Ja, bij de Aldiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
Fuck dat. Ik wil de Joekels terug hebben![]()
En dan niet die uit Afrika maar die uit de vriezer. Die waren echt té lekker. Zijn die nog ergens te krijgen onder een andere naam? Want joekel zou wel weer niet meer mogen![]()
JOEKELS
![]()
quote:
die zijn nooit weg geweest...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat ik eerst altijd als verloren ijs zag waren deze:
[afbeelding]
Wonderbaarlijk genoeg kwam ik ze jaren terug weer tegen na een verloren tijd. Mjammie.
Met die dingen kon je vroeger ook altijd goed mensen knuppelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef WeirdMicky het volgende:
De winner taco...dat ijsje at ik als kind inderdaad erg vaak, vooral op vakantie. Ik merkte wel dat de koek vaak erg oud was, geweldig lekker was die na verloop van tijd ook niet meer.
Wat ik eerst altijd als verloren ijs zag waren deze:
[afbeelding]
Wonderbaarlijk genoeg kwam ik ze jaren terug weer tegen na een verloren tijd. Mjammie.
Voor de meer oplettende lezer vermelde ik daarom ook dat ik ze eerst als verloren zag. Dat ze uiteindelijk niet verloren waren kwam ik inderdaad achter, maar wellicht dachten anderen dat deze ijsjes verdwenen waren.quote:
Dezelfde smaak, andere verpakking, Tamara of zo? Niet in de vriezer, want zelf invriezen, en Aldi-duur. Spotgoedkoop dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
Serieus?! Gewoon dezelfde? Welke naam? En hou duur?
![]()
*in PDA geschrevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dezelfde smaak, andere verpakking, Tamara of zo? Niet in de vriezer, want zelf invriezen, en Aldi-duur. Spotgoedkoop dus.
Dat zeg ik net!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |