abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 17:56:43 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41589943
Ik heb die bestanden van hypnose al op lycos staan. Ik laat ze dus 2 dagen staan en dan haal ik het voor de zekerheid eraf, de link naar de bestanden staat in het topic. Bedankt voor het aanbod toch Als lycos straks moeilijk doet met het dataverkeer dan zal ik ze alsnog verzenden naar je. En de vraag is ook hoeveel mensen er interesse in hebben. Niet iedereen interesseert zich ervoor en leest het topic. ( De mensen met een truth fobie komen sowieso weinig hier )

Maar als ik in de toekomst meer ga vinden van dat soort materiaal dan kan het misschien zo zijn dat je inderdaad te maken hebt met copyrights. Hoewel fok ooit op de weblog muziek erop had gezet. Maar dan is de weblog weer anders en was dat eenmalig ook.

Volgens mij valt die cd ook best mee wat ik nu online heb staan. Tis echt niet dat je zegt een album dat 10000000 keer minder verkocht gaat worden. Gesproken woord is het alleen. En volgens mij zijn de auteurs al blij dat mensen aan hypnose doen. Het komt over dat ze graag de kennis verspreiden. In principe zouden ze blij moeten zijn dat meer mensen zich kunnen verdiepen in hypnose. Geld speelt dan een mindere rol. Maar zo werkt dat niet altijd. Ook niet met muziek. Artiesten zouden blij moeten zijn dat mensen ernaar luisteren en dat mensen het waarderen en dat mensen geestelijk geinspireerd raken door de muziek. Artiesten zouden muziek moeten maken voor de luisteraar en niet om zelf zakken te vullen.

Ik deel zoiets graag dus, zeker als ik zelf een topic geopend heb over hypnose. Daarom heb ik het ook even aangeboden. En dan komt die cd nogmaals niet over alsof het een nieuw album van Metallica is. Tis eigenlijk erg simpel ook. Simpel maar doeltreffend.

Copyrights was ik inderdaad ook al aan het denken. Daarom vroeg ik me af waar dat hosten voor bedoeld is precies. Of het anoniem is allemaal. Of instanties niet kunnen achterhalen wie het beheerd, maar dan is het ook vanzelf zo dat fok! eraan verbonden is.

Klote altijd, je mag niet eens wat delen met mensen. Altijd rekening houden met zaken.

Leek me dus echt okey, ik zag het al helemaal voor me Allemaal materiaal om te trippen

Bedankt voor het aanpassen Nu dekt de titel de inhoud beter van het topic

Ben al veel aan het schrijven over trance nu. Dus echt alleen over hypnose gaat het niet meer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 18:04:17 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:06:53 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41590175
Ratel de ratel

Soms ratel ik door en door. Kan het niet laten. Maar ik vind dat gewoon minder. Dan wil je wat delen als mensen onderling en heb je dat gezeik van copyrights. Altijd dat gezeik. Het mag ook nooit gratis zijn.

Het leven is al duur genoeg, laat ons dan op internet lekker zaken verspreiden. Maar goed, ik hou me rustig. Je mag ook niets als burger.

Ik laat die 2 bestanden gewoon ff staan nog. Ik heb geen newnova.org onder mijn beheer en ik bied maar 16 mb aan. 2 bestanden zijn dus 16 mb bij elkaar. Ze moeten toch de grote aanbieders hebben. Ik ben onschuldig en ik heet Malosovich. Ik woon in Joegoslaviė. Alle informatie die ik ooit over mezelf heb neergezet hier was valse informatie

Nee maar 2 bestanden aanbieden. Ik zou me bijna schuldig gaan voelen en mezelf zien als crimineel. Zo doen ze erover. Dat je een grote crimineel bent als je iets wilt delen met mensen. Jezus dan??? Jezus was toch voorstander van liefdadigheid??? Luister maar naar Johnny Cash met het nummer man in black. The road to happiness by charity. Deze maatschappij is anti charity. Goedbedoelde mensen die iets willen uitwisselen en delen worden meteen als crimineel gezien. En dan willen ze zover gaan dat ze je prive gegevens willen achterhalen. Omdat je iets wilt delen. Omdat je goede bedoelingen hebt. Nee de artiest en de maatschappij moet rijk worden ervan. Het draait altijd om de grote jongens. De mensen betalen zich rood en de grote rijken die profiteren en kopen zich een prive eiland. Platen-bazen dus.

Maar dan is die cd van mij echt geen plaat Gewoon een vrouw die even wat zegt en jou naar een andere wereld brengt

Volgens mij heeft buma stemra daar niets mee te maken

Even over dat Jezus gedoe dus. Jezus is dus volgens velen een grote persoon en een voorbeeld voor allen. Hij wilde alles geven en nam nooit. Deze maatschappij is toch totaal omgekeerd???? Jezus draait zich om aan zijn kruis als hij ziet wat er van de wereld geworden is.

Waar je als consument van alle kanten wordt leeggezogen en waar overheden alles bepalen en vrijheid wegnemen. Waar je je rood betaald dus. Waar je werkt om enigszins in leven te blijven.

Wanneer staat Jezus eindelijk op van het kruis??? Gaat hij eens korte metten maken met deze wereld

En dan is dit ook niet serieus. Moest het wel ff kwijt.

En nu weer richting het hypnose topic

Kijken of ik nog wat kan opschrijven uit het boek, anders een manier vinden om uit te leggen hoe trance werkt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 18:14:06 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:13:05 #78
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41608854
Voor de mods van TRU:

In het topic "Reincarnatie" komt Laton van tijd tot tijd bijdehand doen met flauwe en vervelende opmerkingen.
Vooral de laatste is een uitlokking naar mij.
Geen idee wat de policy is, maar het zou fijn zijn als deze gebruiker op zijn gedrag kan worden aangesproken want het begint behoorlijk irritant te worden!
pi_41609698
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Voor de mods van TRU:

In het topic "Reincarnatie" komt Laton van tijd tot tijd bijdehand doen met flauwe en vervelende opmerkingen.
Vooral de laatste is een uitlokking naar mij.
Geen idee wat de policy is, maar het zou fijn zijn als deze gebruiker op zijn gedrag kan worden aangesproken want het begint behoorlijk irritant te worden!
Ik zie net dat NS hem al aangesproken heeft.

Je zegt het zelf al; van tijd tot tijd, dus gewoon iemand die niet serieus met het onderwerp bezig is en ook inhoudelijk niet iets te vertellen heeft.
Dus hoef je hem ook niet serieus te nemen, gewoon overheen lezen, doe ik ook, met een glimliach

Je ziet aan het aantal views dat heel veel mensen het wel interessant vinden, ik ook, niet iedereen post, maar dat wil niets zeggen.
Ik volg het topic met heel veel plezier.
Ook ik geloof in reincarnatie, heb ook al verschillende regressie therapieen gedaan.

Dus trek je van een opmerking van iemand, die zich er waarschijnlijk niet eens in verdiept heeft, niet te veel aan maar ga gewoon verder.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:40:31 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41610671
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zie net dat NS hem al aangesproken heeft.

Je zegt het zelf al; van tijd tot tijd, dus gewoon iemand die niet serieus met het onderwerp bezig is en ook inhoudelijk niet iets te vertellen heeft.
Dus hoef je hem ook niet serieus te nemen, gewoon overheen lezen, doe ik ook, met een glimliach
Deed ik ook, maar daarna ging hij een stapje verder.
Voor de rest wil ik er ook geen big deal van maken inderdaad!
quote:
Je ziet aan het aantal views dat heel veel mensen het wel interessant vinden, ik ook, niet iedereen post, maar dat wil niets zeggen.
Ik volg het topic met heel veel plezier.
Ook ik geloof in reincarnatie, heb ook al verschillende regressie therapieen gedaan.
Deel gerust je verhaal zou ik zo zeggen.
Ik ben altijd benieuwd wat mensen er toe beweegt om dit te doen en met welk doel.
Zelf heb ik dit namelijk als laatste optie bewaard in mijn zoektocht betreft het hele paard in mij gebeuren.
Bleef liever uit de buurt van regressie dan dat ik het met open armen ontving.
Totdat ik er uiteindelijk dus klaar voor bleek te zijn!
quote:
Dus trek je van een opmerking van iemand, die zich er waarschijnlijk niet eens in verdiept heeft, niet te veel aan maar ga gewoon verder.
Je hebt gelijk, en daarom heb ik ook niet direct op hem gereageerd en zijn laatste posts genegeerd.
  maandag 11 september 2006 @ 00:28:51 #81
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41694986
Hallo NS,

Is het mogelijk om een 9/11 tagje in de topictitel van het volgende topic te krijgen?

Who Killed John O'neill?

De documentaire/film gaat namelijk over een samenzweringstheorie omtrent 9/11 maar heeft meer een geopolitieke inslag en de naam zegt de meeste mensen waarschijnlijk niets.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 00:31:36 #82
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41695044
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef OpenYourMind het volgende:
Hallo NS,

Is het mogelijk om een 9/11 tagje in de topictitel van het volgende topic te krijgen?

[9/11] Who Killed John O'neill?

De documentaire/film gaat namelijk over een samenzweringstheorie omtrent 9/11 maar heeft meer een geopolitieke inslag en de naam zegt de meeste mensen waarschijnlijk niets.

Als je iets anders wil zeg het maar.

edit: oh zie nu dat het geen topic van jezelf was, maar het kan zo wel. Wel even in de gaten houden dat het geen brede 9/11 discussie wordt.
  maandag 11 september 2006 @ 01:11:13 #83
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41695782
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je iets anders wil zeg het maar.

edit: oh zie nu dat het geen topic van jezelf was, maar het kan zo wel. Wel even in de gaten houden dat het geen brede 9/11 discussie wordt.
Bedankt voor de snelle reactie/actie.

Sorry dat ik er niet duidelijk bij had gezegd dat ik niet de TS was, vond het alleen zo jammer van het weinig aantal views en reacties in zijn topic. Die film moet gewoon door veel meer mensen gezien worden.

Ik denk dat de topicstarter duidelijk aangeeft dat je de film eerst moet bekijken alvorens je een mening kan geven. Hopelijk blijft de discussie dan ook gericht op de reflectie van de film.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  maandag 11 september 2006 @ 13:01:02 #84
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_41703579
oops quote verkeerd gelezen
pi_41767210
vraag aan de moderators:

mijn threat in TRU genaamd 'Hyper Dimensional Research' blijkt te zijn geblokkeerd.
Waarom is dat gebeurd? het is essentiaal dat de gebeurtenissen in verband gezien worden, de threat moet gewoon door gaan
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_41767627
ik zie het al, vanwege de 300 berichten grens. Kan deze grens niet uitgebreid worden? het is echt essentieel dat de vermelde informatie in verband gezien wordt
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_41768271
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:07 schreef Dutch. het volgende:
ik zie het al, vanwege de 300 berichten grens. Kan deze grens niet uitgebreid worden? het is echt essentieel dat de vermelde informatie in verband gezien wordt
Deel twee openen en dan je post nogmaals plaatsen in het begin van het volgende topic.
Dat is zo'n beetje de standaardpraktijk.
En in de OP van het deel twee even een linkje naar voorgaande topic opnemen.
pi_41800198
oke bedankt
Albert Einstein
  woensdag 20 september 2006 @ 14:47:59 #89
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_41983503
Kan dit niet met een algemeen Godsdienst forum gecombineert worden.
Zijn we het gebash uit NWS Pol kwijt, en een leuke stek om ook pagans bij de "grotere godsdienst" discussies te betrekken. Als paganisme in al zijn onderverdeeldheid niet groter is daar het vaak gecombineerd wordt met het christelijke geloof.
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en jij zult alleen slechte en inhumane dingen vinden
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 16:08:58 #90
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41986043
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:47 schreef stereopenisme het volgende:
Kan dit niet met een algemeen Godsdienst forum gecombineert worden.
Zijn we het gebash uit NWS Pol kwijt, en een leuke stek om ook pagans bij de "grotere godsdienst" discussies te betrekken. Als paganisme in al zijn onderverdeeldheid niet groter is daar het vaak gecombineerd wordt met het christelijke geloof.
Als je een pleidooi voor een algemeen Godsdienstforum wilt houden moet je in Feedback zijn.

Waarom dat met TRU gecombineerd zou moeten worden ontgaat me trouwens.

Religie an sich kan nu al besproken worden in WFL.
De rol van verschillende religies in de geschiedenis in HOC.
Standpunten van christelijke of andere 'godsdienstige partijen' in POL.
Dingen als voorspellingen en 666 in TRU.
En ja, als de paus iets doms zegt hoort dat in NWS.

Verplaatsen is imo ook geen oplossing voor het gebash (in jouw preceptie) in NWS en POL.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:45:23 #91
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_41986987
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je een pleidooi voor een algemeen Godsdienstforum wilt houden moet je in Feedback zijn.

Waarom dat met TRU gecombineerd zou moeten worden ontgaat me trouwens.
Daar het mij een kleine stap is of je nu in de Godin, God,, Vishnu, of poltegeisten gelooft.
Allemaal spiritueel zou ik zo zeggen
quote:
Religie an sich kan nu al besproken worden in WFL.
Beetje ondergeschoven kindje WFL
Paganisme is ook geen filosofie ?
quote:
De rol van verschillende religies in de geschiedenis in HOC.
Niet over de historie al gaat dat er natuurlijk wel bijkomen
quote:
Standpunten van christelijke of andere 'godsdienstige partijen' in POL.
Dit is een Nederlands forum....kerk en staat/politiek gescheiden, tenzij het betrekking heeft op een politieke partij hoort het daar toch niet echt thuis. Ik bedoel totdat jomanda een eigen partij opricht
quote:
Dingen als voorspellingen en 666 in TRU.
Vandaar dus mijn vraag, alhoewel dit forum een beetje te zweverig kan overkomen in eerste instantie. no offence ment. Persoonlijk heb ik daar helemaal geen moeite me maarom dat nu onder de noemer Truth the hebben.
quote:
En ja, als de paus iets doms zegt hoort dat in NWS.
Correctie: als de Paus een gegronde vraag quoteert zeker gezien de context, had dat gezien die context in WFL behoort. De reactie van de species hierop is zowel nieuws als cultuur danwel de niet bestaande godsdienstig. Probleem is dat die topics nog wel eens slepend worden en na 1 hooguit twee threads is de "nieuws" waarde er toch echt vanaf.
quote:
Verplaatsen is imo ook geen oplossing voor het gebash (in jouw preceptie) in NWS en POL.
Niks mis met een beetje bashen.... maar is NWS daar de plaats voor. Forum met een beetje meer religieuze uitingsmogenlijkheden, lijkt mij hiervoor beter op zijn plaats, zeker daar het 9hopelijk) mensen aantrekt die iets dieper nadenken dan oppervlakkig meeblaten. Daarom zou het ook zo leuk zijn om Paganisten, een religie die helaas te vaak vergeten en al zeker verkeerd begrepen wordt door de meeste gelovigen te betrekken.

Blessed Be
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en jij zult alleen slechte en inhumane dingen vinden
pi_41987595
Niets of niemand houd je tegen om hier een topic te openen over Paganisme.

Merk je gelijk of er belangstelling voor is
  woensdag 20 september 2006 @ 17:33:41 #93
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_41988295
Ah nee maar als goed Katholiek, mogen de priesters welliswaar als Shamanen gekleed gaan, en hebben de Nonnen welliswaar de rol van wicca overgenomen..... Ik wil jullie wel bekeren he
pi_41988503
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:33 schreef stereopenisme het volgende:
Ah nee maar als goed Katholiek, mogen de priesters welliswaar als Shamanen gekleed gaan, en hebben de Nonnen welliswaar de rol van wicca overgenomen..... Ik wil jullie wel bekeren he
Waag een poging

Maar succes is niet verzekerd he
  woensdag 20 september 2006 @ 18:09:54 #95
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_41989215
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Waag een poging
Maar succes is niet verzekerd he
Heb nu een leuke leesaanrader voor je, mooie paganistische fabel , die ook nog eens heel leuk by terry prattchet aansluit. Maar alhoewel ik Katholiek ben heb ik geen reden om te proberen Paganisten te bekeren..... Die volgen het Nieuwe Testament gewoon te zorgvuldig ....;)
pi_41991065
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef stereopenisme het volgende:

[..]

Heb nu een leuke leesaanrader voor je, mooie paganistische fabel , die ook nog eens heel leuk by terry prattchet aansluit. Maar alhoewel ik Katholiek ben heb ik geen reden om te proberen Paganisten te bekeren..... Die volgen het Nieuwe Testament gewoon te zorgvuldig ....;)
Nieuw leesvoer is altijd welkom

En ik ben niet te bekeren hoor, hebben al zoveel mensen zo lang geprobeerd..........ik ben wie ik ben; mezelf
  donderdag 21 september 2006 @ 09:33:15 #97
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_42007638
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ik ben niet te bekeren hoor, hebben al zoveel mensen zo lang geprobeerd..........ik ben wie ik ben; mezelf
Amen!!!
  donderdag 21 september 2006 @ 09:48:23 #98
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_42007925
Ik geloof niet in bekering..... tenzij je het formuleert als een enorme spontane mentale horizonssverbreding..... dat is alleen mogenlijk op een echte atheist (en die zijn er weinig)

Qua vredelievendhied onder religies (ook historisch gezien) komen budhisten en pagens er denk ik het beste vanaf

Denkvoer
1) Wet van behoud van energie in combinatie metmassa=energie
2) Energie kan niet uit niets ontstaan...dus ook massa niet
3) Dode zeerollen.... of het pagan principe kracht van de godin is overal
4) God(in) is overal --> (Deel van) Opperwezen is alles om ons heen
......
x) Heb Elkander lief en God(in) boven alles.

Op de puntjes kun je zelf sturing van rest van opperwezen naar mensen invullen en daar een naam aangeven
  donderdag 21 september 2006 @ 11:05:52 #99
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_42009602
Ik geloof niet in opperwezens.
Althans niet in iets dat boven mij staat.
Zelf sta ik ook boven niemand (gelukkig).
Maar ook staat niemand boven mij.
Schepper of niet.
(Ben immers zelf ook een schepper, welliswaar geen efficiente maar daarom ben ik ook hier om dit te leren!)
  donderdag 21 september 2006 @ 12:05:31 #100
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_42011217
Ok in dat geval waar komt het universum vandaan dan?
Ik denk dat het uitsluiten van een opperwezen een onmogenlijkheid is , zeker wetenschappelijk gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')