Het Wu Tang nummer vind ik niet zo vet, maar ach ik heb op m'n iPod gewoon 36 chambersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Toch wel oude Wu-Tang en Raekwon nummers of niet?
Het maakt me niet uit, zolang het nummer maar niet elke keer opnieuw begint als je terug gaat naar het radio station.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben niet into hiphop maar ik moet eerlijk zeggen dat het best lekker klinkt.
Ben wel benieuwd naar de rest, het enige dat ik in al die trailertjes op het internet heb gehoord is die walgelijke tienerpunk uit de VS. Daar pis ik echt op. Ik wil dus wel weten wat ik ter compensatie aangeboden krijg.
Hehe... Fanatiek of nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Het is ook heerlijk om zo ver mogelijk buiten het demo gebied proberen te komen
Zijn er ook plekken waar je niet na 20m weer door de grond flikkert omdat er niks is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Het is ook heerlijk om zo ver mogelijk buiten het demo gebied proberen te komen
Yups, dat zijn er en bekijk de filmpjes die hier door MMarsu worden gepost... Sommige bevatten handige gameplay en dergelijke..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zijn er ook plekken waar je niet na 20m weer door de grond flikkert omdat er niks is?
(ben al wel door een ander eiland heengezwommen een stukje)
Nou er zit een winkel buiten de demo waar je in kan, en ook overvallen dus dat is wel tof. En ik heb ook nog wat activites gevonden buiten het demo gebied maar als je die activeerd dan loopt je Xbox vastquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe... Fanatiek of niet
Als je wat vindt, of ergens komt wat leuk is, laat het ons weten, proberen we het ook...
Groningen, 2 augustus 2006quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:44 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, ik douw Saints Row er maar effe in.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Groningen, 2 augustus 2006
Sinds 18:44 wordt een 22-jarige student vermist. Tal van familieleden en bekenden hebben getracht contact op te nemen, alles tevergeefs....
![]()
Waar je niet moet zijn kun je ook wel zien, daar is de weg low-res texture en rijden geen auto'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:14 schreef NX het volgende:
[..]
Yups, dat zijn er en bekijk de filmpjes die hier door MMarsu worden gepost... Sommige bevatten handige gameplay en dergelijke..
Nog een tip, om te kijken of je niet door iets zakt ofzo, kun je op de grond schieten, als de kogels verdwijnen, weet je dat je daar niet moet zijn
Zag het net toen ik ook echt iets ging KOPEN!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe bij die liquor store kun je ook drugs halen, gewoon rechter trigger indrukken.
Wie is trouwens al door de stad geweest op de trein? Ik wel
hoe hoequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe bij die liquor store kun je ook drugs halen, gewoon rechter trigger indrukken.
Wie is trouwens al door de stad geweest op de trein? Ik wel
Generaliseren is in, merk ik.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik twijfel nog
De SP is volkomen bagger, maar de MP lijkt me erg leuk.
Daarentegen speelt geen enkele fok!ker het meer 2 weken na release, en ga niet zeggen dat het hier anders is, want dat is het nooit.
Ja aan het eind van de laatste missie net voordat ik die gasten bij de kerk afzet druk ik 2x op d-pad naar onder, hupsakee mission canceled lekker free roamen toch missie gedaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef nipeng het volgende:
Damn ik heb de demo uitgespeeld. Ik wist niet dat dit kon. Kan ik weer opnieuw beginnen (niet dat dit een straf is)
En voor de slimmeriken onder ons... D-PAD is de een pijl toetsquote:
No problem dude! Is een van de dagelijkse websites die ik bezoekquote:
Ow ow ow, schrijf ik al die 360-reviews voor niks huh!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef NX het volgende:
[..]
No problem dude! Is een van de dagelijkse websites die ik bezoek![]()
(lees alleen het nieuws gedeelte...)![]()
Kijk em jankenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ow ow ow, schrijf ik al die 360-reviews voor niks huh!
Check het PI dan!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:22 schreef NX het volgende:
[..]
Kijk em janken![]()
![]()
Tuurlijk appricieren we heten als je hulp nodig hebt, weet je me te vinden
![]()
OMG! I just got pwned!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Post-Icon. I was merely joking.
Manier van transporteren.Je kunt er zelf niet inlopen as far as I saw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hellfire kan je in de metro ?
Nope. Er zit wel bloed in de game, net als in de demo ( let maar eens op als je een kogel in iemand schiet ), maar echt gore zit er niet in om een nog hogere rating te ontwijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:38 schreef HyperViper het volgende:
Zit er in de full wel bloed?
Heb jij de retail versie of heb je een versie waar ook nog (veel) bugs in zitten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
En de cops hebben donuts in de handen. Typical!
Hoe danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep wel een trein laten ontsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |