had je dat beest wel ff wakker moeten makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
Op klaarlichte dag wordt gewoon onze fiets weggejat.
Normaal bij de metrostation of bij het winkelcentrum, maar nee, dit keer uit je eigen voortuin.
Het moet toch niet gekker worden he![]()
Ok, hij stond even niet op slot
Maar m'n hond had toch wel even kunnen blaffen ofzo?![]()
Buitenverldertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
zegt wel iets over de buurt waar jij in woont![]()
Wat is het verschil wanneer je fiets bij het metrostation of thuis wordt gejat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
Normaal bij de metrostation of bij het winkelcentrum, maar nee, dit keer uit je eigen voortuin.
Ik heb een keer in Overtoomse Veld mijn auto vergeten af te sluiten. Mijn laptop was er niet eens uit gestolen.quote:
Onze fiets? Ik ben niks kwijt hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
En als je eens wat actie hebt bij jou in de straat (je fiets is gejat) dan is het ook niet goed...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zet ook nooit m'n fiets op slot in m'n voortuin![]()
Maar ik woon in een saaie straat in een saai dorp waar nooit wat gebeurd![]()
met framenummer ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef Sjibble het volgende:
K vin het wel stom dat je het niet zag aangezien je een vet dik raam ervoor hebt zitten in je woonkamer (neem ik aan? of niet?)
![]()
Mja, eigen schuld, ik mag hopen dat je het framenummer hebt, want zonder dat nummer kan de politie je ook niet helpen
Succes maat
De politie doet toch niks, alleen een bewijsje dat je een nieuwe mag halen van je verzekeringsgeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef Sjibble het volgende:
K vin het wel stom dat je het niet zag aangezien je een vet dik raam ervoor hebt zitten in je woonkamer (neem ik aan? of niet?)
![]()
Mja, eigen schuld, ik mag hopen dat je het framenummer hebt, want zonder dat nummer kan de politie je ook niet helpen
Succes maat
Mijn laatste mountainbike werd gestolen uit een afgesloten stalling, in een parkeergarage, onder de ogen van de portier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
Die heeft niet iedereen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef Razorback het volgende:
Of het uitmaakt of je hem op slot zet of niet, tegenwoordig hebben ze de prachtigste apparaten om sloten "open te maken"
Hé! Ben je een kutnewbie ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef SvenM het volgende:
Haha, je bent geowned!
Hey, hoe weet jij dat almaal?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
De meeste dieven hebben wel een slijptolletje of een betonschaar.
Lekker zo'n stalling.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Mijn laatste mountainbike werd gestolen uit een afgesloten stalling, in een parkeergarage, onder de ogen van de portier.
Toen heb ik het opgegeven... Heb weer een 'gewone' fiets.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Hey, hoe weet jij dat almaal?
Geef's terug?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |