Ja, bij de Aldiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
Fuck dat. Ik wil de Joekels terug hebben![]()
En dan niet die uit Afrika maar die uit de vriezer. Die waren echt té lekker. Zijn die nog ergens te krijgen onder een andere naam? Want joekel zou wel weer niet meer mogen![]()
JOEKELS
![]()
quote:
die zijn nooit weg geweest...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat ik eerst altijd als verloren ijs zag waren deze:
[afbeelding]
Wonderbaarlijk genoeg kwam ik ze jaren terug weer tegen na een verloren tijd. Mjammie.
Met die dingen kon je vroeger ook altijd goed mensen knuppelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef WeirdMicky het volgende:
De winner taco...dat ijsje at ik als kind inderdaad erg vaak, vooral op vakantie. Ik merkte wel dat de koek vaak erg oud was, geweldig lekker was die na verloop van tijd ook niet meer.
[afbeelding]
Wonderbaarlijk genoeg kwam ik ze jaren terug weer tegen na een verloren tijd. Mjammie.
Voor de meer oplettende lezer vermelde ik daarom ook dat ik ze eerst als verloren zag. Dat ze uiteindelijk niet verloren waren kwam ik inderdaad achter, maar wellicht dachten anderen dat deze ijsjes verdwenen waren.quote:
Dezelfde smaak, andere verpakking, Tamara of zo? Niet in de vriezer, want zelf invriezen, en Aldi-duur. Spotgoedkoop dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
Serieus?! Gewoon dezelfde? Welke naam? En hou duur?
![]()
*in PDA geschrevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dezelfde smaak, andere verpakking, Tamara of zo? Niet in de vriezer, want zelf invriezen, en Aldi-duur. Spotgoedkoop dus.
Dat zeg ik net!quote:
Lekker dat ijsje door lepelen om vervolgens bij een keiharde, smerige, rooie kauwgumbal aan te komenquote:
Het was van dat gekleurde ijs... Echt best vies eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekker dat ijsje door lepelen om vervolgens bij een keiharde, smerige, rooie kauwgumbal aan te komen![]()
Ik was eens op míjn verjaardagsfeestje de enige zónder kauwgombal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekker dat ijsje door lepelen om vervolgens bij een keiharde, smerige, rooie kauwgumbal aan te komen![]()
Ik ging vaak aan de onderkant slaan om 'm los te krijgen. 4 van de 5 keer vloog 'ie dus rechtsstreeks de sloot/put/modderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was van dat gekleurde ijs... Echt best vies eigenlijk. En altijd geëmmer om die kauwgombal eruit te krijgen
.
Ik heb een keer gehad met zo'n ijsje dat je omhoog moest drukken, dat ik te hard drukte en het ijsje zo uit die verpakking schootquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ging vaak aan de onderkant slaan om 'm los te krijgen. 4 van de 5 keer vloog 'ie dus rechtsstreeks de sloot/put/modder![]()
Die mogen wel weer terug komen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:27 schreef Cheesecake het volgende:
- Die zakjes met allemaal kleine ijsjes. Spookies of iets dergelijks heetten ze.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef DrMarten het volgende:
Hoe heten die yoghurt-ijsjes van een jaartje of 10 geleden ook alweer?
Kwam vrijdag tijdens het stappen het meisje tegen dat de bijnaam "ijsje" kreeg omdat ze zo verschrikkijk sensueel zo'n ding stond te verorberen
Dat was 'mquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:27 schreef Cheesecake het volgende:
- De Jive. Echt overheerlijk ijs.
Herkent!quote:
Volgens mij heb ik die vanmiddag nog bij de C1000 in het vriesvak zien liggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:27 schreef Harker het volgende:
Ik wil de Festini Sinaasappel ijsjes. Geen goedkope namaak, maar de echte Festini Sinaasappel.
Nergens meer te vinden...![]()
Niet boos worden als het niet zo is hè!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:40 schreef Harker het volgende:
Morgen naar de C1000 en de ijsjes eisen
* MinderMutsig kan nu rustig slapen zonder nachtmerries over een boze Harkerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:01 schreef Harker het volgende:
Nee hoor![]()
Anders ga ik naar huis met Festini Peer.
Gewoon verkrijgbaar bij de lokale super, m,n vriendin heeft ze ook altijd in huis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef WeirdMicky het volgende:
De winner taco...dat ijsje at ik als kind inderdaad erg vaak, vooral op vakantie. Ik merkte wel dat de koek vaak erg oud was, geweldig lekker was die na verloop van tijd ook niet meer.
[afbeelding]
Die liggen momenteel zelfs in mijn vriesvakquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[afbeelding]
*ernstige "oh ja!'-erlebnis heeft...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:04 schreef manhattan het volgende:
http://jeugdsentiment.bek(...)05-07/caraco_ijs.wma
[afbeelding]
Ik hoop het niet, niet te vreten die dingenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
![]()
of zijn ze dr nog?
knettertopsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van dat ijs met die knetterende dingen erin!
Van Timon en Pumbaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van dat ijs met die knetterende dingen erin!
Lekkerste ijs ooit is wellicht overdreven, ik vond het als kind wel lekker.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Fido Dido ijs. In de vorm van een Calippo was dat, één van de lekkerste ijsjes ooit
.
Ik ookquote:
Niet meer volgens mij daarom staat het ook in dit topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef bravo het volgende:
Waar kun je die winner taco's nog kopen?
Advocaatijsjes van Caracoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:04 schreef manhattan het volgende:
[afbeelding]
En maar pielen om dat plastic van het stokje af te krijgen om bij de kauwgum te kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:28 schreef kruimel_20 het volgende:
ik had ook altijd zo'n ijsje en dat was roze (soort magnumvorm) met daarin ook een of ander zoete kneut... en het stokje was dan van kauwgomheeeerlijk !!!
Liggen nog volop in de winkelsquote:oh en de dubbellikkers !
Ik weet wat je bedoelt, weet alleen de naam niet meer. Het was idd iets met koeienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef E.T. het volgende:
Heel, heel, heel vroeger hadden we iets van 'koetjes-ijsjes' ofzoiets?
Diep donkerrood waterijs op een houten stokje. De verpakking was zilverkleurig. (dat dit na 30 jaar nog zo in m'n geheugen gegrift staat zeg)
Op zondagmiddag als we naar het bos waren geweest kreeg ik die wel eens, ze waren te koop bij het winkeltje aan de rand van het bos.. In mijn geheugen waren ze onwijs lekker![]()
Iemand enig idee wat voor ijsje ik bedoel?
Die had ik vorige week nog, wegens jeugdsentiment, gekochtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:58 schreef MiLalaa het volgende:
Dubbellikkers waren ook lekker. Wel moeilijk om te eten, ze braken altijd.
Caraco was ok, maar het lekkerst vond ik Okay ijs, met die Eskimo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:04 schreef manhattan het volgende:
[afbeelding]
Die eet ik praktisch elke dag nog, mjammie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:58 schreef MiLalaa het volgende:
Dubbellikkers waren ook lekker. Wel moeilijk om te eten, ze braken altijd.
Die heb ik laatst nog zien liggen in een ijsbak bij de Formidoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef charon het volgende:
Wat ik mis zijn die trechtervormige bakjes met die kauwgombal onderin!
Ja, ik ken ze ook! Die kregen we altijd als we op de kinderboerderij waren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef E.T. het volgende:
Heel, heel, heel vroeger hadden we iets van 'koetjes-ijsjes' ofzoiets?
Diep donkerrood waterijs op een houten stokje. De verpakking was zilverkleurig. (dat dit na 30 jaar nog zo in m'n geheugen gegrift staat zeg)
Op zondagmiddag als we naar het bos waren geweest kreeg ik die wel eens, ze waren te koop bij het winkeltje aan de rand van het bos.. In mijn geheugen waren ze onwijs lekker![]()
Iemand enig idee wat voor ijsje ik bedoel?
Dat waren Limlolly's. Heerlijk jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:42 schreef Curiosity het volgende:
Of die Jamin ijsje.
Die roze op een stokje die naar aardbeien smaakte, die waren echt lekker.
Ik heb ook even gezocht maar vond ook niks. Het was toch een soosrt van reep roomijs omhuld met chocolade en met binnenin een reepje bros chocolade? die vond ik ook echt superlekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef bravo het volgende:
Ik kan nergens een plaatje vinden van dat sky ijsje,...
Tschischi ofzo toch?quote:
De Calippo Fizz!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:36 schreef Lllaura het volgende:
De Calippo citroen met witte knetterstipjes. Snif...
Jaaa, die wilde ik ook meteen noemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:33 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb ook even gezocht maar vond ook niks. Het was toch een soosrt van reep roomijs omhuld met chocolade en met binnenin een reepje bros chocolade? die vond ik ook echt superlekker![]()
Jah die waren idd erg lekker! En Joekels ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
yogho yogho ijs( en je vader heeft weer zin * stokje omdraait* in gebakken zeemeermin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |