Misschien als de sportieve nood erg hoog is in de winterstop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')